התייעצות צריכה עצות - מה לעשות עד שאני אמצא עבודה...

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני כבר כמה שנים אחרי סמינר.
אני לא רוצה לעבוד במה שלמדתי בסמינר - תכנות.
מעדיפה לעבוד במשהו שיהיה לי סיפוק ממנו, משהו שאני אהנה, ו- משהו שאני ארגיש שזה המקום שלי.
גננת אני לא אהיה, כי אני לא אוהבת.
השאלה אם ללכת לעבודות מזדמנות אחרות, עד שאני אחליט מה אני רוצה לעשות בחיים מבחינת עבודה... אני עדיין לא יודעת באמת במה אני רוצה לעבוד :(
או לחכות בבית, ואז זה יחייב אותי לחפש באמת משהו שאני אוהבת לעשות ולהתמקד בזה.
רוצה לציין שאני לא עובדת בשביל הכסף, כאילו, לא בלחץ של אם אני לא אעבוד החודש לא יהיה לי כסף בחשבון. אני יכולה לשבת בבית שנה שלמה בלי בעיה.
השאלה אם הישיבה בבית תועיל לי למצוא מה אני רוצה לעבוד באמת (למי שיש עצות איך עושים את זה-אני אשמח)\
או לצאת לעבוד גם בעבודות אחרות.
אשמח לכל חוות דעת. תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם בהייטק יש הרבה נישות,
אולי תחום אחר בתוך תכנות או מקביל יתאים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לדעתי- ברור לצאת לעבוד!
תנסי לחפש עבודה כמו מזכירות שלא צריך נסיון קודם..
זהו, שמאוד חשוב לי משהו שאני ארגיש בו טוב.
ומבחינתי מזכירות זו לא עבודה שאני ארגיש בה טוב...
סורי מכל המזכירות.
אני צריכה משהו עם יותר משמעות.
אמאלה לשבת בבית :confused: , גם אם אין לך צורך בכסף עכשיו זה חשוב בשביל הבריאות..;)
מהבית אני כן עובדת, אבל לא משהו רציני, תסרוקות וכאלה.
האמת אני מתעניינת בקורס רציני ורוצה להתחיל לכלות, מישהי יודעת איפה יש לימודי ספרות של חרדים אבל?
לכי לייעוץ תעסוקתי
מכירה מישהי?
גם בהייטק יש הרבה נישות,
אולי תחום אחר בתוך תכנות או מקביל יתאים?
יכול להיות שעיצוב אתרים יתאים לי, השאלה אם כדאי לי ללמוד עכשיו גרפיקה...
כדי למצוא מה שאת אוהבת לעשות - אפשר ייעוץ תעסוקתי
ואפשר גם להתנסות בסוגי עבודות ולגלות ממה את נהנית
לשבת בבית בלי לעשות כלום לא יביא את זה
התכוונתי מהבחינה שאני ארצה כבר לצאת לעבוד ואז לא תהיה לי ברירה אלא לחפש משהו שאני אוהבת ולעשות את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
  • הוסף לסימניות
  • #11
התכוונתי מהבחינה שאני ארצה כבר לצאת לעבוד ואז לא תהיה לי ברירה אלא לחפש משהו שאני אוהבת ולעשות את זה
או שלא תהיה לך ברירה ותהיי חייבת לעבוד גם במה שאת לא אוהבת
למה לא לנצל את הזמן. אפשר גם לקחת עבודות קצרות טווח של מילויי מקום וכדו', סתם כדי לבדוק מה הנטיות שלך
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
את יכולה לפנות לכיוון יש להם הרבה מה להציע למי שמתלבטת...
מבחן ואז יועץ תעסוקתי.
מה שכן, יקירתי אני מזכירה, לא לקחתי אישית
אבל תדעי לך שזה המון שליחות!
במיוחד אם זה מזכירה רפואית, זה לעזור לאנשים יומיומי שוטף
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תעברי על מודעות דרושים ונסי לראות מה מדליק אותך,
זה יתן לך כיוון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לפעמים גם גרפולוגית טובה ומקצועית
יכולה לתת כיוונים -שווה לנסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מכירה כמה בנות שלמדו תכנות ועובדות במשהו אחר, כי הן לא מחוברות למשרד ומחשב.
לא לעבוד - בעיני זו לא אופציה.
לפי מה שכתבת, את טובה בעיצובים, ואת יכולה לחפש למידה בתחום, או להכנס לעשיה, כמו עיצובים לאירועים/גרפיקה וכו'.
גם אם שמעת מחברות שכיוון לא עזר להן, כיוון נותן לך מרחב גדול יותר מה חסר בשוק, וגם מה האופציות הקיימות.
ייעוץ יכול להיות גם גרפולוגיה.
נראה לי שאת מחפשת משהו משמעותי, שפירושו משהו שיש בו עשיה, את יכולה לחפש עבודה במשרדים, ולא מזכירות, אלא עבודה עם אנשים, בקבלת קהל וכו'. ואז את בקשר עם צרכים ואנשים בהרבה תחומים. ואת זה אולי כן תוכלי למצוא בהצעות של כיוון.

בהצלחה רבה רבה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
האמת, לא יודעת אם זה בעיה או לא...
אבל כן חשוב לי משהו שאני ארגיש בו סיפוק, ושאני באמת ממצה את היכולות שלי.
יש עבודות נגיד שלא יהיה לי נעים לומר - אני עובדת בX, כי מבחינתי אני יכולה הרבה יותר מה-X הזה.
אז חשוב לי משהו שכן ימצה את היכולות שלי, ולא סתם עבודת ביניים. אולי לכן קשה לי לעבוד לפני שאני יודעת מה בדיוק אני רוצה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

חברים יקרים בהמשך לאשכול הקודם https://www.prog.co.il/threads/אני-כותב-על-סף-דמעות-הגענו-כמעט-למצב-של-פת-לחם.1085727/

אם מישהו צריך עובד - אני מוכן לעבוד בכל עבודה.
כפי שציינתי נכון להיום אני מורה לאנגלית בישיבה בחריש, דובר אנגלית ברמת שפת אם.
התחלתי לעבוד היום בתור פועל לעבודות קידוח בתשתיות של מזגנים, מקבל 45 שח שעה, אבל זה פשוט לא מספיק כדי לקיים את המשפחה.

בנוסף:
שליטה במחשב ואופיס ברמה גבוהה יחסית
מוכן לעבוד גם בעבודות פיזיות, להרים חפצים כבדים אם צריך.
יש לי רכב סטיישן - אם מישהו צריך הובלה, שליחות, או הסעה
תודה רבה למי שהסכים לעזור לי עם הלוואה, הפרטים שמורים ואחזיר לכם בהקדם האפשרי בע"ה!
אני עדיין לא יודע איך אעבור את החגים,
איך אקנה אוכל לביתי,
איך אקנה מתנה לאשתי,
איך אקנה ארבעת המינים.
אני כותב ודומע. לא יודע מה לעשות. נולדתי למציאות אחרת, ובס"ד הגעתי למחוזות שאני לא מכיר ולא יודע מה לעשות.
אובד עצות פשוטו כמשמעו.
אני פונה אליכם כי אני כבר לא יודע למי לפנות.
אבי ז"ל נפטר, נשאר לי רק אבינו שבשמים.
e0504118400 ג'ימייל
  • תודה
Reactions: א.פ.ק. 12341 //
0 תגובות
התלבטתי אם להגיב, אני רוצה לעלות סיטואציה, מקווה שאף אחת לא מהמוסד של הבת שלי,
היא לומדת בבית ספר נחשב במרכז שלאחרונה עוברת התעללות רגשית מהמנהלת, המורה קראה לה לאש"ף משהו שהבת לא אוהבת! אך הבת סרבה לצאת, אז מיד הופעל כח נגדה והמורה קראה ל... סגנית, אך הבת נכנסה כבר לסוג של פאניקה ובושה אז היא לא יצאה, הכל לעיני הבנות בכיתה! בגלל שלא שמעה לסגנית אז למי קוראים? למנהלת כל הסיפור הנ"ל קורא תוך 15 דקות, הבת כבר ממש לא הרגישה בנוח ופחדה לצאת, המנהלת ראתה זאת בחומרה, במקום לראות איך פוטרים את הפלונטר, הוציאה את כל הבנות מהכיתה והשאירה רק אותה, לאחר מכן, היא השהתה אותה ליומיים, בקיצור סיפור ארוך מאוד, כיום המורות של שאר הבנות (הרבה בנות) לא עונות, כנראה קבלו הוראה מלמעלה לא לענות, לא להתייחס לבנות, כדי שאני אוציא את הבנות מהמוסד, מה אני יכולה לעשות? יש גוף חיצוני שאפשר לגשר ביננו?
כבר נמאס לי מהמצב, שהמנהלת יורדת עלינו, במקום לטפל בורחת, כמובן שגיביתי את המנהלת, אך עד מתי?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה