סקר עלות אינטרנט, אודה מאד לתשובותיכם.

  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י gila;1172832:
אני משלמת הון תועפות!!!
תשתית בזק 15 מגה: 103.44
ספק נטויז'ן: 68.57
נתיב: 38
כמדומני שנתיב נותנים גם ספק ללא תוספת תשלום עד מהירות מסויימת
אתמול עברנו מבזק לנטויזין
יצא לנו הכל ביחד 115 + התקנה חד פעמית 99 ואחרי שהתקנו חבר של בעלי אמר לו שהוציא מהם גם את ההתקנה בחינם!
תשתית בזק- 55
קו טלפון של נטויזן ללא הגבלה לכל היעדים- 35
רימון-אתרוג- 25
מהירות 5
מספיק לי מאוד וזה מחיר מאוד זוללללל
לא הבנתי מי הספק,
האם קו הטלפון של נטוויז'ן או רימון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י לנדא;1416707:
אני שילמתי עד לא מזמן כ-100 ש"ח (98?) לבזק על תשתית-לא זוכרת עלות התקנה... + 47 ש"ח לאתרוג על ספק +סינון :mad: !!!
145 ש"ח לחודש!!!

לפני תקופה קצרה החלטתי לעבור לשימוש בנטסטיק. (אני עובדת רק על נייד)

התנתקתי מבזק, (שמתם לב שבאמצע הלוגו של בזק יש אזיקים ;):eek:?
לקח לי שעות של מלל ועשרות פקידות, עד ש"הבינו" שאני אכן מעונינת ב-א-מ-ת להת-נ-ת-ק מהם, ולא להקפיא/להעביר/לעבור מסלול/לקבל מתנה/ל....)


סים דרך אורנג': 29 ש"ח בחודש.
+ חסימה של אתרוג: 35 ש"ח (ללא תכנת רימון לניטרול wifi- שעולה עוד 10 ש"ח לחודש, אך המחשב שלי ממילא מנותק)
(אין גם הוצאה חד פעמית של המכשיר כי השגתי מכשיר ששכב ללא שימוש אצל חברה...)
סה"כ כיום עולה לי כל הסיפור 64 ש"ח... ב"ה....:)
כמה גיגה לחודש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
סתם הערה למי שעובר לנט סטיק סתם חבל לשלם 200-300 שקל קשיכולים לקנות ביד2 בשליש מחיר אני קניתי שתי!! ב180 מצב מציון
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
89 ש"ח תשתית בזק-מהירות 15 מגה
60 ש"ח לנתיב (מסלול הכולל פתיחת 10 אתרים לחודש), כולל ספק של 018

רק אני משלמת כך לנתיב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י asf;1416837:
סתם הערה למי שעובר לנט סטיק סתם חבל לשלם 200-300 שקל קשיכולים לקנות ביד2 בשליש מחיר אני קניתי שתי!! ב180 מצב מציון

ואם יש כבר נתיב, כמה יעלה כל חודש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מה התוכניות העדכניות הזולות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש לי נטסטיק של נתיב:
התשלום: חד פעמי 298.
לחודש 1 ג'יגה = 89 ש"ח, 3 ג'יגה = 109 ש"ח, 5 ג'יגה = 115 ש"ח
המהירות אותה מהירות, רק זה תלוי בכמות זמן הגלישה (כל גלישה של שעה = 40 מגה בייט. 1 ג'יגה = 25 שעות גלישה) לאחר מכן האינטרנט עובד, אבל נתקע ומאוד איטי.
בעיקרון הנטסטיק עובד טוב (אולי לא כמו קוי אבל אף פעם לא ניסתי בקוי), הענין הוא רק עד שהחבילה שבחרתם נגמרה.
לי שיש לי 1 ג'יגה - זה מאוד מהר נגמר. מכיוון שכל זמן האינטרנט מחובר זה מוריד מ 1 ג'יגה וגם אם עושים הורדות זה גם מוריד כך שהג'יגה נגמרת מהר מאוד למי שמוריד הרבה מהאינטרנט כמו גפיקאים, עורכי מצגות וכו' והם המליצו לעבור ל 5 ג'יגה.
אני רואה שאתם מדברים על מהירות 5/10/15 מגה, אין לי מושג מה המהירות בנטסטיק, אולי ידוע לכם עוד פרטים, מבצעים לגבי הנטסטיק (כי כפי שאני כתבתי ה 1 ג'יגה נגמר לי מהר, תוך בערך יום ואז כמעט חודש האינטרנט עובד, אבל איטי....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
היי מה רשמת? רק עכשיו בדקתי ואני לא רואה תשובה רק 3 נקודות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ראיתי החוד שבחשבונית שעלה לי המחיר של התשתית בבזק ל104 ש"ח.
הם אמרו שנגמר המבצע של השנה(לא זוכרת שזה היה לשנה..)
יש איפה שהוא מחיר יותר זול?משהוא שמע?
זה ממש יקר בתוספת לרימון-55 ש"ח..
אשמח לתשובה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י אסנת לוי;1484647:
ראיתי החוד שבחשבונית שעלה לי המחיר של התשתית בבזק ל104 ש"ח.
הם אמרו שנגמר המבצע של השנה(לא זוכרת שזה היה לשנה..)
יש איפה שהוא מחיר יותר זול?משהוא שמע?
זה ממש יקר בתוספת לרימון-55 ש"ח..
אשמח לתשובה..

אין על בזק....

כולם ניסו וניסו וניסו, לא ידוע לי על מישהו שהצליח להמשיך את ההנחה, ועכשיו כולנו משלמים הון עתק בעבור הגלישה. (רק בבזק זה באמת עובד כך שהמחיר עולה ועולה ועולה ואנחנו שבויים בידים שלהם כי אין מתחרים אמיתיים).


נכתב ע"י שחר עולה;1459283:
יש לי נטסטיק של נתיב:
התשלום: חד פעמי 298.
לחודש 1 ג'יגה = 89 ש"ח, 3 ג'יגה = 109 ש"ח, 5 ג'יגה = 115 ש"ח
המהירות אותה מהירות, רק זה תלוי בכמות זמן הגלישה (כל גלישה של שעה = 40 מגה בייט. 1 ג'יגה = 25 שעות גלישה) לאחר מכן האינטרנט עובד, אבל נתקע ומאוד איטי.
בעיקרון הנטסטיק עובד טוב (אולי לא כמו קוי אבל אף פעם לא ניסתי בקוי), הענין הוא רק עד שהחבילה שבחרתם נגמרה.
לי שיש לי 1 ג'יגה - זה מאוד מהר נגמר. מכיוון שכל זמן האינטרנט מחובר זה מוריד מ 1 ג'יגה וגם אם עושים הורדות זה גם מוריד כך שהג'יגה נגמרת מהר מאוד למי שמוריד הרבה מהאינטרנט כמו גפיקאים, עורכי מצגות וכו' והם המליצו לעבור ל 5 ג'יגה.
אני רואה שאתם מדברים על מהירות 5/10/15 מגה, אין לי מושג מה המהירות בנטסטיק, אולי ידוע לכם עוד פרטים, מבצעים לגבי הנטסטיק (כי כפי שאני כתבתי ה 1 ג'יגה נגמר לי מהר, תוך בערך יום ואז כמעט חודש האינטרנט עובד, אבל איטי....)

עם כל הכבוד ל"נתיב" אבל זה נראה לי יקר להחריד.

אפשר לרכוש היום 5 גיגה סלולרי במחירים מגוחכים. כדאי לבדוק מה קורה בתחום הזה עם רימון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תשתית - בזק - 75 ש"ח
ספק - רימון - 45 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נטסטיק - איך זה עובד?
אני צריכה לכמה ימים בלבד, אבל באופן קריטי. - חיבור אינטרנט לטאבלט/למחשב נייד (באיזור ללא קליטת WIFI)

אז מה, אני צריכה גם לקנות את הנטסטיק (מחירים?), גם SIM, וגם חבילת גלישה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י שחר עולה;1459283:
יש לי נטסטיק של נתיב:
התשלום: חד פעמי 298.
לחודש 1 ג'יגה = 89 ש"ח, 3 ג'יגה = 109 ש"ח, 5 ג'יגה = 115 ש"ח
המהירות אותה מהירות, רק זה תלוי בכמות זמן הגלישה (כל גלישה של שעה = 40 מגה בייט. 1 ג'יגה = 25 שעות גלישה) לאחר מכן האינטרנט עובד, אבל נתקע ומאוד איטי.
בעיקרון הנטסטיק עובד טוב (אולי לא כמו קוי אבל אף פעם לא ניסתי בקוי), הענין הוא רק עד שהחבילה שבחרתם נגמרה.

לי יש נטסטיק (עלה בערך 300)
ואני משלמת חודשי סה"כ 80 ש"ח.
שזה כולל: 2.5 ג'יגה בחודש (דרך סלקום) + סינון רימון על הסטיק+ נתיב על המחשב.
ואת כל זה עשיתי דרך הניק אסטריקס שמוזכר בתחילת האשכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
וואו, יקר בשביל צורך חד פעמי..
האם הנטסטיק מתאים לטאבלט אנדרואיד? יש אפשרות לשכור אחד כזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני קניתי אתמול במבצע של גולן טלקום, סים לנטסטיק (את הסטיק עצמו יש לי מחברה)
ב- 2 שקל לחודש תמורת 4 ג׳יגה!
זה היה במסגרת המבצע על הוספת קוים נוספים לקוים של גולן. כלומר היה לי קו של גולן אז הוספתי עוד סים שמתאים לנסטיק...
עכשיו אני צריכה לחפש איפה הכי זול הסינון בשבילו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אפשר לראות כאן , יש "דיל" של תשתית בזק + רימון כספק .
90 ש"ח לחודש למשך שנה .
אם רוצים ראוטר זה עוד 10 ש"ח לחודש אם אני לא טועה
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
בזק-79 מהירות 15
ספק+סינון נתיב-60 (כולל 12 אתרים בחודש)

רק אני משלמת כך לנתיב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה