תרופה לדלקות בדרכי השתן, מכירה?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
@יהושע בנמי , אני רוצה להגיד לכם שאני מסכימה עם חלק ממה שאתם כותבים
אבל
אבל גדול!

לא הייתי בחיים לוקחת אחריות לכתוב דברים כאלה בפורום כזה.
זה ממש חסר אחריות. אתם כותבים על טיפול קיצוני. יתכן והטיפול הזה נכון, יעיל ובטוח יותר מהטיפול הקונבנציונלי. בהחלט יתכן.
אבל אף רופא לא יקח אחריות לתת מרשם של תרופה לכל דורש, ככה בלי להכיר בכלל את המטופל. אפילו לא לתרופה הכי בטוחה וותיקה שיש.
מה שאתה כותב פה זה ממש מרשם לכל דורש כי לא צריך לעבור אצל איש מקצוע כדי לקנות את התרופה.
ברור לי שאתה מקדיש זמן מתוך כוונה טובה ורצון לעזור.
אתה לוקח אחריות שבעיני היא מסוכנת.
בייחוד שאינך יודע מי הם הניקים שקוראים את דבריך.
וכל אדם נידון לגופו. למצבו. למצב בריאותו. למצב ההורמונים...וכו'.
אם יש למישהו בעיה בלב למשל- אז הרבה תרופות טבעיות מסוכנות לו. והוא אולי אפילו לא מודע לכך, יתירה מכך אולי הוא גם לא יודע שיש לו בעיה לבבית. ואז הוא קורא את התגובות שלך ויופי! יש פתרון לחולשה שלו, נניח או לבעיה אחרת....ובסוף המצב רק מחמיר. למה? כי הבעיה היתה אחרת ולביש מזלו גם כזו שעודפים כאלו ואחרים של מוצרים טבעיים עלולים להחמיר.

מצד שני, על הניקים להבין שפרוג אינו במה רפואית. וכל מה שכותבים כאן אנשים הוא ב"ספק" ובכל מקרה יש להיוועץ ברופא אמיתי.


יואו, שוב הגבתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
זה קצת מעליב....

אבל כשאמרתי לרופא שאני הכי משתדלת הוא צחק ואמר שזה ממממש לא קשור.



אגב, חמוציות לא עוזר לי וגם הסידורל כבר לא משפיע.
מה שמקל זה רק הרבה מים וסודה לשתיה מומסת. אבל זה הקלה זמנית בלבד, לא פיתרון...

אוי ממש לא התכוונתי להעליב! מתנצלת!
האמת שרופאת נשים אמרה לי את זה.
לא התכוונתי שהיא לא נקיה,פשוט יש מקרים שצריך להתשדל קצת יותר בעיקר אם יש רגישות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
ותגובה אחרונה שלי באשכול הזה [אלא אם כן ארגיש שכתבו כאן ממש דברים לא נכונים שעלולים לסכן אחרים]

עודף ויטמינים זה מסוכן!
עודף ויטמינים מסכן את הכליות [וחלק מהויטמינים גם את הכבד]

לכתוב שהטעות היחידה שאפשר לעשות עם ויטמינים זה לקחת מעט מדי.
זו טעות!!!!!
לקחת הרבה מדי זה לא בריא, בלשון המעטה.


תרחמו על עצמכם, חוסו על גופכם, ואל תזיקו לעצמכם בעודפים כאלו.
כן, אני יודעת מר בנמי שאצלכם כל הטבעי עשה פלאים....

אבל- אני מכירה [רגע אני סופרת באצבעות]...5 אנשים. 2 מתוכם עם אי ספיקה כלייתי כתוצאה מנטילת יתר של ויטמינים [מוכח בבדיקות דם שזה כתוצאה מזה, ברגע שירדו במינון היה שיפור עד לנקודה הבלתי הפיכה]
אחת בדיאליזה ממש
אחת מושתלת- מעודף ויטמינים [כן, ויטמין C] הגיעה להרעלה ממש.
והאחרון- זה בעלי [!!!!] שכשלקח מדי הרבה ויטמין [בהמלצת רופא, כן. כזה שאוהב רפואה אלטרנטיבית] אני דאגתי כי ידעתי שזו בעיה. שלחתי אותו אחרי חודש לבדיקות דם והתפקוד הכלייתי היה לא טוב [לא בטווח התקין, כשתמיד היה לו תקין].
שלחתי אותו לנפרולוגית שלי שהזדעזעה מכמות הויטמין שרשם לה אותו רופא [וזה פחות ממה שרשמו כאן לקחת 2000 כמה פעמים ביום...]. בהוראתה ירד למינון תקין וראו זה פלא- תפקודי הכליה חזרו לנורמה!


אז תזהרו
תשמרו על עצמכם
לצערי אני מכירה כמה וכמה שמתחרטים היום כשמאוחר מדי.

כל דבר צריך באיזון. גם הדברים הבריאים ביותר.
הסיפורים שלך נשמע לי הזויים, בזמן שכ"כ הרבה רופאים ממליצים על מינוים אסטרונומים של ויטאמין C, בארה"ב מתים כל שנה עשרות אלפי אנשים ממינון יתר של תרופות, לא ידוע על אחד שמת ממינון יתר של ויטמין C, נכון שחולי כליות אסור להם מינון גבוה של ויטאמין c, כמו הרבה דברים שאסור להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
ותגובה אחרונה שלי באשכול הזה [אלא אם כן ארגיש שכתבו כאן ממש דברים לא נכונים שעלולים לסכן אחרים]

עודף ויטמינים זה מסוכן!
עודף ויטמינים מסכן את הכליות [וחלק מהויטמינים גם את הכבד]

לכתוב שהטעות היחידה שאפשר לעשות עם ויטמינים זה לקחת מעט מדי.
זו טעות!!!!!
לקחת הרבה מדי זה לא בריא, בלשון המעטה.


תרחמו על עצמכם, חוסו על גופכם, ואל תזיקו לעצמכם בעודפים כאלו.
כן, אני יודעת מר בנמי שאצלכם כל הטבעי עשה פלאים....

אבל- אני מכירה [רגע אני סופרת באצבעות]...5 אנשים. 2 מתוכם עם אי ספיקה כלייתי כתוצאה מנטילת יתר של ויטמינים [מוכח בבדיקות דם שזה כתוצאה מזה, ברגע שירדו במינון היה שיפור עד לנקודה הבלתי הפיכה]
אחת בדיאליזה ממש
אחת מושתלת- מעודף ויטמינים [כן, ויטמין C] הגיעה להרעלה ממש.
והאחרון- זה בעלי [!!!!] שכשלקח מדי הרבה ויטמין [בהמלצת רופא, כן. כזה שאוהב רפואה אלטרנטיבית] אני דאגתי כי ידעתי שזו בעיה. שלחתי אותו אחרי חודש לבדיקות דם והתפקוד הכלייתי היה לא טוב [לא בטווח התקין, כשתמיד היה לו תקין].
שלחתי אותו לנפרולוגית שלי שהזדעזעה מכמות הויטמין שרשם לה אותו רופא [וזה פחות ממה שרשמו כאן לקחת 2000 כמה פעמים ביום...]. בהוראתה ירד למינון תקין וראו זה פלא- תפקודי הכליה חזרו לנורמה!


אז תזהרו
תשמרו על עצמכם
לצערי אני מכירה כמה וכמה שמתחרטים היום כשמאוחר מדי.

כל דבר צריך באיזון. גם הדברים הבריאים ביותר.
אני מכיר גם אנשים שמתו מאנטיביוטיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
הסיפורים שלך נשמע לי הזויים, בזמן שכ"כ הרבה רופאים ממליצים על מינוים אסטרונומים של ויטאמין C, בארה"ב מתים כל שנה עשרות אלפי אנשים ממינון יתר של תרופות, לא ידוע על אחד שמת ממינון יתר של ויטמין C, נכון שחולי כליות אסור להם מינון גבוה של ויטאמין c, כמו הרבה דברים שאסור להם.
זה כל כך לא נכון לקרא לסיפורים שלה הזויים. יש מחקרים רבים שמוכיחים שעודף תוספים וויטמינים מזיק. אם מדובר בחומר שאכן פועל, לא יתכן בעולם שעודף ממנו לא יזיק. קצת הגיון... לפני שמגיעים למחקרים.

זה עוד לפני שמדברים על תרופות, מחלות או סיכון מוגבר למחלות שיחד עם כדורים מסויימים עלולים להיות הרסניים.
אני שואלת אותך, האם לכל אדם מותר לקחת מגנזיום? מה הנזק האפשרי במקרה של עודף חומצה פולית? במקרה של עודף ויטמין d?

בבקשה מכל מי שנמצא כאן ונוטל כדורים כאוות נפשו, לכו פעם להתייעץ עם הרופא שלכם לגבי המינון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
בכל תרופה יש פי אלף יותר סיכונים ותופעות לוואי מויטאמין c
כשבנאדם לוקח תרופה, זה מפני שאין לו ברירה. והאנושות משתדלת שלא ליטול תרופות באופן קבוע, כי זה בדרך כלל מה שמשפיע. הקביעות.

ויטמין c מוסיף לגוף חומר שיש לו, הגוף נזקק לכך למערכות השונות, אבל בכמות מוגבלת בלבד. לוקחים יותר מדי, מתחילים להפריע לגוף.
כשלוקחים תרופה , בדרך כלל המטרה שלה היא לתקן תהליך שלא מתרחש באופן תקין. לוקחים את המינון הדרוש כדי שהדבר יתרחש ומפסיקים מיד כשאפשר.

אני לא ממש בטוחה עד כמה אתה מבין בפרמקולוגיה, לפי מה שאתה אומר.

לגבי רופא שלא אוהב קונבנציונאלי- זה לא מה שצריך. צריך רופא קונבנציונאלי רחב אופקים שיודע היכן ניתן להיעזר בדברים נוספים ושאיכפת לו מגוף המטופל ומאיכות חייו.

אם אני לא טועה מאד, הניק הזה נפתח מיד בעקבות האשכול על פתרונות טבעיים לסרטן, ובעיני לפחות, המגמה השקופה שלך לא מעוררת אמון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
יש נזק בעודף חומצה פולית? ככל הידוע לי הרופאים ממליצים לקחת כל יום חומצה פולית ואומרים אם יש עודף הגוף יוציא אותו.
לא סותר. ההמלצה היא על 400 מיקרוגרם ביום ובמצב נורמלי לא תגיעי מזה לעודף וזה כמובן חשוב מאד לקחת, במיוחד לפני הריון אבל ממש לא רק.
אבל, עודף כן יתכן. כשלוקחים מינון גבוה (למשל, יחד עם תרופות מסויימות צריך ליטול כדורים של 5 מיליגרם בשבוע) ואז יתכנו בעיות במערכת העיכול, קשיי הירדמות וכדו' יש עוד טענות נגד זה אבל לא יודעת כמה הן בדוקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
יש נזק בעודף חומצה פולית? ככל הידוע לי הרופאים ממליצים לקחת כל יום חומצה פולית ואומרים אם יש עודף הגוף יוציא אותו.
לפי מה שקראתי, במינון המומלץ בארץ של 400 מק"ג ליום אין נזק.
מינון גבוה יותר (5000 ליום), שיש שממליצים עליו, עלול לגרום לחוסר ספיגה של B12 ולכן מי שנוטל מינון כזה באופן קבוע צריך לעקוב בבדיקות דם אחרי רמות B12.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בטוח שזה באמת דלקות? כל פעם עשית בדיקה ונמצא חיידק, או קיבלת אנטיביוטיקה לפי התסמינים בלבד?
כי יש מצב שמדובר בפטריה. תסמינים של פטריה דומים מאד לדלקת ולפעמים זה ממש מטעה, אפילו את הרופאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
בטוח שזה באמת דלקות? כל פעם עשית בדיקה ונמצא חיידק, או קיבלת אנטיביוטיקה לפי התסמינים בלבד?
כי יש מצב שמדובר בפטריה. תסמינים של פטריה דומים מאד לדלקת ולפעמים זה ממש מטעה, אפילו את הרופאים.

הרופא שלי לא נותן אנטיביוטיקה לך פני שמגיעה התוצאה של הבדיקה, כך שזה תמיד היה חיידק. בדוק.
לפעמים אכן לא היה חיידק והצריבה היתה עוברת לבד {אולי חול בשתן. יש כזה דבר,תבדקי...} אבל בד''כ היה גם היה חיידק. יותר מזה, לא תמיד זה אותו חיידק. לפעמים זה מראה על חיידק אחד, לפעמים על אחר, לפעמים אחד שונה.... חגיגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
כשבנאדם לוקח תרופה, זה מפני שאין לו ברירה. והאנושות משתדלת שלא ליטול תרופות באופן קבוע, כי זה בדרך כלל מה שמשפיע. הקביעות.

ויטמין c מוסיף לגוף חומר שיש לו, הגוף נזקק לכך למערכות השונות, אבל בכמות מוגבלת בלבד. לוקחים יותר מדי, מתחילים להפריע לגוף.
כשלוקחים תרופה , בדרך כלל המטרה שלה היא לתקן תהליך שלא מתרחש באופן תקין. לוקחים את המינון הדרוש כדי שהדבר יתרחש ומפסיקים מיד כשאפשר.

אני לא ממש בטוחה עד כמה אתה מבין בפרמקולוגיה, לפי מה שאתה אומר.

לגבי רופא שלא אוהב קונבנציונאלי- זה לא מה שצריך. צריך רופא קונבנציונאלי רחב אופקים שיודע היכן ניתן להיעזר בדברים נוספים ושאיכפת לו מגוף המטופל ומאיכות חייו.

אם אני לא טועה מאד, הניק הזה נפתח מיד בעקבות האשכול על פתרונות טבעיים לסרטן, ובעיני לפחות, המגמה השקופה שלך לא מעוררת אמון.
מדובר פה על אנשים ששום דבר לא עוזר להם, וסובלים מאוד, אני לא ממליץ לעשות את זה באופן קבוע, אבל מדי פעם כשאין ברירה כמו שלוקחים תרופות כשאין ברירה, על אף עשרות תופעות לוואי חלקם חמורות שיכולים לקרוא לעתים נדירות, ק"ו דבר שלא הוכח כמזיק זה עדיף מאשר כל הזמן לסבול מדלקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
במקרה של חיידק קולי - די מאנוז עוזר כמו קסם (אני מכירה פמינוז של נוטרי קייר ודי מאנוז של אלטמן, שתיהם מצוינים). הקלה מיידית ומיגור תוך שעות.
למניעת חזרה של הדלקות (כמו ששכתבו כאן כשזה מתחיל את לא יודעת מתי זה ייגמר אם בכלל) דיקור שסיני מאד הועיל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
הסיפורים שלך נשמע לי הזויים, בזמן שכ"כ הרבה רופאים ממליצים על מינוים אסטרונומים של ויטאמין C, בארה"ב מתים כל שנה עשרות אלפי אנשים ממינון יתר של תרופות, לא ידוע על אחד שמת ממינון יתר של ויטמין C, נכון שחולי כליות אסור להם מינון גבוה של ויטאמין c, כמו הרבה דברים שאסור להם.
אתה מוזמן למחלקה הנפרולוגית בהדסה עין כרם.
תבוא גם לדיאליזה בקומה 6 בבנין הישן וגם לדיאליזה זיו בקומה 8 בדוידסון.
אה- וגם למרפאה הנפרולוגית בקומה 8 בבנין הישן
אני אישית אלווה אותך ואפגיש אותך עם אנשים כאלו.
הזוי זה לא. זו מציאות.
בעוד אתה נשען על מחקרים, אני נשענת על מקרים שאני אישית מכירה. אישית ממש.
הבעיה עם חולי הכליות הוא שיש הרבה אנשים שיש להם מחלת כליות "נסתרת" כזו שעוד לא משדרת תסמינים. אף אדם לא יכול לדעת אם הוא מבין אלו.
ואז העודפים האלו הם טריגר להתפרצות. כשזה קורה, הדרך היא אל חזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
במקרה של חיידק קולי - די מאנוז עוזר כמו קסם (אני מכירה פמינוז של נוטרי קייר ודי מאנוז של אלטמן, שתיהם מצוינים). הקלה מיידית ומיגור תוך שעות.
למניעת חזרה של הדלקות (כמו ששכתבו כאן כשזה מתחיל את לא יודעת מתי זה ייגמר אם בכלל) דיקור שסיני מאד הועיל!
לחיידק המצוי בדרכי השתן קוראים אי-קולי.

הדי מאנוז הוא מעולה, במקרים חוזרים של דלקת בדרכי השתן. הוא מחקה את הפעולה הטבעית של הגוף. כמובן במינון הראוי והנכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אתה מוזמן למחלקה הנפרולוגית בהדסה עין כרם.
תבוא גם לדיאליזה בקומה 6 בבנין הישן וגם לדיאליזה זיו בקומה 8 בדוידסון.
אה- וגם למרפאה הנפרולוגית בקומה 8 בבנין הישן
אני אישית אלווה אותך ואפגיש אותך עם אנשים כאלו.
הזוי זה לא. זו מציאות.
בעוד אתה נשען על מחקרים, אני נשענת על מקרים שאני אישית מכירה. אישית ממש.
הבעיה עם חולי הכליות הוא שיש הרבה אנשים שיש להם מחלת כליות "נסתרת" כזו שעוד לא משדרת תסמינים. אף אדם לא יכול לדעת אם הוא מבין אלו.
ואז העודפים האלו הם טריגר להתפרצות. כשזה קורה, הדרך היא אל חזור.
זה שויטמין c גורמת לנזק בלתי הפיך לכליות זה לא נתמך במחקרים, רק במחקר הקטן שלך, אבל זה שדלקת שתן יכול לגרום לנזק לכליות כל רופא יגיד לך את זה, אז לאור זאת מה צריך לעשות בן אדם שיש לו דלקות חוזרת ונשנות ושום דבר אחר לא עוזר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
זה שויטמין c גורמת לנזק בלתי הפיך לכליות זה לא נתמך במחקרים, רק במחקר הקטן שלך, אבל זה שדלקת שתן יכול לגרום לנזק לכליות כל רופא יגיד לך את זה, אז לאור זאת מה צריך לעשות בן אדם שיש לו דלקות חוזרת ונשנות ושום דבר אחר לא עוזר?
נתמך 100% במחקרים.
לא המצאה שלי.

אין לי ענין להתווכח כאן.
רק שיהיה ברור שאי אפשר להעלות המלצה לפורום מבלי שאת היודע מי ומי הניקים ומה עומד מאחוריהם/נאגר בשק שלהם.
המלצות גורפות מן הסוג הזה עלולות לסכן אחרים.

גמרתי להגיב לכם.
את שלי אמרתי. מניסיון וידע עמוק.
וכל ניק יעשה את השיקול שלו, בהתייעצות עם רופא שמכיר את נתוני הניק עד לפרטים הקטנים.

אגב, בגלל אחד מסוגך מצאתי את עצמי בטיפול נמרץ.


והנה ממחקרים:
תוספי ויטמיןC מזיקים לכליות

מחקר חדש מכה את עיתוני הבריאות לאחרונה עקב נתונים שנלקחו ונותחו בקרב גברים שוודים. במסגרת ממצאי המחקר נטען כי אלו שנטלו ויטמין C במינון גבוה, כלומר 7 טבליות או יותר, היו בסיכון כפול לפתח אבנים בכליות.
הדאגה הגוברת בקרב גברים מבוגרים על היווצרות אבנים בכליות הנגרמות על ידי שימוש בתוספי תזונה של ויטמין C, מבוססת על מחקרים שבוצעו בשנות התשעים. מחקרים אלה דיווחו על הימצאות חומצה אוקסלית בשתן הנבדקים, כאלה אשר נהגו ליטול ויטמין C.

חומצה אוקסלית היא מרכיב מרכזי של אבני אוקסלט הסידן. כשבעים אחוזים מכלל האבנים בכליות מכילים חומר זה. מתוך כך ברור שרמות גבוהות של חומצה אוקסלית בשתן אינן ממצא רצוי.
רמות גבוהות של חומצה אוקסלית בשתן נובעות מהעובדה שחומצה אסקורבית (ויטמין C) אשר מופרשת בשתן, עוברת המרה כימית לחומצה אוקסלית לפני ניתוח הנתונים.

ממצא זה הוכח לפני מספר שנים במעבדות מחקר העוסקות בחקר אבני כליות. הניסוי שנערך, כלל 10 מתנדבים אשר נדרשו ליטול ארבע גרם ויטמין C למשך חמישה ימים. השתן של אותם המשתתפים נבדקה במשך 24 שעות והדגימות נאספו לפני, במהלך ואחרי הניסוי.

כמויות גבוהות של ויטמין C מגבירות סיכון לאבנים בכליות
החוקרים טענו כי כמויות גדולות של ויטמין סי מעלות את הסיכון לאבנים בכליות, משום שהגוף מפרק את הויטמין לאוקסלט. אחד ממחברי המחקר בשוודיה, העלה את החשיבות הציבור לדעת כי קיימים סיכונים בריאותיים לכליות בנטילת מינונים גבוהים של התוסף. עוד הוסיף כי אנשים בעלי היסטוריה רפואית של אבנים בכליות, צריכים להתייעץ עם רופא לפני נטילת התוסף.

החוקרים ציינו כי לא קיימות סיבות מוכחות באופן משמעותי המצריכות אדם ליטול כמויות גבוהות של ויטמין C. תוצאות המחקר אינן חלות על ויטמין C אשר מקורו מהמזון. בשורה נוספת מן המחקר הייתה כי שימוש במולטיויטמין אינו מגביר את הסיכון להיווצרות אבנים בכליות, שכן רמתו של ויטמין C הינה נמוכה יותר.

בשנה האחרונה, מחקר שהוצג בכנס שנתי של אגודה אנדוקרינית ביוסטון, גילה כי ויטמין C ותוספים של ויטמין D קשורים לרמות גבוהות של סידןבשתן ובדם. רמות גבוהות של סידן נקשרות לאבנים בכליות
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #79
נתמך 100% במחקרים.
לא המצאה שלי.

אין לי ענין להתווכח כאן.
רק שיהיה ברור שאי אפשר להעלות המלצה לפורום מבלי שאת היודע מי ומי הניקים ומה עומד מאחוריהם/נאגר בשק שלהם.
המלצות גורפות מן הסוג הזה עלולות לסכן אחרים.

גמרתי להגיב לכם.
את שלי אמרתי. מניסיון וידע עמוק.
וכל ניק יעשה את השיקול שלו, בהתייעצות עם רופא שמכיר את נתוני הניק עד לפרטים הקטנים.

אגב, בגלל אחד מסוגך מצאתי את עצמי בטיפול נמרץ.
יש מחקרים סותרים לגבי ויטמין C ואבנים בכליות, אבל לכל הדעות זה לא ממש הוכח, וגם אם כן זה רק מעלה טיפה את הסיכון, אבל שזה גורם לנזק בלתי הפיך לכליות אם את יכולה לעלות לינק למחקר כזה אשמח לראות, ושוב לחולי כליות זה וודאי אסור כמו הרבה דברים שאסור לחולי כליות ואף אחד לא נמנע מהם מחשש שיש לו חולי סמוי בכליות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
יש מחקרים סותרים לגבי ויטמין C ואבנים בכליות, אבל לכל הדעות זה לא ממש הוכח, וגם אם כן זה רק מעלה טיפה את הסיכון, אבל שזה גורם לנזק בלתי הפיך לכליות אם את יכולה לעלות לינק למחקר כזה אשמח לראות, ושוב לחולי כליות זה וודאי אסור כמו הרבה דברים שאסור לחולי כליות ואף אחד לא נמנע מהם מחשש שיש לו חולי סמוי בכליות.
ובגלל שאנשים לא נמנעים מכל מיני בגלל החשש שמא הם נושאים מחלת כליות סמויה יש לנו היום הרבה יותר חולי כליות קשים מבעבר.
כמושתלתוכן כמי שמכירה היטב את נבכי הדיאליזה והנפרולוגיה [קיבלתי את תואר הנפרולוגית ללא לימודי רפואה מהנפרולוגית שלי בעין כרם ולא בכדי. שנים [למעלה מ-2 עשורים בנושא עושים את שלהם...] אני מכירה הרבה מטופלים שלא ידעו שהם נשאים של מחלת כליות ועשו דיאטת חלבונים, למשל או דיאטה שנתמכת על המון צמחים, ירקות ופירות ופגעו באופן בלתי הפיך בכליותיהם.

בגלל שהסטטיסטיקה היום היא שאחד ל-10 נושא מחלת כליות/אורולוגיה כלשהי- החל באבנים בכליות, ריפלוקס, פרוטיאנורה, הידרונפרוזיס ועוד וכלה במחלות סופניות של הכליות ואיש לא יודע אם הוא בסיכון, יש צורך לגלות עירנות גבוהה יותר ולהימנע מכל דבר שעלול לגרום נזקים.
מה שניתן לסכם במילה אחת- איזון. לאכול מהכל, ליטול ויטמינים, כשיש חסר מוכח בכמות הגיונית ותקינה.
דטס אול.

שוב, אני לא נגד.
אני נגד כמויות לא הגיוניות.
ונגד המלצות גורפות בפורום ציבורי שבו אינכם יודעים מי עומד מאחורי שם הניק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה