סקר עלות אינטרנט, אודה מאד לתשובותיכם.

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,

בעקבות מהלך שאנו הולכים לקדם, אני עורכת סקר קטן לגבי עלויות אינטרנט, בהמשך להוזלות והתחרות בסלולארים אני מאמינה שיש גם הוזלות בתחום האינטרנט הנקי מאחר וישנם שלושה שחקנים ראשיים בתחום (או יותר נכון שלושה שהם שניים) אמורה להיות תחרות גם בתחום זה.

אודה לתשובותיכם בשאלות הבאות:

כמה אתם משלמים עבור ספק ותשתית? (ביחד או לחוד?)
כמה אתם משלמים עבור סינון (כולל עלות התקנה חד פעמית אם היתה)

תודה מראש לכל המגיבים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תשתית בזק 55 ש"ח +התקנה 100
נתיב- 35 ₪ +150 חד פעמי
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י tirza10;1172416:
תשתית בזק 55 ש"ח +התקנה 100
נתיב- 35 ₪ +150 חד פעמי

מה לגבי ספק? ב-55 ש"ח את מקבלת מבזק גם ספק בנוסף לתשתית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תשתית - 40
ספק וסינון - 30
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
"תשתית - 40
ספק וסינון - 30"

תשתית של מי?
בזק או הוט?
ואיך אתם מצליחים להגיע למחירים הזולים האלו???
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מהירות 100 מגה
ספק נטויזן 30 ש"ח
תשתית בזק 130 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י tirza10;1172416:
תשתית בזק 55 ש"ח +התקנה 100
נתיב- 35 ₪ +150 חד פעמי

איך יכול להיות????
התקשרתי לבזק, כי אני רוצה לעשות תשתית לנתיב.
הם אמרו לי שהחבילה הכי זולה שלהם לתשתית (בלבד!) זה 79 ש"ח לחודש, אז איך כולכם משיגים פה 40/55???
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י אנדי;1172735:
איך יכול להיות????
התקשרתי לבזק, כי אני רוצה לעשות תשתית לנתיב.
הם אמרו לי שהחבילה הכי זולה שלהם לתשתית (בלבד!) זה 79 ש"ח לחודש, אז איך כולכם משיגים פה 40/55???


גם אני

כרגע עשיתי 54 ש"ח הוט אבל מהירות 5
ו- 35 אתרוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני משלמת 79 ש"ח מהירות 15 מ' :mad::mad::mad::mad::mad:
(לא כולל תשתית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני משלמת הון תועפות!!!
תשתית בזק 15 מגה: 103.44
ספק נטויז'ן: 68.57
נתיב: 38

אם מישהו יכול להמליץ לי על משהו אחר יעיל וזול יותר מאוד אשמח לשמוע.
דווקא לאחרונה בדקתי את האפשרות של נטסטיק דרך נתיב שזה כולל הכל גם סינון גם תשתית וגם ספק וזה הרבה יותר זול. (חוץ מעלות רכישת הסטיק חד פעמית) השאלה אם זה כדאי לקבוע. אם אין ניתוקים וכו' אשמח לשמוע מבעלי ניסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לי יש משולב עם טלפון ביתי
45 ש"ח לנטוויז'ן - 1000 דקות לכל היעדים
55 ש"ח תשתית לבזק - 5 מגה - וזה ממש מהיר (היה לי 12 מגה בהוט והוא היה יותר איטי מבזק...)
45 ש"ח לאתרוג - ספק - במהירות של 15 מגה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י saranus;1172858:
לי יש משולב עם טלפון ביתי
45 ש"ח לנטוויז'ן - 1000 דקות לכל היעדים
55 ש"ח תשתית לבזק - 5 מגה - וזה ממש מהיר (היה לי 12 מגה בהוט והוא היה יותר איטי מבזק...)
45 ש"ח לאתרוג - ספק - במהירות של 15 מגה

את בטוחה? את משלמת לנטויז'ן סך הכל 45 ש"ח גם לאינטרנט וגם לטלפון??? איך זה יכול להיות??? :confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י gila;1172832:
אני משלמת הון תועפות!!!
תשתית בזק 15 מגה: 103.44
ספק נטויז'ן: 68.57
נתיב: 38

אם מישהו יכול להמליץ לי על משהו אחר יעיל וזול יותר מאוד אשמח לשמוע.
דווקא לאחרונה בדקתי את האפשרות של נטסטיק דרך נתיב שזה כולל הכל גם סינון גם תשתית וגם ספק וזה הרבה יותר זול. (חוץ מעלות רכישת הסטיק חד פעמית) השאלה אם זה כדאי לקבוע. אם אין ניתוקים וכו' אשמח לשמוע מבעלי ניסיון.

תודה לכל העונים, אכן יש פערים בתחום ולמען האמת די נדהמתי מהפערים, במיוחד אצלך גילה, 209 ש"ח!! וואו!! את נמצאת כנראה על תוכנית ישנה, חשוב מאד להתעדכן כל פעם במצבעים שיש.

סטיק הוא אחד הפתרונות הזולים למי שלא עובד עם קבצים בנפח כבד מאוד, אני עובדת עם סטיק באופן קבוע ולשימושים שלי הוא מספיק בהחלט, הסטיק הולך איתי לכל מקום והיתרון הוא שאני יכולה להתחבר מכל מחשב, גם כשאני אצל לקוחות שאין להם אינטרנט וברבע מחיר ממחיר ממה שאת משלמת.

מלבד זאת היום גם אפשר להתחבר לנתיב בעלות חד פעמית של 99 ש"ח ועלות חודשית של 20 ש"ח בער, לא ישירות דרך נתיב, דרך משווקים מורשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י saranus;1172858:
55 ש"ח תשתית לבזק - 5 מגה - וזה ממש מהיר (היה לי 12 מגה בהוט והוא היה יותר איטי מבזק...)
45 ש"ח לאתרוג - ספק - במהירות של 15 מגה

את לא יודעת שזה צריך להיות אותו מהירות???
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
פערים מדהימים באמת...

19 ש"ח לנתיב ו-55 ש"ח לסטיק של סלקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י asterisk;1173481:
פערים מדהימים באמת...

19 ש"ח לנתיב ו-55 ש"ח לסטיק של סלקום.

איך רק 19 ש"ח לנתיב? איך הסטיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י אנדי;1173488:
איך רק 19 ש"ח לנתיב? איך הסטיק?

כשזה עם סטיק זה 19 ש"ח לחודש, אם זה רשיון למחשב רגיל - 22 ש"ח. עדיין זול יותר מכל משהו אחר שאני מכיר.

אני לא משתמש בסטיק עצמו, אצלי הסים יושב כבר בתוך המחשב הנייד, אם אתה מדבר על איכות החיבור, אין לי בעיות. באיזורים מסויימים אפשר להגיע גם למהירות של 10 מגה, הסטיק הוא בנוסף לחיבור הקווי אצלי ולא מחליף אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י וידאו פלוס;1172718:
"תשתית - 40
ספק וסינון - 30"

תשתית של מי?
בזק או הוט?
ואיך אתם מצליחים להגיע למחירים הזולים האלו???
תשתית של הוט
זה חשבון עסקי

אגב, הוט ובזק העלו את המחירים והם כבר לא נותנים מחירים כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תשתיק בזק - 75 ש"ח [המחיר הנ"ל כולל גם את הראוטר] + 200 ש"ח התקנה.
אתרוג [סינון וספק] - 45 ש"ח למהירות של 15 מגה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה