מידע שימושי נהג יקר, אני סולח לך.

  • הוסף לסימניות
  • #62
לא הבנתי את ההיתממות וזריקת האחריות
כהולכת רגל יכולה לומר חד משמעית- רואים מעולה על נהג אם הוא אכפתי או לא.
ואף אחד לא יגיע בטענות לנהג שמאט ונזהר, אם הוא יתיז בטעות מעט בסיטואציה בלתי אפשרית
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
העצה ההכי פשוטה ללכת אם ספריי צבע ולהשפריץ.... בחזרה לנהג
העצה שלי ללכת עם אקדח שיורה סיכות ולפוצץ לו את הגלגלים...
נ.ב. נהג יקר אם הייתה יודע את כמות הקללות שקיללתי אותך יצא מחוסר שליטה מה אני יעשה
פשוט הייתה חושב פעמיים איך שאתה נוהג!
לדעתי זה שיא האכזריות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
הוא גם אומר את זה...
הוא נסע בחוסר שליטה...
חחח צחוקים...
שלא ינהג!
משום מה זה נעשה אצלי תמיד או ע"י נהגי אוטובוס ערבים
או אצל כל מיני בני אדם שלא רגילים ללכת לפעמים ברחוב....
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אז אם אני עם מטריה
ואני רואה שרכב נוסע במהירות
אז אני מכוון את המטריה לכיוון הכביש ואז הוא חייב להאט
לפעמים הוא גם נבהל
אז עושים לו עם היד - לאט לאט
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אני עושה את עצמי כאילו אני קופץ לו עוד שניה מתחת לגלגלים, ואז הוא מיד מאט.

אחד יצא עלי והתחיל לצעוק, 'תראה מה אתה עושה'! עניתי לו 'תסתובב בבקשה ותראה מה אתה עושה... עשרות רטובים וספוגים לאורך הרחוב'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני חושבת שצריך להעלות את המודעות וצריך איזה מישהו שכל חורף יתלה מודעות רחוב על זה (כמו מליון מודעות על חיזוקים אחרים...)
ואגב מניסיון מר אצלי פשוט במקום להיות צודקת ניסיתי כמה שאפשר להיות חכמה וללכת הכי צמוד לצד הפנימי ולהמנע כמה שאפשר מללכת במקומות שהמדרכה מאוד צרה והכביש מוצף... זה יכול למנוע המון עוגמת נפש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אתה אכן צודק.
היית חייב לעקוף את הרכב שעקף אותך.
אני בטוח שלא שמת לב שבטיסה הפרועה שלך בלילה גשום וסוער שטפת 2 משפחות כולל תינוקות במקלחת של מי ביוב קפואים, הרסת את הפאות של שתי הנשים, וכל הבגדים והעגלות טעונים כביסה יסודית.
2 התינוקים קטנים רעדו מקור הרבה אחרי שהגעת הביתה ברכב המחומם.
אבל העיקר שהצלחת לעקוף את הרכב הירוק שנסע לפניך.
בלי לקרא את כל התגובות אח"כ.
נגעת לי בלב - בתור נהג אקח זאת לתשומת ליבי בלי נדר.
זה ממש נכון לשים לב והרבה לב להולכים בגשם בקור בקיפאון עם עגלות וילדים קטנים מבוגרים וגם אנשים צעירים.
אשריך שפתחת באני סולח - מידה כנגד מידה הקב"ה יתנהג איתך.
הלואי שנלמד ממך שיח יפה ומכובד - גם כשמאוד קשה ובעיקר צודק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אז ככה,
שבוע שעבר שני בלילה - יום גשום מאוד מאוד
אחי עלה עם 8 ילדיו בלע"ה לאוטבוס לבני ברק
ירד ב2:10 בלילה
תדמיינו לבד איך זה נראה וכמה כח וחשק יש לילדים לצעוד הביתה - הליכה של 7 דק'
ופתאום נהג צעיר נסע בפראות והעיף עליהם גל אדיר של מים...
העגלה התהפכה
כולם נשטפו מכף רגל ועד הראש כפשוטו
והוא ניסה לדדות הביתה...
קפוא... קר... וכל הילדים צורחים ובוכים...
20 דק' במקום 7...
אני לא מהמקללים,
אבל באמת אין לי איך לדון אותו לכף זכות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
בקשה מסוג כזה ובסגנון השיח הזה (בדחילו ורחימו...) היא תכובד ויגרום לנהגים להשתדל הרבה יותר
מאשר צורת הדיבור של הניקית שאיחלה שאישתי תהיה זו שתרטב....
היא איחלה שאם כבר אתה משפריץ על מישהו בלי לשים לב זה יהיה על אשתך
מעניין מה כל כך הכעיס אותך שלהשפריץ על כולם ("בלי לשים לב") זה סבבה, אבל על אשתך לא :unsure:

והחלק של ההיגיון אמור לעבוד כששומעים משהו הגיוני, גם אם לא התחננו אליך בדחילו ורחימו
ואני לא אשפריץ על אף אחד כי זה גועל נפש ואולי לפעמים ממש מזיק, גם בלי שיבקשו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לפני שדנים כאן את כל הנהגים, שימו לב, פעמים רבות הנהג פשוט לא יודע כמה שהוא משפריץ, וכי איך הוא ידע, השפריץ יוצא מהגלגלים, שהם כידוע מאחורי מושב הנהג, ועד שהשפריץ עולה לשיא גובהו, הנהג כבר נמצא הרחק משם.

פעמים רבות אני רואה כשיש כמה רכבים זה אחר זה, הראשון נוסע בלי להיזהר, והבאים אחריו שרואים את השפריץ של הראשון, שמים לב להיזהר.

אני באופן אישי, כשמתקרב רכב, אני מנסה להתרחק במופגן מקצה המדרכה תוך כדי שאני מסתכל על הרכב (או על הנהג שבתוכו). מהניסיון, זה עובד פעמים רבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
חד משמעית.
למה בירושלים אין את הבעיות האלו?
בני ברק עיר מוצפת, עם בריכות עמוקות אחרי כל טיפת גשם שיורדת, וירושלים יכול לרדת גשם יומיים ברצף ואין שלולית אחת.
על זה נאמר הדשא של השני יותר ירוק
אני גר בי-ם וגם פה ב''ה אנחנו זוכים לקבל אולי זה רק טעימה מב''ב אבל א''א להתעלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני ממש מזועזע - אתה מקלל אנשים?
לפי הזעזוע נשמע שאתה אדם מאוד עדין ומנומס
כנראה שאתה גם משפריץ בעדינות ובנונשלנטיות תוך כדי שאתה מאזין למוזיקה שקטה או אגב שיחה חביבה ומנומסת עם חבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מי אמר?

בעצם זה השאלה למי שייך הרחוב? הכביש והמדרכה?
אין בעיה נראה נהג אחד שאני יעשה לי שריטה קטנה ברכב ואני יטען לו את מה שכתבת
אבל כשזה משפריץ על עוברי דרך אז זה כן בסדר???
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
לפי הזעזוע נשמע שאתה אדם מאוד עדין ומנומס
כנראה שאתה גם משפריץ בעדינות ובנונשלנטיות תוך כדי שאתה מאזין למוזיקה שקטה או אגב שיחה חביבה ומנומסת עם חבר
האם אני אמור להגיב על זה?

אין בעיה נראה נהג אחד שאני יעשה לי שריטה קטנה ברכב ואני יטען לו את מה שכתבת
אבל כשזה משפריץ על עוברי דרך אז זה כן בסדר???

כל אחד חושב על עצמו.
והולך הרגל חושב לפעמים שצריך לעצור את כל העולם בשבילו (רואים את זה בהליכה על הכביש, במעבר חצייה באלכסון, בהליכה איטית בכביש, בהתפרצות ובירידה לכביש)

ולכן, הוא חושב שהנהג אשם אם הוא השפריץ מים.

נהג לא תמיד יכול לסוע מאוד לאט, הוא לא יודע היכן יש הצטברות של שלולית של מים, איפה יש נוד של מים ברצפה שהכל זז כמו צונאמי קטן.
ומה לעשות שהתשתיות של כל גוש דן לא מתאימים לאירוע גשם חזק?

אכן אני מסכים שאם הנהג יודע או נוסע במהירות עצומה, אז הוא לא בסדר ואפילו אכזר.
אבל צריך לדעת שאפילו נסיעה על 20 קמ"ש שזה נקרא מאוד מאוד לאט, יכול להשפריץ מים!

ויש כאלה לצערי שהם יודעים לקראת מה הם הולכים, ובמקום להזדרז, או ליזהר, הם רוצים שהנהג יהיה אשם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה