ספר טלפונים חדש בבני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #61
ציטוט:
פורסם במקור על ידי לאה ורחל צפה בהודעה
אולי תעלי תמונה של שני ספרי הטלפונים אז נדע על מה מדובר
אין לי זמן לצלם ולהעלות תמונה
אולי יהיה מישהו אחר שיתנדב (ואם כן כדאי לצלם מכל הצדדים...)

פשוט העתק הדבק. שימו לב למיקומים.
צפה בקובץ המצורף 222440
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-3.png
    KB 814.9 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י Efratush;1494518:
לדעתי זה פשוט פתטי לומר שהשמיטו לפי פלגים וכו'.
בשום מרשם אוכלוסין לא כתוב לאיזה פלג אתם משתייכים, מה הדעות הפוליטיות שלכם ומה אתם אוהבים לאכול לארוחת צהריים.
אף אחד (גם לא האדם המשועמם ביותר) לא יעבור בין 30,000 לפחות בתי אב בבני ברק ויבדוק מה הסיפור האישי שלהם.
כך שזה פרנואידיות לשמה.



הלוואי וכל המלמדי זכות היו צודקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
נכתב ע"י ליקר;1494614:
הלוואי וכל המלמדי זכות היו צודקים.

את יכולה לבדוק בעצמך
וכבר אמרו פה שבדקו

מעניין למה פלג מסויים חושב ככה על עצמו.
מעניין למה דווקא הוא נתפס לנחיתות ולא מבין את כל ההסברים

כי מי שלא רוצה לשמוע - פשוט לא שומע
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
הספר טלפונים הזה לא נעשה מאליו. יש כאן מישהו [בעצם כמה] שישבו טרחו ועיצבו אותו, יש כאן מישהו שהוא הבעה"ב, שכל המערך הענק הזה שייך לו והוא השקיע בו. אז במקום לומר בצורה גורפת אחד אחרי השני שזרקתם את הספר לפח הזבל, והוא לא שווה כלום, קצת תתחשבו...
יש בספר בהחלט מה לשפר, ונכון מאוד להעיר ולא להתעלם ולומר רק "מטריףףףףףףף" וכדו', אבל סגנון התגובות יכול להיות טוב יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
כבר כתבתי לעייל ואני כותבת שנית
לכל הערות/בקשות/עדכונים אנא שלחו מייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תודה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
נכתב ע"י Efratush;1494518:
לדעתי זה פשוט פתטי לומר שהשמיטו לפי פלגים וכו'.
בשום מרשם אוכלוסין לא כתוב לאיזה פלג אתם משתייכים, מה הדעות הפוליטיות שלכם ומה אתם אוהבים לאכול לארוחת צהריים.
אף אחד (גם לא האדם המשועמם ביותר) לא יעבור בין 30,000 לפחות בתי אב בבני ברק ויבדוק מה הסיפור האישי שלהם.
כך שזה פרנואידיות לשמה.



גם לי זה היה נשמע הזוי. אז לפני שהגבתי הלכתי ובדקתי! כמה שמות מוכרים. העלתי את אלו המוכרים לכל. כדאי שגם את תבדקי קודם:cool:
זה פרנואידיות למחוק ככה אנשים שלא הולכים בדרך של הרב שלך.

מלאכי. חבר סייעת בני תורה ב"ב נעלם מקשר כשר

חיפשתי את אדלר ולא מצאתי. פתאום ראיתי שרשמו את המשפחה על שם ילדתם השישי. מוזר:confused:
 

קבצים מצורפים

  • אדלר.jpg
    3.3 MB · צפיות: 22
  • מלאכי.jpg
    3.5 MB · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #67
...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אז מעניין שדווקא את הרב מרקוביץ השאירו
את ר' יונה זלושינסקי

ולא מכירה עוד שמות כדי לבדוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
ואם זה מרגיע אותך גם אני לא מצאתי את עצמי בהתחלה
אח"כ התברר שזה קפץ כמה עמודים אחורה
קרו כאן פדיחות. נכון.
אבל זה לא בכוונה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
נכתב ע"י BRO;1494416:
אנחנו לא רשומים, ואנחנו ממש לא ירושלמים. שאר המשפחה שלנו, מאותו מגזר כולם רשומים.
(חסידי גור.)

הי, לא עברת דירה? אולי לכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י זהו זה;1494633:
גם לי זה היה נשמע הזוי. אז לפני שהגבתי הלכתי ובדקתי! כמה שמות מוכרים. העלתי את אלו המוכרים לכל. כדאי שגם את תבדקי קודם:cool:
זה פרנואידיות למחוק ככה אנשים שלא הולכים בדרך של הרב שלך.

מלאכי. חבר סייעת בני תורה ב"ב נעלם מקשר כשר

חיפשתי את אדלר ולא מצאתי. פתאום ראיתי שרשמו את המשפחה על שם ילדתם השישי. מוזר:confused:
תגידי

מה הענין לסכסך?
גם אם זה באמת שייך לפלג מסוים והשמיטו את השני מה הענין לריב?
למה לגרם לזה להעלות אש?
כולנו אחים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
נכתב ע"י YG&K;1494650:
תגידי

מה הענין לסכסך?
גם אם זה באמת שייך לפלג מסוים והשמיטו את השני מה הענין לריב?
למה לגרם לזה להעלות אש?
כולנו אחים!



לריב :cool:
מעניין מי רב.......
והכי נכון, כולנו אחים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
מי זה אדלר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
לא להאמין עד איזו דיוטא מגעת "האמת", ....(וה"ליקר")
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
את האמת, לא התענינתי בכלל בספר טלפונים הזה
אולם לאחר שראיתי wald עיצבה שם מודעות, לקחתי בשביל לראות.
לשמור את זה אני לא רואה שום ענין, בפרט שיש לי את מפתח העיר שיותר מעודכן, וזה בלי קשר שזה חדש ומתחיל, אני צריכה את המעודכן.
אז, כך, אשמח אם wald תכתוב איזה מודעות היא עיצבה, כי הרבה שם כמו שהיא כבר כתבה זה לא שלה, כך שלא נוכל להחוות דעה.

וכן, גם אני שמתי לב לכמה משפחות שלא מופיעות, ואנשים מאוד מוכרים שפשוט מפליא למה הם לא הובאו אם לא מהטעם שהובא לעיל
אך א) זה גליון חדש
ב) בד"ץ מסויים שהמו"ל של הספר מתנגד לו כן מופיע.
ג) כעת בררתי ונודע לי שהמו"ל הפסיד 400 אלף שקלים בהוצאה זו, אז אם כך מובן למה לא היה לו את הזמן להשקיע, בגליונות הבאים אולי זה כבר יסתדר.

מה שכואב לי זה נקודה אחרת.
מסתמן שהנתונים הם מחברת בזק. כך שהיה צריך להשמיט משפחות ע"מ שהם לא יופיעו.
והנקודה שהכי כואב לי. קרובי משפחה מדרגה ראשונה, יש להם בבית 2 מספרים אחד רגיל ואחד די חסוי שהשיחה מופנית לנייד ובקשר-כשר יש את זה! וזה מעצבן, אולי לכן אני מתנגדת, אז תסלחו לי, זה לא אישי, זה פשוט מעצבן (עד שאדם חושב שיש לו מספר חסוי צריך לחשוף את זה, אבל שוב זה לא באשמתם כנראה זה הנתונים שהם קיבלו מבזק).

דרך אגב, מעניין כמה עולה שם פרסום, כי ראיתי שאחד מהניקים כאן פרסם שם מודעה לעימוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
את הסיבה לעובדה שאנו לא מופיעים בספר-הבנתי.
מה שאינני מבינה: לאחר ששלחתי להם מייל עם ציון הטעות שלהם-הם לא טרחו להגיב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
בקיצור, ספר טלפונים שהוקם בחטא, שבעליו [יעקב חלופסקי] הפסיד כסף העיקר להזיק לשני, שלמי שיש מפתח העיר הוא פשוט מיותר.
למרבה הפאדיחות הספר נשלח אחר כבוד לפח האשפה. אאחל לו הצלחה במיזם הבא:cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
נכתב ע"י גלאט;1494667:
דרך אגב, מעניין כמה עולה שם פרסום, כי ראיתי שאחד מהניקים כאן פרסם שם מודעה לעימוד.

ואת בטוב ליבך מסבירה לו שהפרסום שם בעצם לא שווה :

נכתב ע"י גלאט;1494667:
את האמת, לא התענינתי בכלל בספר טלפונים הזה
אולם לאחר שראיתי wald עיצבה שם מודעות, לקחתי בשביל לראות.
לשמור את זה אני לא רואה שום ענין, בפרט שיש לי את מפתח העיר שיותר מעודכן, וזה בלי קשר שזה חדש ומתחיל, אני צריכה את המעודכן.

דיייייייייייי
איזה עזרה לזולת יש פה שזה מדהים!
בן אדם פתח עסק, השקיע ועוד ועוד...
ויש פה נדיבי לב, שכותבים בפומבי שהפרסום שם לא שווה.
(על המריבות אני לא מדברת , זה כבר נושא נפרד...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
למיטב ידיעתי קוראים לפורום הזה פורום מקצועי.
לפי התגובות שלכם חשבתי שנכנסתי לתוך פורום של פוליטיקה אחת גדולה.
לא זאת הייתה כוונת פותחת האשכול!!!
כואב לי לקרא את התגובות האלו, חוסר פרגון משווע!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
נכתב ע"י pessi&chani;1494666:
לא להאמין עד איזו דיוטא מגעת "האמת", ....(וה"ליקר")



להוציא ספר טלפונים ולהשמיט בכוונה! אנשים מהרשימה.
באמת מבחיל לאיזה דיוטא הגענו. :cool:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה