צדיקה נסתרת...
משתמש חדש
- הוסף לסימניות
- #121
מסתכלת על הכריכה האחורית, הטקסט.
מדפדפת בספר ומנסה ללכוד קטעים מעניינים,
רואה את סגנון הכתיבה של הסופר/ת אם אני מתחברת..
ואת רמת הכתיבה, ושלא יהיו שגיאות לשון, וגם לא שפה מדי גבוהה אלא משלב לשוני תקני (זה חשוב)
פחות תופס המלצות מחברות אא"כ אני יודעת שהן בטעם שלי...
אם קראתי בעבר ספרים של אותו סופר/ת ואהבתי- אני רצה על החדשים...
לדוגמא סדרות, אבל לא כאלה שחייב לקרוא את כל הסדרה אלא שכל חלק הוא בפני עצמו,
ככה אני כבר מחוברת לדמות.
עיצוב כריכה גם מוסיף, אני חייבת לציין שאם אני הולכת לחנות ויש כמה שמגרים אותי באותה מידה אני אבחר לפי הכריכה, למרות שברור שזה לא מדד לספר איכותי!
ספר עבה- בשבילי זה ממש מתנה, אבל יודעת מחברות שלא קונות ספרים עבים כי אז הן נמרחות עם הספר (אא"כ הוא
ממש מרתק שא"א להפסיק) אני פשוט תולעת ספרים מושבעת.
גופן ועימוד יפה מאוד מוסיפים, כי כתב נעים ורווחים בין קטעים וכו' עושים אור בעיניים.
גם שם מעניין לספר לדוג' עם כפל משמעויות או משהו חריף וקולע.. מסקרן ולא נדוש
סליחה שהארכתי, מקווה שעזרתי...
בהצלחה!!!!
מדפדפת בספר ומנסה ללכוד קטעים מעניינים,
רואה את סגנון הכתיבה של הסופר/ת אם אני מתחברת..
ואת רמת הכתיבה, ושלא יהיו שגיאות לשון, וגם לא שפה מדי גבוהה אלא משלב לשוני תקני (זה חשוב)
פחות תופס המלצות מחברות אא"כ אני יודעת שהן בטעם שלי...
אם קראתי בעבר ספרים של אותו סופר/ת ואהבתי- אני רצה על החדשים...
לדוגמא סדרות, אבל לא כאלה שחייב לקרוא את כל הסדרה אלא שכל חלק הוא בפני עצמו,
ככה אני כבר מחוברת לדמות.
עיצוב כריכה גם מוסיף, אני חייבת לציין שאם אני הולכת לחנות ויש כמה שמגרים אותי באותה מידה אני אבחר לפי הכריכה, למרות שברור שזה לא מדד לספר איכותי!
ספר עבה- בשבילי זה ממש מתנה, אבל יודעת מחברות שלא קונות ספרים עבים כי אז הן נמרחות עם הספר (אא"כ הוא
ממש מרתק שא"א להפסיק) אני פשוט תולעת ספרים מושבעת.
גופן ועימוד יפה מאוד מוסיפים, כי כתב נעים ורווחים בין קטעים וכו' עושים אור בעיניים.
גם שם מעניין לספר לדוג' עם כפל משמעויות או משהו חריף וקולע.. מסקרן ולא נדוש
סליחה שהארכתי, מקווה שעזרתי...
בהצלחה!!!!
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים