כללי נמאס לי מההתעללות של נתיב!!!!1

  • פותח הנושא high
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י rivkabrk;1061514:
זה לא נכון בכלל.
תנסה להסתדר ותראה שזה אפשרי לגמרי!
עובדה, רוב הגרפיקאים כאן מסוננים מסתדרים ומרוויחים תרתי משמע!
בכלל, כשפרוג פתוח וכשצריכים משהו מבקשים כאן מה צריך יותר מזה?
[אני לא מתכוונת שיהיו "גוי של שבת" אלא אלה שיש להם את התמונה הספציפית מאיזה סיבה שהיא]
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מה שנכון נכון
אם אני זקוקה למענה טלפוני מנתיב
אני מדליקה את הטלפון על רמקול
ויכולה לעבוד על המחשב שעה ויותר בלי הגזמה
[רק חבל שהבטריה של הטלפון נגמרת]
לאחרונה יש אפשרות לבחור באפשרות שיחזרו אלי
לוחצים, אחרי כמה דקות הטלפון מצלצל ושוב מחכים ושוב בוחרים באפשרות שיחזרו אלי
ושוב מחכים ומחכים ושוב בוחרים באפשרות שיחזרו אלי וחוזר חלילה....

אם רוצים לקבל שרות חייבים להקיש על השלוחה של הצטרפות לנתיב-
ואז הפלא ופלא תוך פחות מדקה, קבלתי מענה אנושי

בקיצור,ברור שאין כמו הסינון של נתיב
ואם זכיתם למענה, הוא יהיה יעיל בדרך כלל
רק צריך לתגבר שם את הצוות
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני לא מנסה אפילו להתקשר
שלחי מייל לתמיכה שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
כפופים לדעת תורה בכל מצב!!!!

לידיעת כל הירא את דבר השם!!!!

החסימה היחידה!!!!!! שאושרה ע"י בתי הדין הגדולים והידועים של פוסקי הדור שליט"א אליהם כפופים כ-ל קהל ירא ה', היא אך החסימה של נתיב!!! חבל שאין לי כאן זמין דף מפורש שפורסם ע"י בי"ד גדול מאוד וידוע שע"פ פסקיו כל יראי השמים פועלים מ-כ-ל החוגים!!!(לא מדובר ברב של עדה מסוימת, אלא כזה שפסקיו מקובלים ונעשים בכל העולם היהודי!!!) בו נכתב בפ-י-ר-ו-ש שהי-ח-י-ד המאושר הינו נתיב ורשום במפורש שמות שונים שהוזכרו כאן ואיני רוצה לחזור עליהם שכולם ל-א!!!!! מאושרים בשום פנים ואופן ע"י ביה"ד, והמשתמש בהם ע-ו-ב-ר על דעת הרבנים!!!!! בקיצור לאדם חרדי ששומע בקול הרבנים וכפוף כמובן בלי שאלה לדעתם בכל התחומים!!! א-י-ן אופציה אחרת!!!!!!!!! אני מאוד מקווה שאתם לא שייכים לחוג אחר שהולך חלילה נגד מה שפסקו פוסקי הדור (אל תדאגו אני ממש לא מקבלת אחוזים מנתיב... חשוב לי שתדעו את קול האמת, אדרבה לכו תבררו בבתי הדין הביאו דפים חתומים ותיווכחו בצדקת דברי!)
יהר' שלא ניכשל, ואין ספק שזה הנסיון הגדול של הדור בשם כל הרבנים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י esti0527603;1061555:
לידיעת כל הירא את דבר השם!!!!

החסימה היחידה!!!!!! שאושרה ע"י בתי הדין הגדולים והידועים של פוסקי הדור שליט"א אליהם כפופים כ-ל קהל ירא ה', היא אך החסימה של נתיב!!! חבל שאין לי כאן זמין דף מפורש שפורסם ע"י בי"ד גדול מאוד וידוע שע"פ פסקיו כל יראי השמים פועלים מ-כ-ל החוגים!!!(לא מדובר ברב של עדה מסוימת, אלא כזה שפסקיו מקובלים ונעשים בכל העולם היהודי!!!) בו נכתב בפ-י-ר-ו-ש שהי-ח-י-ד המאושר הינו נתיב ורשום במפורש שמות שונים שהוזכרו כאן ואיני רוצה לחזור עליהם שכולם ל-א!!!!! מאושרים בשום פנים ואופן ע"י ביה"ד, והמשתמש בהם ע-ו-ב-ר על דעת הרבנים!!!!! בקיצור לאדם חרדי ששומע בקול הרבנים וכפוף כמובן בלי שאלה לדעתם בכל התחומים!!! א-י-ן אופציה אחרת!!!!!!!!! אני מאוד מקווה שאתם לא שייכים לחוג אחר שהולך חלילה נגד מה שפסקו פוסקי הדור (אל תדאגו אני ממש לא מקבלת אחוזים מנתיב... חשוב לי שתדעו את קול האמת, אדרבה לכו תבררו בבתי הדין הביאו דפים חתומים ותיווכחו בצדקת דברי!)
יהר' שלא ניכשל, ואין ספק שזה הנסיון הגדול של הדור בשם כל הרבנים!!!
נכון.
אני חוששת שבגלל העניין הזה אין די מוטיבציה ב"נתיב" לשפר את השרות.
חבל, מאוד מאוד חבל. ולא רק חבל- גם מסוכן.
מי יודע כמה מלקוחות נתיב מאוכזבים פנו לחסימות פחות מומלצות בגלל שרות לקוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
למען הסר ספק, גמני הייתי בנתיב. ועברתי לאתרוג - ומרוצה עד הגג!
אתורג מותאם יותר לגרפיקאים מאשר כל סינון אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נמאס מאשכולות כאלו שנפתחים פה אחת ל--- ויש הרגשה שזה נטו ללכלך.
הרי מה רצו כאן? לברר על חברות סינון? מי שמעונין בזה משתמש בכותרת שתביא לו נתונים וייעוץ. מה יש לנו כאן? לכלוך והשמצות.
גילוי נאות- אין לי אחוז אחד בנתיב. אולי הייתי שמחה שיהיה, כי אני רואה בזה זיכוי הרבים. בכל מקרה- נמאס מהדרך המכוערת להלחם במי שלא מוצא חן בעיניך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י esti0527603;1061555:
לידיעת כל הירא את דבר השם!!!!

החסימה היחידה!!!!!! שאושרה ע"י בתי הדין הגדולים והידועים של פוסקי הדור שליט"א אליהם כפופים כ-ל קהל ירא ה', היא אך החסימה של נתיב!!! חבל שאין לי כאן זמין דף מפורש שפורסם ע"י בי"ד גדול מאוד וידוע שע"פ פסקיו כל יראי השמים פועלים מ-כ-ל החוגים!!!(לא מדובר ברב של עדה מסוימת, אלא כזה שפסקיו מקובלים ונעשים בכל העולם היהודי!!!) בו נכתב בפ-י-ר-ו-ש שהי-ח-י-ד המאושר הינו נתיב ורשום במפורש שמות שונים שהוזכרו כאן ואיני רוצה לחזור עליהם שכולם ל-א!!!!! מאושרים בשום פנים ואופן ע"י ביה"ד, והמשתמש בהם ע-ו-ב-ר על דעת הרבנים!!!!! בקיצור לאדם חרדי ששומע בקול הרבנים וכפוף כמובן בלי שאלה לדעתם בכל התחומים!!! א-י-ן אופציה אחרת!!!!!!!!! אני מאוד מקווה שאתם לא שייכים לחוג אחר שהולך חלילה נגד מה שפסקו פוסקי הדור (אל תדאגו אני ממש לא מקבלת אחוזים מנתיב... חשוב לי שתדעו את קול האמת, אדרבה לכו תבררו בבתי הדין הביאו דפים חתומים ותיווכחו בצדקת דברי!)
יהר' שלא ניכשל, ואין ספק שזה הנסיון הגדול של הדור בשם כל הרבנים!!!
הגהה, מישהו?
מה המקפים אמורים לסמל? שאת צודקת יותר?
מקובלנו מרבותינו, שבשעה שסימני הפיסוק רבים מן האותיות, יש להתייחס לסימני הפיסוק בלבד.......!!!!!...-!-!-
דברי חכמים בנחת נשמעים, אז פעם הבאה תדאגי להביא איתך את הדף הנ"ל, למען ישמעו ויראו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זאת לא תשובה!!! ולא הצדקה!!!

למען הסר ספק??? את מי זה מרגיע??ולמה זה מועיל???

ניסית לאכול אוכל בכשרות מצוינת לא מצאת לכן תאכל רבנות???? מה הקשר???
תודה רבה שאתה מרוצה עד הגג אחרי שהלכת נגד פסק דעת תורה, אולי יתקשה אדם לשמור שבת ינסה... לא יצליח ויעגל פינות???
מה שאסור אסור!!!! אמת יש אחת !!! תבדוק ותראה מי בדיוק מהרבנים המקובלים עלינו ועל כל ירא דבר ה' שמאשרים את כל האופציות האחרות- אין כאלו!!!!
כאמור היחיד שאושר זה נתיב!!!! תמיד ניתן לבקש להתייעל,
אני בנתיב ואני ב"ה מרוצה!!! היחס אדיב ואכפתי!!! ואני בטוחה שהם מנסים לשרת ולהשתדרג כמה שיותר, ובכל מקרה אפשרות אחרת אינה אופציה נ-ק-ו-ד-ה!!! אלא אם כן מדובר באנשים ששומרים תורה ומצוות רק במה שמסתדר להם בקלות!!!! ומתי שלא אז... לא ... אין שום הבדל בין הדברים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
א, יש אפשרות לעשות גופן הרבה יותר גדול,

ב, תבדקי את התאריך של הפשקוויל הנ"ל, כי נראה לי שהיום אתרוג קיבלו הכשר למהדרין
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י start;1061513:
באתרי התמונות לצור העבודה אכן לעולם לא אפתח לחפש ליד ילדי, תמיד אסנן במנוע החיפוש שם לסנן תמונות המכילות אנשים נשים וכו'. זה ממזער מאד את מה שמוצג.
מה הכוונה? איך עושים את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
חבל שזה הדבר היחיד בו את מתרכזת, סימני הפיסוק, כנראה שאין מה להגיב, כי האמת ידועה וקשה לפעמים ללכת בדרכה, ידוע שליצנות אחת דוחה אלף תוכחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י esti0527603;1061616:
חבל שזה הדבר היחיד בו את מתרכזת, סימני הפיסוק, כנראה שאין מה להגיב, כי האמת ידועה וקשה לפעמים ללכת בדרכה, ידוע שליצנות אחת דוחה אלף תוכחות.
לא משנה מי צודק
סגנון הכתיבה הזה לא מתאים לפורום הזה.
יש ברחבי הרשת מספיק פורומים שאפשר לכתוב כך, ולהוסיף קבצי gif מדליקים.
אם נתיב חוסם לך אותם תפני אליהם והם ישחררו לך.
כאן כותבים בצורה עניינית ואנושית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני חושבת שכל האשכול הזה ובמיוחד הכותרת שלו היא לא מאוד אנושית, כך שזה על אותו הגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
ויש מי שחושב שהיחס והשירות של נתיב הם הבלתי אנושיים והכותרת היא רק תיאור מצב
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
היחס או הכותרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י esti0527603;1061593:
טקסט מופלא הולך וגדל באפקט מרהיב של טיפוגרפיה משובחת

אל תאכילו את הטרול.
שימו לב שהמשתמש הזה נפתח רק במאי 2013, ופירסם עד כה 6 הודעות בלבד.
מה שאומר שזה כנראה ניק משני שנועד בשביל דברים כאלו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה