- הוסף לסימניות
- #21
לכל המלינות על הבניינים שהן גרות בהן - לא חייב דווקא שכנות מאותו בניין.
גיסתי למשל גרה בבניין שרובו דיירים מבוגרים, אבל מצד שני היא סייעת בגן - אז הן התארגנו כמה גננות וסייעות ועוד כמה חברות מהשכונה ועשו לעצמן מיזם כזה.
הן קבוצה של 10 נשים, כל פעם שמישהי יולדת אחת מהן מתקשרת לכולן וקובעים "תורנות". 5 ארוחות צהריים, 2 ארוחות שבת + סלטים + עוגה - זה באופן רשמי.
בפועל כל אחת משתדלת לפנק את היולדת בעוד ועוד דברים - כפי שכתבה כאן שרית.
אז העצה שלי לכולן - במקום לחכות לשכנות כמו של שרית, פשוט צרו לכן קבוצה כזו.
ושרית - המון מזל טוב - בפעם השנייה
כל הכבוד על השיתוף!
גיסתי למשל גרה בבניין שרובו דיירים מבוגרים, אבל מצד שני היא סייעת בגן - אז הן התארגנו כמה גננות וסייעות ועוד כמה חברות מהשכונה ועשו לעצמן מיזם כזה.
הן קבוצה של 10 נשים, כל פעם שמישהי יולדת אחת מהן מתקשרת לכולן וקובעים "תורנות". 5 ארוחות צהריים, 2 ארוחות שבת + סלטים + עוגה - זה באופן רשמי.
בפועל כל אחת משתדלת לפנק את היולדת בעוד ועוד דברים - כפי שכתבה כאן שרית.
אז העצה שלי לכולן - במקום לחכות לשכנות כמו של שרית, פשוט צרו לכן קבוצה כזו.
ושרית - המון מזל טוב - בפעם השנייה
כל הכבוד על השיתוף!
הנושאים החמים


Reactions: ירושלמי בלב, Torino ו-Quickמרקט.3 //