דרוש מידע תמונה בשידוכים, כן או לא?

תמונות בשידוכים, דעתך בנושא:

  • כן - היום זה בסטנדרט

    הצבעות: 233 49.5%
  • לא - בשום אופן

    הצבעות: 71 15.1%
  • בלית ברירה

    הצבעות: 167 35.5%

  • סה"כ מצביעים
    471
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #82
מכירה מספיק בחורים שלא ראו תמונות.
ומי שכן ראה? זה היה סגנון בחורות שלגמרי לא הפריע להן...
יש יותר מדי כאלו שכן רואים, וגם בחורות שמאוד מאוד מפריע להן.
כשהשדכנית מבקשת תמונה "שרק היא תראה ותמחק מיד" ושניה אחר כך זה במייל של האמא ומשם לבחור, איך בדיוק יש לך שליטה על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
אין בעיה לשלוח תמונה אבל שיהיה תמונה מעודכנת............
אצלי שלחו איזשהו תמונה מחתונת אחותי וכשהגעתי לפגישה כלתי {לעתיד} אמרה שבתמונה זה היה נראה לה מישהו אחר...............
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
יש יותר מדי כאלו שכן רואים, וגם בחורות שמאוד מאוד מפריע להן.
כשהשדכנית מבקשת תמונה "שרק היא תראה ותמחק מיד" ושניה אחר כך זה במייל של האמא ומשם לבחור, איך בדיוק יש לך שליטה על זה?
בסדר. אף אחת לא חייבת לשלוח.
אבל מה, זה בהחלט יגרום שהרבה משפחות לא יתחילו לברר.

והאמת, שבחורות שלא מביאות תמונות אני לא מציעה להן גם
לא כי זה לא לגיטימי, כי אין לי כח להתחיל לשכנע את צד הבחור ולהסביר למה וכו.

לבחורים יש הרבה יותר הצעות בדר''כ
אימהות לבחורים מתחילות לברר לפי מה שהכי נגיש והכי קורץ להן
ותמונה בהחלט מוסיפה לנגישות
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
בסדר. אף אחת לא חייבת לשלוח.
אבל מה, זה בהחלט יגרום שהרבה משפחות לא יתחילו לברר.

והאמת, שבחורות שלא מביאות תמונות אני לא מציעה להן גם
לא כי זה לא לגיטימי, כי אין לי כח להתחיל לשכנע את צד הבחור ולהסביר למה וכו.

לבחורים יש הרבה יותר הצעות בדר''כ
אימהות לבחורים מתחילות לברר לפי מה שהכי נגיש והכי קורץ להן
ותמונה בהחלט מוסיפה לנגישות
נכון אף אחת לא חייבת לשלוח, אבל גם את ישר מסבירה שמי שלא שולחת יציעו לה פחות וישמעו עליה פחות.
אז זה לא באמת אופציה ריאלית לא לשלוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
בסדר. אף אחת לא חייבת לשלוח.
אבל מה, זה בהחלט יגרום שהרבה משפחות לא יתחילו לברר.

והאמת, שבחורות שלא מביאות תמונות אני לא מציעה להן גם
לא כי זה לא לגיטימי, כי אין לי כח להתחיל לשכנע את צד הבחור ולהסביר למה וכו.

לבחורים יש הרבה יותר הצעות בדר''כ
אימהות לבחורים מתחילות לברר לפי מה שהכי נגיש והכי קורץ להן
ותמונה בהחלט מוסיפה לנגישות
מסכימה איתך,
לא רק אימהות לבחורים גם אימהות של בחורות...
ברור שתמונה אפילו שהיא "שיטחית" יכולה לומר הרבה על ההתאמה וזה עושה חשק/חוסר חשק בלהתחיל לברר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
האם שמעתם על התופעה שמבקשים תמונה שניה?
לאחרונה יצא לי לשמוע על כך מעניין אותי עד כמה זה רווח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
  • הוסף לסימניות
  • #89
על מראה? יתכן שאחרי שיפגש ויראה את האופי הוא כן יתחבר, לאן הגענו?
הכל חיצוניות? לא מתחתנים רק עם היופי!!!
יש הרבה מעבר!!
אמת.
וע"כ אמרה הגמ' "הנושא אשה לשם ממון, לשם יופי הווין ליה בנים שאינם מהוגנין"

מלכתחי' לא רציתי לכתוב, אבל שמעתי מגדול ומקובל גדול אחד שאח"כ בוכים למה הבן ככה והבת ככה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
הבחור לא צריך לראות בעצמו - ההורים יראו במה מדובר
ואם להורים זה נראה והבחור יסלוד מזה או להיפך?
היעד זה הבחור, לא האמא!
אסור לאדם שיקדש את האשה עד שיראנה (קידושין מא.)

לכן, לא שולחים תמונה (טמונה) נפגשים, וכך זה נגמר.. כמו תמיד הכי בטוח הכי טוב!

הרי אף לא אחת תשלח תמונה שלה במצב סטטי לא מצאתי תיאור אחר וזה הרי לא מלמד על כלום..

בקיצור נושא טעון טחון ולא נעים ובסכנת נעילה מיידית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
הנושא הזה כבר מאוד צורם לי כבר תקופה מאז שראיתי איך שזה מתנהל אצל חלק מהצעירים/צעירות,

בעבר הציבור החרדי היה איזו הרגשה שאנחנו בשידוכים יש לנו יותר אחוזי הצלחה ופחות גירושין כי אצלינו מבררים טוב על המשפחה והמידות של המיועד/ת ואחר כך פוגשים אותו לפגישה מסודרת שלכל הפחות תיקח זמן מסוים נניח 45 דקות, דבר שיוצר סינון גדול יותר, ואבל גם נותן יותר צאנס למישהו/י עם מידות טובות לפגוש מישהו שיתחבר במהלך הפגישה והם יתחתנו.

כיום לדעתי זה הגיע למצב כבר בלתי נסבל שזה יותר גרוע מאשר אצל חילונים,
כי הדעה שלך על מראה של אדם הרבה מאוד פעמים משתנה אחרי שאתה מכיר אותו או לכל הפחות דיברתי איתו כמה דקות,

וכיום אני רואה צעירים/ות שיושבים ועוברים על התמונות , ומורידים את ההצעה ב3 שניות כי התמונה לא נראית להם,
אם זה היה פעם אחת בהרבה הצעות אז אני מבין, אבל כשאני רואה אצל אותו אחד/ת שרק אחרי 20 תמונות אחד עבר את הסינון, זה פשוט מגעיל!
זה יוצר מצב שבציבור החילוני כבר יש לכל אחד יורת סיכוי כי הוא מוכן לדבר גם כשהוא בטוח שהוא לא הולך להתחתן איתה/ו, וככה יש אפשרות לקבל את הרושם מהמידות של המיועד/מיועדת לא רק באמצעות תמונה.

אני אישית סקרן איך אותו צעיר/צעירה בסוף כן יתחתן, הרי הסיכוי של מישהו לעבור את המסנן של התמונה אצלו/ה גם ככה לא גבוה, ואחר כך גם צריך עוד פרט קטן-שתהיה התאמה בין שניהם:oops::oops::oops::oops:
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
וצריך להגיד משהו חשוב
אין לי מושג מי המציא בסמינרים דברים אבל מסתובב שם בלי סוף המצאות ושמועות שלא היו ולא נבראו
ב80% מהישיבות (אולי בישיבות החלשות ממש כן) אין כזה דבר שמסתובב תמונה של בחורה בין בחורים, יש הרבה המצאות בסמינרים על ישיבות ואין להם מושג מה האמת
וכמו"כ הרבה מהפעמים הבחור לא רואה את התמונה לפני הפגישה מהסיבה הפשוטה - שהוא נמצא בישיבה ולא יכול לראות את התמונה ולא תמיד מעניין אותו
אז תנוח דעתכם על תמונות שמסתובבות בישיבות, אם זה המצב אולי באמת צריך שילכו כולם לצבא
רק שלא ימציאו עוד מעט שתולים את התמונה בחדר אוכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אישית, לא נעים לי לספר אבל בכל הפעמים שהתעקשו שאני אשלח תמונה ושלחתי
גם כשהבחור היה נראה לא משהו לא נגשו לפגישה חוץ מפעם אחת
ובאותה פעם כשהגעתי לפגישה הוא לא ממש קישר ביני לבין התמונה ששלחתי
ותאמינו לי שאני לא נראית כ"כ גרוע ב"ה
אבל, כל פעם אני מתנחמת שנחסך ממני להפגש עם המקסים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
אח שלי אמר לי משפט עצוב
כשצעירים מסתכלים רק על הבחורה
וכשמתבגרים מסתכלים על הכל חוץ מעל הבחורה
וזה מה שאני רואה בעיניים
לא ניגשים אם היא לא יפה מספיק, לא מוצלחת מספיק
ממשפחה מעולה ומיוחסת שמתחייבת לכמה שיותר
אח"כ טוב נבדוק מה עם המידות שלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
לגבי מי שרוצה תמונה- בשביל לקבל מושג על המראה החיצוני של הבחור/ בחורה- קחו את התמונות בערבון מוגבל...
אני נראית בתמונות לא משהו, וכשהציעו לי את בעלי שלחתי תמונה, סורי, ערוכה מלמעלה עד למטה מצטערת, לא הביע אותי משום כיוון, לא לפני העריכה ולא אחרי. וכשאמא שלו רצתה לראות אותי, בנוסף, התפללתי שתזהה אותי בכלל...
אחרי החתונה הוא סיפר לי שהיו לו 2 הצעות ביחד, ואמא שלו החליטה שהשניה יותר יפה בתמונה, אז הוא נפגש איתה. ירד אחרי הפגישה הבודדת הזו, לא היה מסוגל להסתכל עליה בכלל.
ואנחנו היום נשואים באושר. למרות שבתמונות אני נראית כמו שאני נראית... לא משקף את המציאות בגרם!
מה שאני אומרת- מי שמקבל תמונה, אל תנסו לראות שם יותר מסגנון, בסבירות גבוהה מאוד שלא באמת מביע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
וכיום אני רואה צעירים/ות שיושבים ועוברים על התמונות , ומורידים את ההצעה ב3 שניות כי התמונה לא נראית להם,
אם זה היה פעם אחת בהרבה הצעות אז אני מבין, אבל כשאני רואה אצל אותו אחד/ת שרק אחרי 20 תמונות אחד עבר את הסינון, זה פשוט מגעיל!
זה יוצר מצב שבציבור החילוני כבר יש לכל אחד יורת סיכוי כי הוא מוכן לדבר גם כשהוא בטוח שהוא לא הולך להתחתן איתה/ו, וככה יש אפשרות לקבל את הרושם מהמידות של המיועד/מיועדת לא רק באמצעות תמונה.

אני אישית סקרן איך אותו צעיר/צעירה בסוף כן יתחתן, הרי הסיכוי של מישהו לעבור את המסנן של התמונה אצלו/ה גם ככה לא גבוה, ואחר כך גם צריך עוד פרט קטן-שתהיה התאמה בין שניהם:oops::oops::oops::oops:
זה כל כך נכון (ועצוב)
כי זה גורם גם לבחורים להתקבע בתוך דרישות שלא נגמרות..

איך לדעתכם אפשר לשנות את הגישה הזו, שגם אם ישלחו תמונות זה ישאר בפרופורציות הנכונות?
(כי לשנות את המציאות למצב שלא ישלחו נראה שכבר אי אפשר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
עד כמה זה נפוץ בישיבות ?
והאם גם בחורות מבקשות תמונה של בחורים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
מה עדיף - לשלוח תמונה או להיפגש פגישה אחת ולהוריד (על מראה וסגנון)?
 
בלת"ק.
אנחנו שולחים אבל עושים 2 פעולות קודם.
1. מורידים את איכות הצפיה, כדי שלא יוכלו להגדיל כדי לספור את השערות באף...
2. שולחים במצב סודי, כדי שלא יתאפשר להוריד למחשב/להעביר הלאה/כמו"כ להגביל את אורך חיי התמונה במייל של המתעניינים.

המטרה לקבל אינדיקציה להתאמה, ואת זה אפשר גם אפשר למרות המגבלות הנ"ל.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה