ספר טלפונים חדש בבני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #41
זה נראה מ144 ולא משום מקום אחר
המאגר הזה לא מעודכן כבריותר מ4 שנים והמינימום לפני שמוציאים ספר טלפונים זה לבדוק כמה הוא נכון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י ליקר;1494281:
מענין מאוד שכל מי שהושמט הוא מפלג מסוים

בדקת את זה? כי אני שאלתי חברה שלא קשורה לפלג המדובר ולא מופיעה כיון שלא מזמן עברה דירה אז אולי כדאי לבדוק שוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
שיש סיבה זה ברור
אני מדברת על אנשים שאין סיבה, ולא עברו דירה לאחרונה....................
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י ליקר;1494291:
שיש סיבה זה ברור
אני מדברת על אנשים שאין סיבה, ולא עברו דירה לאחרונה....................

אני חוזרת שוב עשית סטיסטקה לפני שאת כותבת את מה שכתבת?!?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י YG&K;1494244:
הי אני לא קשורה לעסק
אבל אי אפשר לאמר שזה העתק הדבק בפרט לא הגריד בתוכו

ודאי שזה לא העתק הדבק בדיוק הגריד בתוכו (מי שמתעמק שם לב יותר...)
מה שהפריע לי זה בפרט הכריכה נתקלתי בהרבה ספרי טלפונים של ערים אחרות לדוג' המדריך החרדי בירושלים ולכל אחד יש את הייחודיות שלו (צבעים שונים, גדלים שונים של מודעות, מיקומים אחרים וכו')
כאן זה תסלחו לי אבל אפילו מגוחך אותה כריכה עם שמות (בחלקם..) שונים
אין פה איזה הטעיה מכוונת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אולי תעלי תמונה של שני ספרי הטלפונים אז נדע על מה מדובר
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י יוני רז;1494321:
גם אני שמעתי שמשפחות שלמות שמשתיכות ל... הורדו במכוון

איזה שטויות?!
בדקתי וראיתי אנשים מפה ומפה שלא נמצאים, וגרים בב"ב עשרות שנים
(הדבר הטיפשי ביותר מצידם זה להשמיט משפחות מפלג מסוים... )
זה בסה"כ כמו שכבר כתבו ממש ממש לא מעודכן !
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
המודעות שבכריכה זה אנשים ששלמו על מודעה בכריכה
הרבה פעמים אחד שיש לו מודעה בכריכה בספר א' רוצה אותו הדבר בספר ב'
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י יוני רז;1494321:
גם אני שמעתי שמשפחות שלמות שמשתיכות ל... הורדו במכוון

נו חברה, אל תהיו נחיתיים
נראה לכם שספר טלפונים חדש, שהמוציאים אותו מעונינים להמשיך ולהתקיים, ולהוציאו שוב גם בשנים הבאות, יסירו במכוון אנשים מפלג מסוים???!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י מגה;1494368:
נו חברה, אל תהיו נחיתיים
נראה לכם שספר טלפונים חדש, שהמוציאים אותו מעונינים להמשיך ולהתקיים, ולהוציאו שוב גם בשנים הבאות, יסירו במכוון אנשים מפלג מסוים???!!!

מציאות תבדקי אם את המשפחות שאת מכירה מהפלג הירושלמי ותגידי אם הם רשומים או לאו.
[כמו שבמידע הזמין הם רשמו את לשכות הגיוס]. לא יודעת כמה הם מעונינים באמת להמשיך נראה יותר אינטרס קצר.:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
גילוי נאות
מנכ"ל מפתח העיר הוא מנכ"ל הפלס
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
גם אנחנו כך, לא מופעים, ועוד רבים.
חבל מאוד, כי בכזה מצב הרבה לא ישתמשו בספר, מעצבן לדעת שאת מחפשת שם של מישהו ויש יותר סיכויים שלא תמצאי אותו מאשר תמצאי, ואני מדברת לא רק על צעירים כמונו אלא גם על זקני העיר--- כאלו שכבר יושבים פה 40 שנה פלוס...
מענין לאן הם נעלמו:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אנחנו לא רשומים, ואנחנו ממש לא ירושלמים. שאר המשפחה שלנו, מאותו מגזר כולם רשומים.
(חסידי גור.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י לאה ורחל;1494347:
אולי תעלי תמונה של שני ספרי הטלפונים אז נדע על מה מדובר

אין לי זמן לצלם ולהעלות תמונה :(
אולי יהיה מישהו אחר שיתנדב (ואם כן כדאי לצלם מכל הצדדים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
wald המודעות יפות,
אבל התאכזבתי ממש,
אם כבר עושים ספר טלפונים נוסף בשעה שיש לו מתחרה חזק כל כך בעיר
לפחות תגוונו,
הכירכה כל כך דומה, המבנה העתק הדבק, המודעות והמפרסמים באותו מיקומים,
דפי המידע.
כאילו לא הפעילו דקה מחשבה (לא רוצה לחשוב שזה מכוון) מה אפשר להמציא את הגלגל,

כאחת שעבדה כמה שנים בספר טלפונים, ראיתי ונחפשתי להמון כריכות ממגון ערים וסגנונות, למרות שכולם ספרי טלפונים כל אחד השכיל ליחד לעצמו סגנון וכריכה מבדלת ושונה.
אבל כזו כפילות? איפה ההגיון?
כבדו את עצמכם.

שלא לדבר על הקטע של העדכון, שלזה את וודאי לא קשורה
אני בתור בני ברקית השלכתי אותו אחרי עיון לצד כוס קפה לפח,
אין בו שום סיבה שמצדיקה עוד כמה סנטימטרים במגירה העמוסה לעיפה....
וזה חבל.
אני מאמינה שלכל מוצר טוב יכול להיות מתחרה טוב וזה ישביח את שניהם,
השאלה מה יגידו מפרסמים שפרסמו פרסום שנתי בספר לא עדכני (קצת לא אמין לא?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
הזוי מה שקורה פה!!!

קבלנו את בספר השבוע ולא חשבתי להתעמק.
לאור האשכול הזה החלטתי לבדוק וזה פשוט הזוי!
לא הייתי מאמינה עד שראיתי בעיני!

אנחנו גרים מעל 20 שנה באותה הדירה ורשומים במפתח העיר כיאות. ופה- נעלמנו! פשוט אין!

WOLD העיצובים שלך יפים ובטעם!
הפניה לא אלייך, בטוחה שאת לא עומדת מאחורי זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לדעתי זה פשוט פתטי לומר שהשמיטו לפי פלגים וכו'.
בשום מרשם אוכלוסין לא כתוב לאיזה פלג אתם משתייכים, מה הדעות הפוליטיות שלכם ומה אתם אוהבים לאכול לארוחת צהריים.
אף אחד (גם לא האדם המשועמם ביותר) לא יעבור בין 30,000 לפחות בתי אב בבני ברק ויבדוק מה הסיפור האישי שלהם.
כך שזה פרנואידיות לשמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י יוני רז;1494321:
גם אני שמעתי שמשפחות שלמות שמשתיכות ל... הורדו במכוון

אז לשידוכים זה יועיל:cool:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה