מידע שימושי תגידו, מה עושים עם אתרוג?

  • הוסף לסימניות
  • #23
הייתי עוברת לנטפרי, הבעיה שהם גם חוסמים אתרים שאין בהם בעיה מבחינתי.
סתם לסקרנות, איזה אתרים חסומים בנטפרי שאין בהם בעיה?

אני יכולה לומר לך שבמסלול הכי פתוח שלהם ללא השתייכות לקהילה, הכל פתוח..
יש בהם בעיה עיקרית, אחת, עניין התמונות.. חוץ מזה, לא מצאתי בהם (כמעט) פגם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
סתם לסקרנות, איזה אתרים חסומים בנטפרי שאין בהם בעיה?
למשל סרטונים ששולחים ופורסמו לציבור.
זכותי לראות סרטון שמעניין אותי וגם אחרים ראו, בלי להסיר כוכביות בשורת הכתובת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
למשל סרטונים ששולחים ופורסמו לציבור.
זכותי לראות סרטון שמעניין אותי וגם אחרים ראו, בלי להסיר כוכביות בשורת הכתובת...
זכותך
אבל לא נכון להגיד שאין בעיה.
וכל ילד קטן מבין את זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מי מוכן להרים את הכפפה ולאיים עליהם
או שמשפרים את הסינון קרי: לחסום את מה שצריך ולא לחסום את מה שלא צריך, או שיהיה מהם הגירה שלילית לכיוון חסימות יותר טובות מהם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מי מוכן להרים את הכפפה ולאיים עליהם
או שמשפרים את הסינון קרי: לחסום את מה שצריך ולא לחסום את מה שלא צריך, או שיהיה מהם הגירה שלילית לכיוון חסימות יותר טובות מהם...
למה לאיים? מי שלא מתאים לו- שיעזוב!
הם עושים את דרישת רוב הלקוחות למותר לציין את דרישות התורה
חסרים סינונים מינימלסטים? למה לקלקל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
קודם כל מאיך שאת כותבת נראה שאת לא בחסימה של אתרוג כי גם היום יש המון תמונות בעיתיות שלא מסוננות... (שלא כדרישות התורה...)
ולעצם מה שכתבת כשלקוח סוגר עם מישהו על עסקה אי אפשר אחרי זה לשנות בלי להתחשב בלקוח, ולכן מה שביקשתי זה לא להוריד את החסימה לרמה נמוכה יותר אלא לסנן את מה שצריך לסנן, היום הם מסננים המווון דברים סתם ודברים שצריך סינון הרבה פעמים לא מסוננים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
זה עוד יכול להשמע שאתרוג כאלו חוסמים..
(אל) תכנסו לאתר של זארה....
מה העניין לא לעבור לנטפרי?
לי בעבודה יש אתרוג, ובבית נטפרי.
אין שום השוואה!!
נטפרי - חוסמים מה שצריך. ולא חוסמים מה שלא צריך לחסום.
האחרים - הרבה פעמים עושים הפוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אבל לא נכון להגיד שאין בעיה.
וכל ילד קטן מבין את זה...
כל ילד קטן מבין כל מיני דברים שמבוגרים שיכולים לבחור מה שצריך, מבינים יפה.
וילדים גדולים יכולים לבחור מה הם רוצים לראות,
ונכון שמנסים להביא מיצג כאילו האינטרנט (החסום) בציבור החרדי משמש רק לעבודה,
כשבפועל הוא משמש גם לצרכים רפואיים, צרכים בירוקרטיים, מידע נגיש, ועוד.

כשאני שולחת מייל לעיתון החרדי, אני לא עושה את זה לצרכי עבודה,
אלא כי אני מעדיפה לא להשתמש בדואר.
אז טוב שיש אינטרנט חסום כדי שלא יכניסו לי דברים לא צנועים בדלת האחורית,
ולא יקפצו לי פרסומות עם תמונות לא ראויות או פיצ'רים או אתרים לא ראויים.
אבל להחליט לי מה בדיוק לעשות,
זה בדיוק כמו שיום אחד יחליטו לאיזה כתובת מייל תשלח ההודעה ולאיזה כתובת החסימה תחזיר את המייל, כי אולי החברה הזו לא טובה עבורי ומקלקלת אותי,
ובהמשך גם יחסמו לי מספרים של חברות מהעבודה כי לא טוב לפטפט סתם בזמן שאפשר לומר תהילים..
השתמשתי בדוגמאות 'מטופשות' בשביל להסביר דברים שצריך להסביר לילדים קטנים, אבל ילדים גדולים כבר מבינים את זה לבד.

אף אחד לא אמר שלא צריך חסימה, השאלה עד כמה ההתערבות נכונה חכמה ונצרכת.
הקב"ה נתן לנו בחירה בחיים כדי שנבחר בטוב, ושנחליט מה טוב לנו ומה לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
כל ילד קטן מבין כל מיני דברים שמבוגרים שיכולים לבחור מה שצריך, מבינים יפה.
וילדים גדולים יכולים לבחור מה הם רוצים לראות,
ונכון שמנסים להביא מיצג כאילו האינטרנט (החסום) בציבור החרדי משמש רק לעבודה,
כשבפועל הוא משמש גם לצרכים רפואיים, צרכים בירוקרטיים, מידע נגיש, ועוד.

כשאני שולחת מייל לעיתון החרדי, אני לא עושה את זה לצרכי עבודה,
אלא כי אני מעדיפה לא להשתמש בדואר.
אז טוב שיש אינטרנט חסום כדי שלא יכניסו לי דברים לא צנועים בדלת האחורית,
ולא יקפצו לי פרסומות עם תמונות לא ראויות או פיצ'רים או אתרים לא ראויים.
אבל להחליט לי מה בדיוק לעשות,
זה בדיוק כמו שיום אחד יחליטו לאיזה כתובת מייל תשלח ההודעה ולאיזה כתובת החסימה תחזיר את המייל, כי אולי החברה הזו לא טובה עבורי ומקלקלת אותי,
ובהמשך גם יחסמו לי מספרים של חברות מהעבודה כי לא טוב לפטפט סתם בזמן שאפשר לומר תהילים..
השתמשתי בדוגמאות 'מטופשות' בשביל להסביר דברים שצריך להסביר לילדים קטנים, אבל ילדים גדולים כבר מבינים את זה לבד.

אף אחד לא אמר שלא צריך חסימה, השאלה עד כמה ההתערבות נכונה חכמה ונצרכת.
הקב"ה נתן לנו בחירה בחיים כדי שנבחר בטוב, ושנחליט מה טוב לנו ומה לא.
כל מילה פנינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אף אחד לא אמר שלא צריך חסימה, השאלה עד כמה ההתערבות נכונה חכמה ונצרכת
השאלה איך מסתכלים על האינטרנט בכלל ועל חסימה בפרט.
בעיניי- באינטרנט הכל צריך להיות חסום, מלבד מה שצריך. ובשביל זה יש את נטפרי.
זה לא צמצום בחירה אלא מוצר אחר לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
זכותי לראות סרטון שמעניין אותי וגם אחרים ראו, בלי להסיר כוכביות בשורת הכתובת...
זה זכותך, ונטפרי נתנו פתרונות למשלוח קבצים.
המציאות שהדרייב הפיל הרבה מאוד, אז הוחלט לחסום את הדרייב שהתפרסם בציבור, מי שצריך ימצא פתרונות.
באמת כ"כ קשה להבין שאנחנו לא היחידים ברשת, יש עוד הרבה, והחסימה היא לכולם ובראיה כוללנית.
לך זה לא הווה בעיה, אבל לאחרות כן, אז החליטו לחסום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
השאלה איך מסתכלים על האינטרנט בכלל ועל חסימה בפרט.
בעיניי- באינטרנט הכל צריך להיות חסום, מלבד מה שצריך. ובשביל זה יש את נטפרי.
זה לא צמצום בחירה אלא מוצר אחר לגמרי.
מעולה וזה בדיוק העניין . שלא בשביל זה היה את אתרוג...
אז מה העניין ביום בהיר לספק מוצר אחר לגמרי מהמקור?
וממש לא הבנתי את נושא הבדצ שם , איך זה קשור לאנשים שבחרו בסינון מסוים ומשלמים עליו טבין ותקילין - שפתאום מנופפים באיזה בדצ שפועלים על פיו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה