התייעצות תופעת ההצקות לנהגי אוטובוס ע"י נערים וילדים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
למה המבוגרים באוטובוס לא אוזרים אומץ ועוצרים את הילדים???? למה כולם שותקים???
כי זה אף פעם לא עוזר, ילדים שמתחצפים לנהג, מתחצפים גם למבוגרים אחרים באוטובוס.
הדבר היחיד שעובד, זה כאשר מכירים את ההורים/מוסד החינוך, ולדווח עליהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
למה המבוגרים באוטובוס לא אוזרים אומץ ועוצרים את הילדים???? למה כולם שותקים???
אני בדר"כ שואל את הילדים איפה הם לומדים ומאיים בפניה למנהל המוסד (הרבה פעמים לא צריך לשאול, אפשר לנחש לבד...)
ב90% מהמקרים זה עובד
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ואאו,
כמה נכון
אני גם מזועזעת מהתופעה שחוזרת על עצמה
יש לי שאלה,
למה המבוגרים באוטובוס לא אוזרים אומץ ועוצרים את הילדים???? למה כולם שותקים???
זה לא עוזר
התחננו לילדים כמעט בדמעות שיפסיקו- הנהג הוריד את כולם ולא הסכים להמשיך לנסוע- ב4 בצהריים
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
למה המבוגרים באוטובוס לא אוזרים אומץ ועוצרים את הילדים???? למה כולם שותקים???
זה לא עוזר, כמה שמנסים
הם פשוט מתחצפים

אה, ולא ניכנס כרגע לתופעת המבוגרים שחושבים שנהג האוטובוס עובד אצלם באופן אישי...
זה באמת שולי, ואני מאמינה שמבוגרים שמנבלים את הפה לנהג אוטובוס וודאי עושים את זה לעוד אנשים בסביבתם, משוגעים היו תמיד וכל נותן שירות נתקל בהם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אין לי זמן להאריך. אבל בקצרה, ייש"כ על העלאת הנושא. אכן המצב חמור. ילדים מת"ת מכובדים ממש. מן הראוי שכל מנהל ת"ת ישלח מעת לעת 'מרגל סמוי' שהילדים לא מזהים, ואז יווכח בעצמו... שיבדוק גם את התנהגות הילדים בעת ההמתנה בתחנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
וואו סוף סוף מישהו מעלה את זה
איפה שאני גר בעיר חרדית יום יום אני רואה את התופעה, תלייה ברחבי האוטובוס כאילו עושים ספורט נינג'ה וצרחות אימים כאילו נמצאים בפארק שעשועים (ככה וכמה פעמים הייתי צריך להשתיק),
אני יודע מידיעה שפנו למנהל החיידר כמה וכמה פעמים והוא מתעלם מכך
אז מה נעשה? אם הם לא עושים את העבודה שלהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני ראיתי ליד מקום מגורי איזה ויכוח בין בחורים בני 15 פלוס לנהג ערבי והנהג כעס עליהם והרים את קולו אבל לא נגע ולא אים על אף אחד ואז אחד הבחורים פשוט גנב לנהג את הפלאפון תוך כדי שהנהג מצלם את הפרובקציה של הבחורים והבחור ברח הנהג הזמין משטרה וכו' ואנחנו נוסעי האטבוס היינו תקועים שם זמן רב בגלל קבוצת בחורים משועממים ומופרעים שהחליטו להתעלל בנו ובזמן שלנו
ואז שאני הערתי לבחורים שהם צריכים להתביש במה שהם עושים
אז הם צעקו עלי שאני שמאלן!!!!
נכון עניני!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זו בעיה רצינית שכמובן קיימת במגזר החילוני ואולי משם זה התחיל.

אצלנו יש אוטובוס מיוחד לילדי המוסדות והילדים מספרים "חוויות" שונות מהעובר עליהם בדרכים.
ותמיד אני מסביר להם לא לדבר לא להתערב עם הברנשים הללו. אך ילד זה ילד סחף חברתי וצריך לדבר ע"כ יום יום.

במוסד שלנו יש אכיפה ופיקוח ממשי ילד שדיבר לא יפה לנהג או התנהג בצורה מחפירה מושעה מעלייה לאוטובוס עד להודעה חדשה.
ואין בזה משוא פנים ולא מיקח שוחד😊
הם לא מוכנים לוותר על זה.
איך התלמיד יגיע למוסד? לאלקים ולהורים פתרונים, באוטובוס הוא לא יעלה.
ובהחלט אפשר לומר שהילדים חוששים מאוד מהעונש הזה..
גם ההנהלה של חברת האוטובוסים מפעילה עליהם לחץ מהצד שלהם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
זו בעיה רצינית שכמובן קיימת במגזר החילוני ואולי משם זה התחיל.
אינני יודעת אם זה התחיל משם
אבל היום ילדים חילונים לא מרעישים באוטובוס בכלל
הם גם לא מדברים אחד עם השני
פשוט יושבים עם הפלאפונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הלוואי שזה היה רק ילדים
פגשתי בהרבה מקרים של נערים בגילאי ישיבות (כנראה ישיבה קטנה)
התהגויות מזעזעות
התעללות בנהג (כמו לצעוק לו סתם דלת אחורית דלת אחורית , כשלא צריך, לצלצל בפעמון כל תחנה, לפתוח את הדלת לבד, לשגע אותו, לפגוע בו מילולית, וזה בלי הפסק לאורך כל הנסיעה, מה זה הנהג הוא לא בן אדם ??? )
עצוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני חושבת שכל אחד שרואה דבר כזה צריך להוציא פלאפון/מצלמה ולהסריט ( בלי שאותם ילדים רואים)
ולנסות לברר מה המוסד לימוד שלהם ולשלוח למנהלים. אולי בדרך הזו הם יפחדו להתנהג ככה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יוצא לי לנסוע הרבה באוטובוסים בשעות חזרת ילדינו היקרים שיחיו מתלמודי התורה ותופעת פריקת המרץ והשובבות של הילדים על נהגי האטובוס והמבקרים לפעמים ממש מזעזעת אותי הם פותחים דלתות בכח, מוציאים מפח חרום, שוברים כסאות מרעישים בעוצמה לא הגיונית מטרידים את הנהג בלי סוף וכשמגיע מבקר -בכלל החגיגה רק מתחילה...
מן הראוי שכל מנהל ת"ת ישלח מעת לעת 'מרגל סמוי' שהילדים לא מזהים, ואז יווכח בעצמו... שיבדוק גם את התנהגות הילדים בעת ההמתנה בתחנה...
המצב לא מצריך לא מרגלים ולא דומיהם...
וילדים אי אפשר לחנך לנסיעה כל הכיתה ביחד בתחב״צ בצורה ראויה באמת....

המצב פשוט מצריך הסעה מאורגנת של הת״ת/בתי ספר/סמינר/ישבי״ק!!
כמו שהיה שאנחנו היינו ילדים/ות!!
בתור הורים אנחנו משלמים הרבה מאוד בשביל חינוך מעולה לילדים ובכלל זה גם הסעות!!

כל מנהל/מחנך שמודע לזה והרבה מהם מודעים ולא כופים על ההורים הסעות של המוסד ואיסור נסיעות בתחב״צ
מעבר לזה שזה לא אתי כלפי שאר הנוסעים.. זה פשוט יכול להרוס חינוך של יום שלם.. וד״ל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
המצב פשוט מצריך הסעה מאורגנת של הת״ת/בתי ספר/סמינר/ישבי״ק!!
כמו שהיה שאנחנו היינו ילדים/ות!!
בתור הורים אנחנו משלמים הרבה מאוד בשביל חינוך מעולה לילדים ובכלל זה גם הסעות!!
לא בהכרח שיעזור. אצלנו יש קו מיוחד לתלמידים/דות.
עיין בהודעה שלי לעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הלוואי שזה היה רק ילדים
פגשתי בהרבה מקרים של נערים בגילאי ישיבות (כנראה ישיבה קטנה)
התהגויות מזעזעות
התעללות בנהג (כמו לצעוק לו סתם דלת אחורית דלת אחורית , כשלא צריך, לצלצל בפעמון כל תחנה, לפתוח את הדלת לבד, לשגע אותו, לפגוע בו מילולית, וזה בלי הפסק לאורך כל הנסיעה, מה זה הנהג הוא לא בן אדם ??? )
עצוב
וזה באותה מידה התעללות בכל נוסעי האוטובוס שיש להם חיים וממהרים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה