מידע שימושי שיפורים בתח"צ במודיעין עילית

  • הוסף לסימניות
  • #21
ממש לא עד עכשיו זה היה רק בקווים העירוניים.
צודק התבלבל לי בינערוני לעירוני... לא מספיק התבוננתי!!!
רק אני אישית חושב שזה חבל...

כולנו מכירים את בעיית הרכבות של אוטובוסים, וממעקב שערכתי התברר לי כי הסיבה שרוב האוטובוסים יוצאים בו זמנית מהתחנה, כגון קו 240, 340, 6 ,1 ולפעמים גן קו 5 מצטרף לחגיגה...
כעת שהייתה הפרדה והבינערוניים יצאו מרחוב רשי ליד קריית החינוך, והעירוניים מול גן ההדסים, ירד העומס והרכבות.
מכיון שהיה הפרש של דקה עד שתיים ביניהם...

לצערי כעת שוב תחזור הרכבות של אוטובוסים.
משום מה יש לחברת קוים עיקרון להוציא דווקא ביחד, וללא שום ריווח אפילו לא של דקה בין כל אוטובוס לאוטובוס.
ואף בימי שישי שרשמית יוצא אוטובוס אחד, אבל חברת קוים מוציאה תגבור, כמו למשל קו 347 או קו 40, אז יוצאים 3 אוטובוסים ביחד, ושוב נתקלים ברכבות של אוטובוסים (ואחר כך 15 דקות של שקט לגמרי)
גם פניה שלי למשרד התחבורה, נענתה כי הם לא מצאו שום בעיה (אפילו שצירפתי תצלום של 7 אוטובוסים עומדים אחד מאחורי השני..)

למה אי אפשר שאוטובוס אחד יצא ב7:10 והשני ב7:11 והשלישי 7:12 והרביעי 7:13 וכן על זה הדרך? זה סוג של מגמה שחברת קוים רוצה לראות תחנות ריקות לגמרי...

גם ביציאה מהעיר מי שחיכה פעם בבוקר (בעיקר לבני ברק) פעם בחצי שעה עוברים 2 אוטובוסים ואח"כ עוד חצי שעה של שקט, במקום אוטובוס אחד כל רבע שעה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
צודק התבלבל לי בינערוני לעירוני... לא מספיק התבוננתי!!!
רק אני אישית חושב שזה חבל...

כולנו מכירים את בעיית הרכבות של אוטובוסים, וממעקב שערכתי התברר לי כי הסיבה שרוב האוטובוסים יוצאים בו זמנית מהתחנה, כגון קו 240, 340, 6 ,1 ולפעמים גן קו 5 מצטרף לחגיגה...
כעת שהייתה הפרדה והבינערוניים יצאו מרחוב רשי ליד קריית החינוך, והעירוניים מול גן ההדסים, ירד העומס והרכבות.
מכיון שהיה הפרש של דקה עד שתיים ביניהם...

לצערי כעת שוב תחזור הרכבות של אוטובוסים.
משום מה יש לחברת קוים עיקרון להוציא דווקא ביחד, וללא שום ריווח אפילו לא של דקה בין כל אוטובוס לאוטובוס.
ואף בימי שישי שרשמית יוצא אוטובוס אחד, אבל חברת קוים מוציאה תגבור, כמו למשל קו 347 או קו 40, אז יוצאים 3 אוטובוסים ביחד, ושוב נתקלים ברכבות של אוטובוסים (ואחר כך 15 דקות של שקט לגמרי)
גם פניה שלי למשרד התחבורה, נענתה כי הם לא מצאו שום בעיה (אפילו שצירפתי תצלום של 7 אוטובוסים עומדים אחד מאחורי השני..)

למה אי אפשר שאוטובוס אחד יצא ב7:10 והשני ב7:11 והשלישי 7:12 והרביעי 7:13 וכן על זה הדרך? זה סוג של מגמה שחברת קוים רוצה לראות תחנות ריקות לגמרי...

גם ביציאה מהעיר מי שחיכה פעם בבוקר (בעיקר לבני ברק) פעם בחצי שעה עוברים 2 אוטובוסים ואח"כ עוד חצי שעה של שקט, במקום אוטובוס אחד כל רבע שעה....
מסכימה עם כל מילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
עוד כמה דקות לאורך המסלול של קוי 240 ו340, במקום לחלק כבר את המסלול הארוך הזה לשתי קווים.
פניתי לעיריה בעניין.
שום יחס....
אפשר להתנחם שזה קרוב אחד לשני במרחק של 50 מטר וכן ברמב"ן רשמית אין בנינים...
יש ברחובות החדשים סדרה שלמה של שמות מבלבלים, יש מספיק של ראשונים עם שמות לא דומים.
מהמידע שקיבלתי מהעירייה: הגיעו המון תלונות בנושא ועדיין יש התעקשות שלא לשנות כלום, אפילו את רחוב רשב"א שלא מאוכלס כרגע.
יתכן שלחץ נוסף יזיז משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עוד כמה דקות לאורך המסלול של קוי 240 ו340, במקום לחלק כבר את המסלול הארוך הזה לשתי קווים.
אכן! כבר היום זהו המסלול הכי ארוך (עושה פרסה בחפציבה)
וצריך לדאוג שלפחות לא יהיו בקו זה אוטובוסים פרטיים (שנוסעים פי 2 זמן)
צריך לעשות קו 350 או 250 שמתחיל בנאות הפסגה וממשיך ימינה לשערי תשובה בלי להכנס לגרין פארק וכולם יהנו מזה.
מהמידע שקיבלתי מהעירייה: הגיעו המון תלונות בנושא ועדיין יש התעקשות שלא לשנות כלום, אפילו את רחוב רשב"א שלא מאוכלס כרגע.
מי בעיריה הכתובת? אין באתר שום שם או רמז לועדת שמות?
אולי צריך לעשות עצומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אכן! כבר היום זהו המסלול הכי ארוך (עושה פרסה בחפציבה)
וצריך לדאוג שלפחות לא יהיו בקו זה אוטובוסים פרטיים (שנוסעים פי 2 זמן)
צריך לעשות קו 350 או 250 שמתחיל בנאות הפסגה וממשיך ימינה לשערי תשובה בלי להכנס לגרין פארק וכולם יהנו מזה.

מי בעיריה הכתובת? אין באתר שום שם או רמז לועדת שמות?
אולי צריך לעשות עצומה.
כמו בהרבה תחומים זה החלטה של איש אחד.
פניתי באופן אישי דרך קרוב משפחה עובד עירייה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כבר בערך שנה שהוא לא עושה פרסה אלא עולה את חזון איש ויורד את אבי עזרי
היינו הך.... הוא עולה ויורד לחינם...
הרי הוא לא עוצר כל הדרך בהלוך וכן להיפך בהורדה. זאת אומרת שכל מה שהוא עולה לחזון איש(פינת קהילות יעקב) וחוזר ללמטה זה פרסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מה ההגיון שכל הקווים המקוצרים 11 209 304
נתוספה להם רק תחנה אחת ליד החניון ולא שינו להם את המסלול לבצע איסוף גם ברח' רש''י
הם ממילא נוסעים אותו עד ככר קרלין אז למה לא לבצע גם איסוף ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מה ההגיון שכל הקווים המקוצרים 11 209 304
נתוספה להם רק תחנה אחת ליד החניון ולא שינו להם את המסלול לבצע איסוף גם ברח' רש''י
הם ממילא נוסעים אותו עד ככר קרלין אז למה לא לבצע גם איסוף ?
הם לא עוברים ברח' רש"י אלא ברחוב בית שמאי, וזה קווים מקוצרים כשמם שלא נכנסים לכל רחוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הם לא עוברים ברח' רש"י אלא ברחוב בית שמאי, וזה קווים מקוצרים כשמם שלא נכנסים לכל רחוב.
אכן יוצאים מהחניון מפרססים לתחנה ומפרססים שוב לבית שמאי במקום להמשיך ימינה ולתת לעוד שכונה שלימה (נאות עילית) להנות מהקוים
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לצערי כעת שוב תחזור הרכבות של אוטובוסים.
משום מה יש לחברת קוים עיקרון להוציא דווקא ביחד, וללא שום ריווח אפילו לא של דקה בין כל אוטובוס לאוטובוס.
למה אי אפשר שאוטובוס אחד יצא ב7:10 והשני ב7:11 והשלישי 7:12 והרביעי 7:13 וכן על זה הדרך? זה סוג של מגמה שחברת קוים רוצה לראות תחנות ריקות לגמרי...
גם ביציאה מהעיר מי שחיכה פעם בבוקר (בעיקר לבני ברק) פעם בחצי שעה עוברים 2 אוטובוסים ואח"כ עוד חצי שעה של שקט, במקום אוטובוס אחד כל רבע שעה....
זה באמת עקרון של חברת קווים. הם פרסמו את זה בזמנו כשהם נכנסו לעיר. זו שיטת עבודה של "לרוקן תחנות", ויש בזה הגיון מסוים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
1607849764704.png

1607849808145.png

1607849913473.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למה א"א לעשות אוטובוס למודיעין עם איסוף???
עד שסופסוף אחרי 20 שנה יש קו למודיעין, עדיין צריך 2 אוטובוסים כדי להגיע לשם? (קו למסוף + קו למודיעין)
כדאי לשלוח פניה לרשות לתחבורה ציבורית, עם העתק למקלב.
אולי זה יעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
חלם של תכנון!
האוטובוסים לרכבת יוצאים בכל שעה עגולה
הבעיה שהרכבות יוצאים ב כל שעה בדק' 18 ובדק' 48

יוצא שכדי להגיע לרכבת של 11:48 צריך לצאת מהבית ב 10:45
רבע שעה להגיע למסוף ב11:00 ואז 20דק' נסיעה והמתנה של חצי שעה בתחנת רכבת

אם היה להם שכל היו עושים את הזמנים בכל רבע שעה עגולה זה היה חוסך זמן וטרטור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
חלם של תכנון!
האוטובוסים לרכבת יוצאים בכל שעה עגולה
הבעיה שהרכבות יוצאים ב כל שעה בדק' 18 ובדק' 48

יוצא שכדי להגיע לרכבת של 11:48 צריך לצאת מהבית ב 10:45
רבע שעה להגיע למסוף ב11:00 ואז 20דק' נסיעה והמתנה של חצי שעה בתחנת רכבת

אם היה להם שכל היו עושים את הזמנים בכל רבע שעה עגולה זה היה חוסך זמן וטרטור.
סתם תלונות האוטובוס יוצא כל חצי שעה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

למה רק במודיעין עילית יש קו נפרד מכל שכונה במודיעין עילית (ק"ס דרומי, ק"ס צפוני, ברכפלד, חפציבה נאות הפסגה) לכל שכונה בירושלים ובבני ברק (בער"ש ומוצ"ש), ואילו בבית שמש מסתפקים במקרה הטוב באוטובוס אחד שעושה סיבוב בכל בית שמש ביחד למרות שבית שמש גדולה ממודיעין עילית פי שנים?
פניתי בנושא הזה לפני זמן רב למקלב פרנקל משרד התחבורה ועוד ועוד ולא קיבלתי שום מענה.
מדובר סך הכל על אוטובוס אחד בער"ש ואוטובוס אחד במוצ"ש, לא קו שיצא כל יום כל רבע שעה...

וכמובן גם אחרי המסלול הזה של 40 דק' בתוך בית שמש, יהיו כאלו כמו תושבי ד'2 או ג'1 או רמה א' למעלה, שיצטרכו ללכת 20 דק' או חצי שעה עד האוטובוס (או לקחת עוד אוטובוס פנימי) כשתושבי מודיעין עילית נהנים מאוטובוס ישיר מדלת לדלת לירושלים ובני ברק.
אני יכול להבין שבימות החול אי אפשר לעשות אוטובוסים מדלת לדלת, אבל בער"ש ומוצ"ש שזה נסיעות אחרי שעות העומס של העבודה (אין כ"כ עומס בכבישים), ומדובר באוטובוס אחד ס"ה, ואנשים נוסעים עם כל המשפחה ילדים וטף מזוודות עגלות וכו' בהחלט יש מקום לעשות אוטובוסים ישירים מדלת לדלת (לדוגמא אוטובוס שיסע את כל רמה ד' כולל רב חנינא ורב חנן ויצא ישר לכביש 38 ובירושלים רק את רמת שלמה, וכנ"ל משאר שכונות בית שמש)

אפילו במקום להוסיף נסיעות לקווים הרגילים (600 617 וכו') אפשר לעשות את התוכנית הזו.
תחשוב איך הציבור יהיו מרוצים ואיזה פירגונים פרנקל יקבל אם הוא יארגן אוטובוס מכל שכונה בבית שמש לכל שכונה חרדית גדולה בארץ בער"ש ומוצ"ש.
מדובר בסך הכול בערך 50 אוטובוסים בער"ש ו50 אוטובוסים במוצ"ש (5 שכונות בבית שמש כפול 10 שכונות חרדיות בארץ). לשם השוואה קו 600 עושה 76 נסיעות לכל כיוון כל יום. וכמובן הנוסעים בקווים האלו יהיו במקום לנסוע בקווים הקיימים היום בער"ש ומוצ"ש.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה