עוגת הלו קיטי

  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י sarit_f;1499509:
אין מה לפחד לנסות.. העוגה הזו שהעליתי - היא הראשונה שלי בסגנון..
צריך רק המון סבלנות וזמן.
ציינתי בהתחלה - את כל העוגה אני מצפה בשכבת קצפת (גם בדפנות) ואז מתחילה לקשט.
השוקולד משתחרר ממש בקלות, הוא מספיק כבה בשביל לא להישבר, הוא נדבק לקצפת והנייר פשוט נשלף.


מצו"ב עוגת זילוף נוספת - אבל בלי דמות ספציפית. שעשיתי ליום הולדת של חמותי..

לזלף זה כיף נורא :) אבל לא אחראית על הלכלוך והבלגן שנשאר אח"כ במטבח
טיפ - להשתמש כמה שיותר בחד פעמי (שקיות זילוף-כמובן!) צלוחיות לערבוב הצבעים וכו'.. יחסוך אח"כ הרבה עבודה. ומומלץ להרחיק את הילדים מהשטח :)

שרית זה נראה מיוחד מאד!!!!!
ממה עשית את הצבע הוורוד הזה?
מקווה שזה לא צבעי מאכל.
חשבתי לעשות עוגה כזו, התמונות פה בכל אופן עושות משהו :)
אבל אנחנו משתדלים להימנע מצבעי מאכל.
לפי איך שהסבירו פה, הטכניקה לא קשה, וציור ב"ה זה לא הצד החשוך שלי..

ועכשיו העוגה שלך שכנעה אותי שזה יותר מדי מוצלח מכדי להמשיך לראות
אבל איך עושים את הוורוד הזה? זה נראה יותר מבצק סוכר מאשר קצפת צבועה.
אני טועה?
ואם כן - הבצק סוכר הוא לא עבודה כפולה?
אשמח לדעת :)

טעטד שאלה - ממה עשית את הזילופים המדויקים של השוקולד? זה טכניקה מסוימת או פשוט עם שקית זילוף קטנה רגילה?
אשמח לדעת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י sarit_f;1499382:
וזו ההלו קיטי שעשיתי לבת שלי
העיקרון הוא פשוט - עוגה עגולה כלשהי (אצלי היא מושקעת, טורט טובה שבאמצע היתה מלאה בתותים וקצפת) מצופה כולה בקצפת.
את האיור מדפיסים, מניחים מתחת לנייר אפייה, עוברים על זה עם שוקולד מומס
אחרי שהשוקולד מתקשה הופכים את הנייר אפייה עם הציור על העוגה.
השוקולד נדבק לעוגה ואת הנייר מחלצים
ועכשיו - חגיגת זילופים!
להכין צבעי מאכל, שקיות זילוף וצנטרים ולהתחיל לחגוג :eek:

(סורי על הצילום הגרוע, צולם מהטאבלט..)

נכתב ע"י תמר21;1502713:
שרית זה נראה מיוחד מאד!!!!!
ממה עשית את הצבע הוורוד הזה?
מקווה שזה לא צבעי מאכל.
חשבתי לעשות עוגה כזו, התמונות פה בכל אופן עושות משהו :)
אבל אנחנו משתדלים להימנע מצבעי מאכל.
לפי איך שהסבירו פה, הטכניקה לא קשה, וציור ב"ה זה לא הצד החשוך שלי..

ועכשיו העוגה שלך שכנעה אותי שזה יותר מדי מוצלח מכדי להמשיך לראות
אבל איך עושים את הוורוד הזה? זה נראה יותר מבצק סוכר מאשר קצפת צבועה.
אני טועה?
ואם כן - הבצק סוכר הוא לא עבודה כפולה?
אשמח לדעת :)

טעטד שאלה - ממה עשית את הזילופים המדויקים של השוקולד? זה טכניקה מסוימת או פשוט עם שקית זילוף קטנה רגילה?
אשמח לדעת!


בהודעה של שרית המצוטטת לעיל היא כותבת שזה צבעי מאכל.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י תמר21;1502713:
שרית זה נראה מיוחד מאד!!!!!
ממה עשית את הצבע הוורוד הזה?
מקווה שזה לא צבעי מאכל.
חשבתי לעשות עוגה כזו, התמונות פה בכל אופן עושות משהו :)
אבל אנחנו משתדלים להימנע מצבעי מאכל.
לפי איך שהסבירו פה, הטכניקה לא קשה, וציור ב"ה זה לא הצד החשוך שלי..

ועכשיו העוגה שלך שכנעה אותי שזה יותר מדי מוצלח מכדי להמשיך לראות
אבל איך עושים את הוורוד הזה? זה נראה יותר מבצק סוכר מאשר קצפת צבועה.
אני טועה?
ואם כן - הבצק סוכר הוא לא עבודה כפולה?
אשמח לדעת :)

טעטד שאלה - ממה עשית את הזילופים המדויקים של השוקולד? זה טכניקה מסוימת או פשוט עם שקית זילוף קטנה רגילה?
אשמח לדעת!

זה אכן קצפת עם צבעי מאכל..
את הזילופים של השוקולד עשיתי עם בקבוקון זילוף עם פתח קטן,
אפשר גם עם שקית זילוף וצינטר עגול קטן.
בכל מקרה שלא יהיה מיניאטורי מדי, כן חשוב שיהיה עובי לשוקולד, שיהיה מספיק יציב בהעברה לעוגה.. ושלא יבלע בין הזילופים..

נכתב ע"י מירי456;1502696:
איך עושים את השושנים המדהימות?

נכתב ע"י BlueRay;1502690:
שרית, זילופים מדהימים!
יש באיזשהו מקום הדרכות לזילופים ולציפויי עוגה?
בעיקר בצדדים זה תמיד מתפשל לי :(

לגבי זילופים (כן, גם השושנים זה זילוף!! ועוד כאן לא יצא לי מספיק מושלם, זה אמור להיות מוצלח יותר..) יש ביוטיוב אינסוף הדרכות לזילופים וקישוטים לעוגה, גם לשושנים הנ"ל.
תכלס בעוגת הלו-קיטי אין טכניקה מיוחדת כמעט, רב הזילוף זה פשוט כוכבים קטנים. מתחילים במעגל מהבפנים לבחוץ (ז"א צמוד לשוקולד קודם במעגל, והולכים ויוצאים..)
ובצדדים - פשוט עיגולים עם צנטר כוכב גדול..

נכתב ע"י OR_Design;1502675:
תגידי, כמה חבילות קצפת אני צריכה בשביל עוגה כזאת??
זה ממש נראה מדהים
ואשמח אם תתני לי את המתכון לעוגת טורט שלך :):)

צריך לפחות 2 ריצ', סיכוי גבוה שזה יספיק, אבל מומלץ שיהיה במקפיא עוד חבילה לתגבור..

מתכון - בשמחה. תכף אשלוף אותו.. לא זוכרת בע"פ :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מתכון לטורט:

6 ביצים
1.5 כוסות קמח
1.5 כוסות סוכר
1 כפית אבקת אפייה
2 סוכר וניל
0.5 כוס שמן


מחממים את התנור ל 180 מעלות.
מפרידים את הביצים, חלמונים בקעה קטנה וחלבונים בקערת הקצפה.
לקערת החלמונים מוסיפים את השמן, אבקת האפייה וסוכר הוניל. בעזרת מקצפת ידנית מערבבים היטב עד לקבלת תערובת אחידה.
מקציפים את חלבונים ומוסיפים בהדרגה את הסוכר עד לקבלת קצף קשה.
מוסיפים את תערובת החלמונים לקצף הביצים ומערבבים בתנועות קיפוליות עדינות. מוסיפים את הקמח בהדרגה בתנועות קיפוליות עד לקבלת תערובת אחידה.
משמנים תבנית עגולה בקוטר 28 ס"מ ומעבירים את התערובת לתבנית, אופים במשך 35-40 דקות.
בודקים שהעוגה יבשה בעזרת קיסם עץ.

לאחר כיבוי התנור לא לפתוח את התנור עד שהעוגה מתקררת.


שידרוג - עוגת תותים

לשטוף ולנקות סלסלת תותים - כל אחד לפי מנהגיו.. ולחתוך לפרוסות
להניח את התותים בקערת רשת (של פסטה) ולשפוך מעל המונמון סוכר. ולערבב טוב
להניח צלחת מתחת הקערה - התותים יגירו נוזלים - שזה בעצם רוטב תותים טעיייייייייייים
(אני ממש מתאפקת לא לשתות אותו.. :) )
מומלץ לעשות את זה מוקדם, שהתותים יספיקו להגיר הרבה נוזלים.

ואז פורסים את העוגה באמצע (המשקיעניות יפרסו ל-3 פרוסות..)
מרטיבים את החצי הראשון עם מחצית מרוטב התותים, מורחים שכבת קצפת, מסדרים פרוסות תותים,
מרטיבים ומורחים קצפת גם על החצי השני ו'סוגרים' את העוגה חזרה.
ואז מצפים את כולה בקצפת ומתחילים לחגוג עם הזילוף

אופציה נוספת - למי שלא אוכל תותים או שלא העונה -
חצאי אפרסקים בשימורים
הרוטב שם מעולה להרטבת העוגה, את האפרסקים פורסים. וזה טעים מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אמא שלי למדה בקורס של כמה שעות עכשיו ממש, אלו התוצאות:
 

קבצים מצורפים

  • DSC_0324.png
    KB 710.3 · צפיות: 73
  • IMG_0207 (1).png
    KB 805.1 · צפיות: 75
  • הוסף לסימניות
  • #28
וזאת התוצאה - - -

ובת החמש שלי לא מפסיקה להתפעל.
היא בטוחה שקניתי את העוגה ולא עבדתי עליה אתמול איזה שעתיים!
 

קבצים מצורפים

  • DSCF0445.png
    KB 696.1 · צפיות: 79
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י שושיה;1503552:
אמא שלי למדה בקורס של כמה שעות עכשיו ממש, אלו התוצאות:
מקסים!!!
למי יש תמונה של ניקי כדי להכין את העוגה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י טוליפ;1503710:
מקסים!!!
למי יש תמונה של ניקי כדי להכין את העוגה?

אמא שלי לקחה שקית של ניקי, הכי קל, מתאים גם לגודל.
לא ידוע לי שיש תמונות של הניקי בחוברות צביעה וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
וואו הניקי מעלף!
נראה לי אני ינסה ליומולדת של הגדולה
מצאתי 2 תמונות למי שביקש
 

קבצים מצורפים

  • ניקי1.jpg
    KB 72 · צפיות: 54
  • ניקי2.jpg
    KB 6 · צפיות: 47
  • הוסף לסימניות
  • #33
איך עושים את הדשא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
את מתכוונת דשא כמו בעוגה של פו הדב?
אם כן זהו צנטר מיוחד - סגור וגדול עם הרבה חורים (משהו כמו 10+).

תבקשי בחנויות מתמחות "צנטר דשא" ויבינו למה את מתכוונת.
(יש בזה מס' סוגים עם מספר גדלים של חורים. אל תקחי את החורים הקטנים ביותר כי יצאו לך כמין שערות דקיקות ולא דשא).
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תביאי תמונה שלך, לא שלהם..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה