- הוסף לסימניות
- #1
טוב אז קודם אקדים ואספר שמגיע לי מזל טוב, נולדה לי בובה מתוקה לפני שבוע וחצי 
(ללקוחותי שלום, הסטודיו ממשיך לעבוד ולתסוס כמו שצריך..)
עכשיו רציתי לספר על הבניין המיוחד שאני גרה בו
הבניין הכי מפורסם בשכונת חפציבה בבית שמש.
שאין מי שלא שמע על האחדות והשכנות המקסימות שגרות בו.
מיד אחרי הלידה, חזרתי הבית, הודיתי לאמא שלי על ההזמנה אבל הודעתי שהפעם אחרי הלידה אני חוזרת הבית.. צריכה את הפינה שלי, את המיטה שלי, את השקט שלי - והילדים שלי ובעלי צריכים לחזור לסדר יום הגיוני.
אבל אין יותר טוב מלחזור לבית עם שכנות שכאלה.
יש אצלנו ארגון 'עזרה ליולדת', שבאופן רשמי לכל יולדת בבניין, מגיע ארוחות בוקר למשך שבוע, 2 שבתות מלאות ו-3 ארוחות צהריים. אבל בפועל קיבלתי הרבה יותר מזה..
ביום שהגעתי, קיבלו את פני שלטים ובלונים על הדלת, הבת של השכנים ממול דפקה וביקשה שהילדים יבואו לשחק אצלם. והחזירו לי אותם ב6 וחצי בערב מרוצים מחוייכים ו-שבעים אחרי ארוחת ערב ("אמא, אכלתי ארוחת ערב כבר והיה לי טעים וגמרתי הכל הכל!!")
ומאז, כל בוקר, מחכה לי מאחורי הדלת ארוחת בוקר מפנקת ובריאה!
(וזה כל כך חשוב ליולדת.. אחרת, אני פשוט לא אוכלת.. אני לא טורחת להכין לעצמי לאכול, ובטח לא לחתוך ירקות כזה יפה וכו'.. אלא פשוט מנשנשת שטויות עד שהילדים מגיעים ואוכלת ביחד איתם)
כמו"כ - לשבת בעלי לא רצה שיכינו אוכל (הוא בשלן מעצמו, וגם חמותי גרה לידינו, ככה שהיא שלחה לנו אוכל לשבת) אז אמרתי לשכנה שמארגנת שיביאו רק 4-5 סלטים. ולא יותר מעוגה אחת.
השכנה מתקשרת אלי חמישי בלילה ואומרת לי "אני מכינה אותך מראש.. השכנות לא מוכנות לוותר, כולן רוצות להכין לך!!" בפועל, קיבלתי 10 סוגי סלטים, ואיזה 5 סוגי עוגות!! והכל מיוחד וטעים.
וחוץ מכל הדברים המאורגנים, כל יום היתה לי הפתעה אחרת - ערב אחד שלחה לי שכנה צלחת עוגיות מיוחדות שיצאו בדיוק מהתנור, ערב שבת דפקה שכנה עם צלחת של עוגה אישית מיוחדת, ובוקר אחר דפק בעלה של חברה מהבניין הסמוך עם מגש ועליו פרוסות עוגת גבינה מיוחדת, ועוד כמה דברים בריאים וטעימים, ואתמול בצהריים דפקה איזה שכנה מותק מותק, עם קערת מרק כתום רותח ומתנה קטנה לתינוקת, היום בערב קיבלתי מגש עם לחמניות מתוקות שיצאו מהתנור, ועכשיו לפני שעה - שוב דפיקה על הדלת וילד מתוק (שחיכה ליד התנור בכליון עיניים כדי שיהיה מוכן בשביל להביא לי את המשלוח) עומד עם מגש ועליו פיתות-זעתר ופיצוניות והכל כמובן חם חם מהתנור וגם צלחת ירקות חתוכים..
כל כך כיף!! מחמם את הלב מאד מאד!
תמיד הייתי בצד הנותן, פעם ראשונה שאני בצד המקבל (הקטן שלי כמעט בן 4 - נולד לפני שה'עסק' הזה היה ממוסד כמו שצריך) ואני פשוט נדהמת ונפעמת וחייבת לשתף. ובלי ששמתי לב יצא לי מדי ארוך...
לסיכום, כתבתי את כל זה כדי להמליץ - קומו ותארגנו את זה גם אצלכם! זה כל כך חשוב, במיוחד שיש נשים שאין להם לאן ללכת אחרי הלידה, ואולי אין להם כל כך עזרה.. ממליצה להעתיק את המודל הזה לכל בניין בישראל
ושירבו נשים כמו שכנותי בישראל, אם מישהי מהן תקרא את הפוסט הזה מתישהו..
הרבה שמחות בלב שמח אצל כולם!
אה, ואם אני מדברת כל כך הרבה - לפחות אשתף בתמונה קטנה מהמגש החם שקיבלתי מקודם..
(ללקוחותי שלום, הסטודיו ממשיך לעבוד ולתסוס כמו שצריך..)
עכשיו רציתי לספר על הבניין המיוחד שאני גרה בו
הבניין הכי מפורסם בשכונת חפציבה בבית שמש.
שאין מי שלא שמע על האחדות והשכנות המקסימות שגרות בו.
מיד אחרי הלידה, חזרתי הבית, הודיתי לאמא שלי על ההזמנה אבל הודעתי שהפעם אחרי הלידה אני חוזרת הבית.. צריכה את הפינה שלי, את המיטה שלי, את השקט שלי - והילדים שלי ובעלי צריכים לחזור לסדר יום הגיוני.
אבל אין יותר טוב מלחזור לבית עם שכנות שכאלה.
יש אצלנו ארגון 'עזרה ליולדת', שבאופן רשמי לכל יולדת בבניין, מגיע ארוחות בוקר למשך שבוע, 2 שבתות מלאות ו-3 ארוחות צהריים. אבל בפועל קיבלתי הרבה יותר מזה..
ביום שהגעתי, קיבלו את פני שלטים ובלונים על הדלת, הבת של השכנים ממול דפקה וביקשה שהילדים יבואו לשחק אצלם. והחזירו לי אותם ב6 וחצי בערב מרוצים מחוייכים ו-שבעים אחרי ארוחת ערב ("אמא, אכלתי ארוחת ערב כבר והיה לי טעים וגמרתי הכל הכל!!")
ומאז, כל בוקר, מחכה לי מאחורי הדלת ארוחת בוקר מפנקת ובריאה!
(וזה כל כך חשוב ליולדת.. אחרת, אני פשוט לא אוכלת.. אני לא טורחת להכין לעצמי לאכול, ובטח לא לחתוך ירקות כזה יפה וכו'.. אלא פשוט מנשנשת שטויות עד שהילדים מגיעים ואוכלת ביחד איתם)
כמו"כ - לשבת בעלי לא רצה שיכינו אוכל (הוא בשלן מעצמו, וגם חמותי גרה לידינו, ככה שהיא שלחה לנו אוכל לשבת) אז אמרתי לשכנה שמארגנת שיביאו רק 4-5 סלטים. ולא יותר מעוגה אחת.
השכנה מתקשרת אלי חמישי בלילה ואומרת לי "אני מכינה אותך מראש.. השכנות לא מוכנות לוותר, כולן רוצות להכין לך!!" בפועל, קיבלתי 10 סוגי סלטים, ואיזה 5 סוגי עוגות!! והכל מיוחד וטעים.
וחוץ מכל הדברים המאורגנים, כל יום היתה לי הפתעה אחרת - ערב אחד שלחה לי שכנה צלחת עוגיות מיוחדות שיצאו בדיוק מהתנור, ערב שבת דפקה שכנה עם צלחת של עוגה אישית מיוחדת, ובוקר אחר דפק בעלה של חברה מהבניין הסמוך עם מגש ועליו פרוסות עוגת גבינה מיוחדת, ועוד כמה דברים בריאים וטעימים, ואתמול בצהריים דפקה איזה שכנה מותק מותק, עם קערת מרק כתום רותח ומתנה קטנה לתינוקת, היום בערב קיבלתי מגש עם לחמניות מתוקות שיצאו מהתנור, ועכשיו לפני שעה - שוב דפיקה על הדלת וילד מתוק (שחיכה ליד התנור בכליון עיניים כדי שיהיה מוכן בשביל להביא לי את המשלוח) עומד עם מגש ועליו פיתות-זעתר ופיצוניות והכל כמובן חם חם מהתנור וגם צלחת ירקות חתוכים..
כל כך כיף!! מחמם את הלב מאד מאד!
תמיד הייתי בצד הנותן, פעם ראשונה שאני בצד המקבל (הקטן שלי כמעט בן 4 - נולד לפני שה'עסק' הזה היה ממוסד כמו שצריך) ואני פשוט נדהמת ונפעמת וחייבת לשתף. ובלי ששמתי לב יצא לי מדי ארוך...
לסיכום, כתבתי את כל זה כדי להמליץ - קומו ותארגנו את זה גם אצלכם! זה כל כך חשוב, במיוחד שיש נשים שאין להם לאן ללכת אחרי הלידה, ואולי אין להם כל כך עזרה.. ממליצה להעתיק את המודל הזה לכל בניין בישראל
ושירבו נשים כמו שכנותי בישראל, אם מישהי מהן תקרא את הפוסט הזה מתישהו..
הרבה שמחות בלב שמח אצל כולם!
אה, ואם אני מדברת כל כך הרבה - לפחות אשתף בתמונה קטנה מהמגש החם שקיבלתי מקודם..
הנושאים החמים


Reactions: ירושלמי בלב, Torino ו-Quickמרקט.3 //