- הוסף לסימניות
- #21
הלוואי מסעדה , יש לנו כמין לונה פארק..
ובמה אפשר לפתור את בעיית המעורב?
מישהי כתבה למעלה שהשאירה לעצמה תירוץ למקרה שתיפתר בעיה זו, ועל זה תהיתי.
הלוואי מסעדה , יש לנו כמין לונה פארק..
ובמה אפשר לפתור את בעיית המעורב?
איזה תשובה הם יכולים לענות לך על בעיה של מעורב?אני עובדת במשרד חילוני עם עוד כמות קטנה של חרדיות,
כשהודעתי שלא אוכל להגיע לפעילות חברה, עדכנו אותי שלא לדאוג הכל 'כשר'....
הסברתי להם בכבוד שאני לא יכולה להשתתף מכמה סיבות שונות אך הסיבה העיקרית היא האירוע המעורב (השארתי לעצמי פתח במקרה שיפתרו בעיה זו אוכל לשלוף בעיה אחרת, אמתית כמובן)
הם לגמרי הבינו וכיבדו, אבל צריך לקחת בחשבון שאולי יהיה אחרת.
זה קשה, מצדיעה!
הרבה הצלחה---
פששש איזה מסירות נפש לעשות אירוע רק לנשים ? ומה אמרת להם ?זה בהחלט הבעיה הקשה ביותר אבל לא בטוח שאין עוד בעיות אחרות.
הבן אדם הוא יצור מושפע, והעבודה במקום חילוני זה בדיעבד גדול ויש ענין לצמצם את זה למינימום ההכרחי
לא הייתי קוראת ליציאה למסעדה תהיה סולידית ככל שתהיה- מינימום הכרחי.
יש עניין להימנע ככל הניתן, במקרה שלא ניתן אולי כדאי להתייעץ עם מישהו מוסמך שמכיר את הגדרים ההלכתיים, כדי לדעת על מה צריך לעיתים להתפשר ועל מה ממש אסור.
רצו לפצות אותי ושאלו אם אני מעונינת באירוע נוסף לנשים בלבד
למה הם עושים אירועי חברה? פשוט, בגלל שרוצים לגרום לעובדים תחושת שייכות למקום העבודה ומוכח שזה משפיע לטובה על שימור העובדים ותפוקתם.ואחרי הפעם הזו הם מבינים שלאירועים מסוג כזה את לא מגיעה או ששואלים ובודקים שוב?
למה הם חייבים לעשות אירועי חברה??
ואחרי הפעם הזו הם מבינים שלאירועים מסוג כזה את לא מגיעה או ששואלים ובודקים שוב?
נכון רק שזה קצת לא נעים במיוחד כשאת אוהבת חלק מהאנשים באמתהם שואלים ומנסים באמת מתוך רצון להתחשב ולתת לך תחושה נוחה.
יכול להיות שיקראו לך לשיחה וישאלו אותך לאן כן אפשר ללכת שתוכלי להשתתף.
הם מתייחסים לזה כסוג של נכות שצריך להתחשב בה..
לכן צריך להגיד בבהירות ובנעימות, ואפשר גם בחיוך.
שאת דוסית- אבל ממש מהקיצוניים ולא מתאים לך להשתתף בשום צורה..
פעם פעמיים שלוש, בסוף ירפו..
בשביל 4/5 חרדיות מתוך 60/70 עובדים לא יעשו משהו מיוחד..למה מתעצבנים?
בחברה שאני עובדת, כשיש אירוע כללי - עושין במקביל גם אירוע לנשים חרדיות.
וכל הצדדים מרוצים.
בטח אתם הרבה חרדיות לא ?למה מתעצבנים?
בחברה שאני עובדת, כשיש אירוע כללי - עושין במקביל גם אירוע לנשים חרדיות.
וכל הצדדים מרוצים.
לא עברתי כאן על הכל, בעיקרון - מה שאני עושה:
כששואלים אותי למה לחרדיות האחרות מותר (סמארטפון, לצאת לטיולים אם הצוות וכו) - אני עונה ברוגע ובלי להיבהל שחרדים זה לא גוש אחד אחיד, וכמו שלא כל החילונים אותו דבר ככה גם לא כל החרדים אותו דבר...
הם מבינים את זה מאד.
בקשר להשתתפות באירועים - בהתחלה הייתי מתחמקת כל פעם בתירוץ אחר, ומאד מאד פחדתי מהיום שאני אצטרך לשים דברים על השולחן ולדבר ברור,
אבל בסופו של דבר, כצפוי - היום הזה הגיע. אמרתי בעדינות ובכבוד שאני מעדיפה שלא להשתתף באירועים חברתיים, ומה שצריך מבחינה מקצועית אני אגיע ואשתתף בכל דבר, אבל אירועים חברתיים - לא נוח לי.
ברוך השם התקבל מאד מאד מאד בהבנה ובכבוד, ומאז שקט ושלווה.
זה לא נעים, וצריך לחשוב טוב מה ואיך לומר (ולהתפלל לסייעתא דשמיא), אבל אחרי שעושים את זה יורדת אבן מהלב ממש....
לא בכל מקום מקבלים את זה בהבנה כמו שקיבלו אצלי, אבל בסוף הם ירגעו, וגם אם ימשיכו לרמוז או לעקוץ מדי פעם - זה בוודאי עדיף מהתחמקות כל פעם מחדש...
בהצלחה!
רק זה לא.התגובה הכי טובה ששמעתי מנשים רבות ומרב זה להגיד: אם אתם רוצים ללבן עוד את העניין בעלי / אבא שלי ישמח לפרט לכם
שיחת וידאו.חושבת שעדיף בשיחה או במייל ?
???????רק זה לא.
הם ירגישו שהם מצילים אותך מכוחות השחור והאופל בכך שהם מחייבים אותך לבוא ומשחררים אותך מהכליאה בידיהם של הגברים השולטים על הנשים החרדיות הכנועות.
נכון שצריך לבוא עם ביטחון עצמי בצדקת הדרך, כי השדר עובר, אבל להציג את זה כאילו זה אינטרס שלך - ושלך בלבד.
הבוס מעסיק אותך, לא את בעלך.
הוא רוצה שאת תהיי מרוצה, לא הרב.
זה האינטרס שלו - עובד מרוצה ומלא מוטיבציה, ואם הוא יבין שכך את מרגישה נוח יותר - הוא יהיה מעוניין להתחשב בך.
אוקיי???????
את חולקת על הרבה שאמרו כך וירדו להם מהוריד
בטח אתם הרבה חרדיות לא ?
בקשר לאוכל-הכי טוב להגיד שאת פשוט בדיאטה, את זה כולם מבינים ולא מנסים להתווכח.יש כאן נשים / בנות שעובדות במקומות עבודה חילוניים ? בחברות גדולות או במשרדים קטנים?
מה אתן עושות כשיש פעילות חברה / כשלוקחים אותכם למסעדה ?
כשלוקחים אותכם לפארק ? אתם הולכות ? אם אתן לא הולכות מה אתן מסבירות למנהלים שלכם ?
הם מבינים את זה ?
להגיד דיאטה קצת פחות מתאים לדעתי דבר ראשון את כל יום איתם במשרד ורואים מה את אוכלת , במיוחד עם מדובר בשוקולדיםבקשר לאוכל-הכי טוב להגיד שאת פשוט בדיאטה, את זה כולם מבינים ולא מנסים להתווכח.
אני כרגע עובדת במשרד קטן עם עובדות חילוניות אבל יצא לי גם לעבוד כחרדית יחידה במקומות גדולים
פעם הם רצו לטוס לכמה ימים בשבת, ולא הבינו למה אני לא יכולה להצטרף...
לא כל דבר הם יכולים להבין, אבל ברגע שאת אומרת "לי זה לא מתאים" בתקיפות (אפילו אם לעובדות חרדיות אחרות כן) אחרי פעם, פעמיים כבר מתרגלים ולא מנסים לשכנע.
ואם יש לך קשר טוב וכנה עם המנהלת הכי טוב זה להסביר את זה לה ושירגישו בנח עם זה שאת לא מגיעה (לפעמים זה לא נעים להם שאת לא יכולה להשתתף, צריך להבהיר שלך זה הכי נח ככה) וכך היא תוכל לסדר את העניינים מול כולם מראש שאת לא מגיעה...
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים