- הוסף לסימניות
- #321
זה גם התשובה לבית שמש, למה עושים להם תחבורה, כדי למנוע עומס בכביש ירושלים תל אביב.וכן להוריד עומס ממסילת החוף של תושבי חיפה שלא נוסעים לתל אביב...
אדם ובהמה תושיע ה'.
למה בונים מגדלי מגורים בכל שכונה בעיר? כדי להביא לשם אוכלוסייה כללית אוכלוסייה מועילה מכניסה, ולא פרזיטית
ולהם. קל מאוד לתקצב תחבורה, ואנחנו נהנים מהתוצאות. אם היה שם רק חרדים פרזיטים לא היו מקצבים להם שום אוטובוס, הכל בדרך אגב
אדם ובהמה תושיע ה', תשובתו של מלך הודו לאלכסנדר מוקדון , הסיבה האמיתית למה יורד גשם במדינתך, כדי להאכיל את הבהמות, דשא.
למה בונים מגדלי מגורים בכל שכונה בעיר? כדי להביא לשם אוכלוסייה כללית אוכלוסייה מועילה מכניסה, ולא פרזיטית
ולהם. קל מאוד לתקצב תחבורה, ואנחנו נהנים מהתוצאות. אם היה שם רק חרדים פרזיטים לא היו מקצבים להם שום אוטובוס, הכל בדרך אגב
אדם ובהמה תושיע ה', תשובתו של מלך הודו לאלכסנדר מוקדון , הסיבה האמיתית למה יורד גשם במדינתך, כדי להאכיל את הבהמות, דשא.
הנושאים החמים