עזרה נשירת שיער בנערות

  • הוסף לסימניות
  • #21
מסיכת שמן קיק, עדיפות ל 100% טבעית.
כתוב על שהיא מאריכה את השיער, מחזקת ומונעת נשירה ואכן מהשימושים הבודדים שעשיתי היא אכן גרמה לזה - אך לא רציתי להאריך את השיער. לכן אני מחפשת למכור אותה לאחר ניסיון אחד.
בדרום.
עלתה לי בסביבות ה 49 ₪.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
יש את חברת שורשים שהם מתחייבים על מאה אחוז הצלחה במידה ולא רוב הכסף חוזר מישהו ניסה אותם ?
מי שמעוניין לבדוק המספר הוא 0508550454
המון הצלחה תעדכנו בתוצאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אשמח לקבל עידכונים חמים בנושא של נשירת שיער לנערה . דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לפני שאת מתחילה עם כל מיני.
הבעיה אצלינו היתה המרכך, שהיה יקר ומיוחד.
הן התחילו לשים אותו רק על המשך השיער, בלי החלק הקרוב לקרקפת
ותשקוט הארץ ארבעים שנה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הילדה שלי כמעט ולא חופפת רק פעם /פעמיים בשבוע בגלל הנשירה המטורפת.
מה זה מרכך טיפולי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
באופן כללי מרכך מעודד נשירה,
ומי שלא מסוגלת בלעדיו אז שתתרחק כמה שיותר מהשורשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני לקחתי אבץ בכדורים למציצה/לבליעה בטעם לימון, של חברת V-TAL
אבל בטח יש את הכדורים האלו לעוד חברות
אפשר להשיג בכל בית מרקחת, או אפילו בסופרים

לקחתי במשך חודש ועזר לי מאוד!!
אמנם השיער עדיין נושר קצת, אבל לא באותה רמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אבץ זה ויטמין יש בכל חנות טבע, כמובן שכדאי לקנות מחברה איכותית, אם את רוצה בגרעיני דלעת יש גם הרבה אבץ,
לא רוצה להלחיץ אבל אני מרגישה שחייבים לטפל בזה בשיא הרצינות, הייתה לי חברה בכיתה שהיה לה נשירה ממש רצינית עד שהיא הלבישה פיאה כי נהיה לה קרחת- והיא בריאה! :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יש הבדל בין התקרחות שזה ניקרא אלופציה ואז כל השיער נושר.
מה שדיברת על החברה עם הפאה זה גם במרה של נשירה ללא קרחות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
יש הבדל בין התקרחות שזה ניקרא אלופציה ואז כל השיער נושר.
מה שדיברת על החברה עם הפאה זה גם במרה של נשירה ללא קרחות?
נכון
יכול להיות שהיא לא התכוונה לפאה אלא לתוספת שיער?!
לא נראה לי הגיוני שנשירה של בחורה בריאה מגיעה למצב כזה קיצוני
אם יש צורך בפאה, זה כנראה לא נשירה סטנדרטית, אלא משו אחר
אז נא לא להילחץ😉
לי נהיו קרחות קטנות ושיער קצת דליל
אז עשיתי תוספת שיער
אמנם קניתי אותה מסלון פאות, אבל זה לא נחשב שיש לי פאה בגלל זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
זה ויטמין יש בכל חנות טבע, כמובן שכדאי לקנות מחברה איכותית, אם את רוצה בגרעיני דלעת יש גם הרבה אבץ,
לא רוצה להלחיץ אבל אני מרגישה שחייבים לטפל בזה בשיא הרצינות, הייתה לי חברה בכיתה שהיה לה נשירה ממש רצינית עד שהיא הלבישה פיאה כי נהיה לה קרחת- והיא בריאה! :eek:
את מתכוונת שאין לה סרטן.
אבל כנראה שיש לה אלופציה אראטה.
(זה לא נקרא 'בריאה' אבל גם לא 'חולה')
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
זה התחיל עם קרחות ולאט לאט נהיה לה פחות ופחות שיער עד שהיא נאלצה ללבוש פיאה ואחר כל נהיה לה ממש התקרחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני לקחתי אבץ בכדורים למציצה/לבליעה בטעם לימון, של חברת V-TAL
אבל בטח יש את הכדורים האלו לעוד חברות
אפשר להשיג בכל בית מרקחת, או אפילו בסופרים

לקחתי במשך חודש ועזר לי מאוד!!
אמנם השיער עדיין נושר קצת, אבל לא באותה רמה.
שלחי קישור לחנות של אבץ כולל תמונת המוצר יש בזה הרבה חברות ומחירים מה לקחת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בשביל לקחת אבץ צריך מרשם רופא? או שצריך לבדוק קודם שחסר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכון
יכול להיות שהיא לא התכוונה לפאה אלא לתוספת שיער?!
לא נראה לי הגיוני שנשירה של בחורה בריאה מגיעה למצב כזה קיצוני
אם יש צורך בפאה, זה כנראה לא נשירה סטנדרטית, אלא משו אחר
אז נא לא להילחץ😉
לי נהיו קרחות קטנות ושיער קצת דליל
אז עשיתי תוספת שיער
אמנם קניתי אותה מסלון פאות, אבל זה לא נחשב שיש לי פאה בגלל זה...
הלכת לרופא עור?
את לא חייבת לענות.
אבל יש מצב שאפשר לטפל.
קרחות קטנות זה כבר מעבר להגדרת 'נשירה'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
זה התחיל עם קרחות ולאט לאט נהיה לה פחות ופחות שיער עד שהיא נאלצה ללבוש פיאה ואחר כל נהיה לה ממש התקרחות
היום כבר יש לזה תרופה שעוזרת להצמיח שיער ב100 אחוז, תוך 2/4 חודשים.
הוכנסה ב2024 לסל הבריאות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה