רק אני לא...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י דוד|אסתי;2453703:
נכון!
אבל אסור להכניס אדם לניסיון,
במיוחד לא בפורום כמו שלנו שעושה את כל ההשתדלות בעניין.

ולכן המנשל מתאים לנמשל.

אדם כזה הוא כמו עיוור שלא תשימי מולו משהו שאת יודעת שהוא יכול למעוד בו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י זהבהלה;2453652:
אם אני יפתח רשימת תפוצה ואשלח הדרכות איפור וטיפים , יענין אתכן ?

אם כן צלצלו כאן !

תודה

נחמד לראות את הצילצולים...
נראה אם נגיע לכמות מכובדת שיהיה לי שווה להשקיע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י לללי;2453553:
יש את אתר לב אם, לנשים בלבד. שמור ומקצועי

קצת גלשתי מהנושא אבל...
למה באתרוג כשאני כותבת לב אם הוא מוציא לי כתבות בלי קשר?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י דירה מושלמת;2453608:
מבינה אותך מאד!

הבת שלי מסרקת בנות ונערות לשמחות.וגם א"א להראות תמונות. במיוחד שהן לא מעוניינות גם להחשף...

אולי תנסי להוציא קטלוג סימלי ותחלקי אותו למי שמעוניינת בדואר או במייל? תוכלי לתת ואתו גם לפאניות או להשכרת שמלות כלה.שיראו אותו ויפרסמו אותך.

בהצלחה!

תסרוקות אפשר להראות תמונות בלי הפנים ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י מוריהלי;2454203:
קצת גלשתי מהנושא אבל...
למה באתרוג כשאני כותבת לב אם הוא מוציא לי כתבות בלי קשר?!

אין לי מושג
זו הכתובת:
http://www.lev-em.com/
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
1. יש לי חברה מאפרת ששולחת קטלוג במייל לרשימת תפוצה. ומידי פעם עדכון/טיפ/תמונות חדשות
2. את יכולה לעשות קטלוג מושקע ולשים במקומות של נשים כמו פאניות, חנויות של קוסמטיקה, חנויות של כיסויי ראש, אולי אפילו תמורת אחוזים לחנות עבור לקוחה שמגיעה דרכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י טוליפ;2454316:
1. יש לי חברה מאפרת ששולחת קטלוג במייל לרשימת תפוצה. ומידי פעם עדכון/טיפ/תמונות חדשות
2. את יכולה לעשות קטלוג מושקע ולשים במקומות של נשים כמו פאניות, חנויות של קוסמטיקה, חנויות של כיסויי ראש, אולי אפילו תמורת אחוזים לחנות עבור לקוחה שמגיעה דרכם.

תודה זה הכיוון באמת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י טוליפ;2454316:
1. יש לי חברה מאפרת ששולחת קטלוג במייל לרשימת תפוצה. ומידי פעם עדכון/טיפ/תמונות חדשות

מענין אם זו הלקוחה שלי :)
הפקנו עכשיו קטלוג איפור מושקע מאאאד, ועוד לפני ההדפסה היא הפיצה אותו במייל לרשימת התפוצה שלה, נשים מתלהבות ומעבירות הלאה וזה עובד ב"ה יופי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י free;2456352:
מענין אם זו הלקוחה שלי :)
הפקנו עכשיו קטלוג איפור מושקע מאאאד, ועוד לפני ההדפסה היא הפיצה אותו במייל לרשימת התפוצה שלה, נשים מתלהבות ומעבירות הלאה וזה עובד ב"ה יופי!

ציפי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
להצטרפות לרשימת התפוצה שלחי מייל ל:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אם יש לכן נושא מסויים שתרצו שאכתוב עליו , שאלה או בקשה אשמח שתכתבו לי..
.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מוזמנות לצילום אופנה ואיפור מקצועי.
דוגמאות במייל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
להצטרפות לרשימת התפוצה שלחי מייל ל:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אם יש לכן נושא מסויים שתרצו שאכתוב עליו , שאלה או בקשה אשמח שתכתבו לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לי יש כמה נושאים שאשמח לקבל עליהם טיפים:

  • המלצות על חברות ומוצרים שווים ואיכותים ועמידים? כל פעם להתמקד במוצר אחר מייקאפ מסקרה וכו...
  • איך לעשות איפור יום קליל שלא יראה כבד מדי, אבל שיהיה מחמיא?
  • איפה מורחים את הסומק בדיוק???:p עפ מבנה פנים, לתת כמה דוגמאות לכך פנים רחבות צרות וכד, זה משהו שתמיד מסתבכים בו
  • עשי ואל תעשי באיפור ;) טעויות נפוצות.. יכול להיות משעשע לקראת פורים:p
ויש עוד הרבה אם תרצי אכתוב לך

אגב, אני מאוד רוצה להכנס לרשימת תפוצה שלך אבל חוששת שהמייל שלי יסתובב אי שם ואז אקבל מלא ספאם.... אני די מתלבטת, מה את אומרת אפשר לסמוך על זה שהמייל שלי יהיה חסוי רק אצלך ברשימה ולא יעבור הלאה? :) (ובודאי לא גלוי לכל רשימת התפוצה!?.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י דאבל-קליק;2458278:
לי יש כמה נושאים שאשמח לקבל עליהם טיפים:

  • המלצות על חברות ומוצרים שווים ואיכותים ועמידים? כל פעם להתמקד במוצר אחר מייקאפ מסקרה וכו...
  • איך לעשות איפור יום קליל שלא יראה כבד מדי, אבל שיהיה מחמיא?
  • איפה מורחים את הסומק בדיוק???:p עפ מבנה פנים, לתת כמה דוגמאות לכך פנים רחבות צרות וכד, זה משהו שתמיד מסתבכים בו
  • עשי ואל תעשי באיפור ;) טעויות נפוצות.. יכול להיות משעשע לקראת פורים:p
ויש עוד הרבה אם תרצי אכתוב לך

אגב, אני מאוד רוצה להכנס לרשימת תפוצה שלך אבל חוששת שהמייל שלי יסתובב אי שם ואז אקבל מלא ספאם.... אני די מתלבטת, מה את אומרת אפשר לסמוך על זה שהמייל שלי יהיה חסוי רק אצלך ברשימה ולא יעבור הלאה? :) (ובודאי לא גלוי לכל רשימת התפוצה!?.)

קודם כל תודה על הרעיונות - אבל לא התכוונתי שתכתבו אותם פה באשכול אלא לכתובת המייל שכתבתי...
תהיי רגועה אני לא מעבירה את הכתובות מייל ובטח שאשלח בעותק מוסתר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י דיצה;2452694:
תכסי את הפנים.........

כבוד הרב. מותר ליטול ידיים עם כפפות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה