דרוש מידע FTT לכאן

  • הוסף לסימניות
  • #62
אני פחות זקוקה לתמיכה על המשקל והגובה (מתחת אחוזון 3) כי זה לא הנקודה שמדאיגה אותי (גם הרופאה לא מתייחסת לזה במעקב)
אבל אשמח לעצות והזדהות על בררנות יתר עם הגבלות תזונה :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
וואי וואי,
ילד מתחת אחוזון 3 (מעל גיל 5) ולא זוכרת פעם אחת שהרטבתי על זה כרית.
גם אני לא....
אני פחות זקוקה לתמיכה על המשקל והגובה (מתחת אחוזון 3) כי זה לא הנקודה שמדאיגה אותי (גם הרופאה לא מתייחסת לזה במעקב)
אבל אשמח לעצות והזדהות על בררנות יתר עם הגבלות תזונה :rolleyes:
כל אחת והצורך שלה
מניחה שצפוי שילד עם הפרעת אכילה, יטפלו בהפרעת האכילה מתוך הנחה שהיא הגורם לFTT
אני לא צריכה בכלל הזדהות לגבי בררנות וכו' כי היא לא קיימת

אשמח אם יש פה אמהות לילדים עם חסר בהורמון גדילה
(האם מטפלות בהורמונים וכו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
גם אני לא....

כל אחת והצורך שלה
מניחה שצפוי שילד עם הפרעת אכילה, יטפלו בהפרעת האכילה מתוך הנחה שהיא הגורם לFTT
אני לא צריכה בכלל הזדהות לגבי בררנות וכו' כי היא לא קיימת

אשמח אם יש פה אמהות לילדים עם חסר בהורמון גדילה
(האם מטפלות בהורמונים וכו')
זהו, כשיש 14 משתתפים שכל אחת יש לה צורך אחר ומבינה בתחום אחר, אני לא רואה טעם בפתיחת פורום
כי כמה מענה כבר יהיה לכל אחת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
היא מאובחנת עם חסר?
מטופלת בהורמון?
כרגע לא מטופלת ולא מאובחנת סופית. אבל בבדיקת דם של הרופא ילדים יש ערך מסויים נמוך של ערך אחר- לא הורמון גדילה, שמראה על חסר בהורמון גדילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
עשיתם טסטים?
ארגינין?
קלונידין?
מיפוי עצמות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
עשיתם טסטים?
ארגינין?
קלונידין?
מיפוי עצמות?
שום דבר. אגב היא תינוקת.
הינו לפני כמה חודשים אצל אנדו, והוא שיחרר אותנו לנפשינו. בהמשך עשינו בדיקות דם כלליות שכללו בין השאר את הבדיקה הזאת.
הבדיקה היא IGF -I 16.8
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
שום דבר. אגב היא תינוקת.
הינו לפני כמה חודשים אצל אנדו, והוא שיחרר אותנו לנפשינו. בהמשך עשינו בדיקות דם כלליות שכללו בין השאר את הבדיקה הזאת.
הבדיקה היא IGF -I 16.8
בדיקת דם לא קובעת
כי השחרור של הורמון גדילה הוא בפולסים
ולכן צריכים לעשות טסט שבודקים באופן רציף את השיחרור של ההורמון לדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
כרגע לא מטופלת ולא מאובחנת סופית. אבל בבדיקת דם של הרופא ילדים יש ערך מסויים נמוך של ערך אחר- לא הורמון גדילה, שמראה על חסר בהורמון גדילה.
איך שהבנתי חסר בהורמון גדילה יכול להיות גם מושפע מחסר בתזונה
אם היא עדיין מקיאה, אולי 'רק' יש לה חסרים תזונתיים?
עשיתם בדיקות דם מקיפות של ברזל וויטמינים שונים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
איך שהבנתי חסר בהורמון גדילה יכול להיות גם מושפע מחסר בתזונה
אם היא עדיין מקיאה, אולי 'רק' יש לה חסרים תזונתיים?
עשיתם בדיקות דם מקיפות של ברזל וויטמינים שונים?
עשינו בדיקות מקיפות. הכל תקין. היא לא מקיאה הרבה, אבל מקיאה. (פעם בשבוע- שבועיים).
יש לחמי כל מיני תאוריות מענינות. הוא טוען שהכל מתחיל ונגמר בזה שהיא היפארקטיבית. היא מחפשת תחושה ולכן היא בוכה ולכן היא מקיאה ולכן היא חולה מלא. והיא היפראקטיבית אז היא מוציאה מלא אנרגיה ולא גדלה. עד כאן הבנתי. איך כל השאר קשור? זה אני לא יודעת. ואני חושבת שאולי חצי מהבעיות שלה זה היפראקטיביות. כל השאר קשורים לדברים אחרים. (אל תצחקו. יש ילדים היפר בני חצי שנה. רק שלא מטפלים בזה בגילאים האלו.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
איך שהבנתי חסר בהורמון גדילה יכול להיות גם מושפע מחסר בתזונה
אם היא עדיין מקיאה, אולי 'רק' יש לה חסרים תזונתיים?
עשיתם בדיקות דם מקיפות של ברזל וויטמינים שונים?
על סמך בדיקת דם אחת לא קובעים חסר בהורמון גדילה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
היא לא מקיאה הרבה, אבל מקיאה. (פעם בשבוע- שבועיים).
ואין שום מתאם בין ההקאות שאתם יכולים להגיד- זה מה שגורם לה להקיא?
פעילות גופנית מסוימת? שהיה בחלל שונה? שינוי בסדר יום?

על סמך בדיקת דם אחת לא קובעים חסר בהורמון גדילה!
לא קבעתי :)
הארתי את תשומת ליבה לעוד כיוון שהבנתי מהרופאה ששלחה אותנו למעקב סדרתי על הברזל וויטמינים וכו' בגלל הקאות, הגבלות תזונתיות ובררנות כדי שלא יגרם חסר בהורמון גדילה שנובע בגלל חסר תזונתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
ואין שום מתאם בין ההקאות שאתם יכולים להגיד- זה מה שגורם לה להקיא?
פעילות גופנית מסוימת? שהיה בחלל שונה? שינוי בסדר יום?


לא קבעתי :)
הארתי את תשומת ליבה לעוד כיוון שהבנתי מהרופאה ששלחה אותנו למעקב סדרתי על הברזל וויטמינים וכו' בגלל הקאות, הגבלות תזונתיות ובררנות כדי שלא יגרם חסר בהורמון גדילה שנובע בגלל חסר תזונתי.
עשינו בדיקות מקיפות. הכל תקין. היא לא מקיאה הרבה, אבל מקיאה. (פעם בשבוע- שבועיים).
יש לחמי כל מיני תאוריות מענינות. הוא טוען שהכל מתחיל ונגמר בזה שהיא היפארקטיבית. היא מחפשת תחושה ולכן היא בוכה ולכן היא מקיאה ולכן היא חולה מלא. והיא היפראקטיבית אז היא מוציאה מלא אנרגיה ולא גדלה. עד כאן הבנתי. איך כל השאר קשור? זה אני לא יודעת. ואני חושבת שאולי חצי מהבעיות שלה זה היפראקטיביות. כל השאר קשורים לדברים אחרים. (אל תצחקו. יש ילדים היפר בני חצי שנה. רק שלא מטפלים בזה בגילאים האלו.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
קראתי ואני עדיין שואלת.
מכירה ילדים שמקיאים אחרי שהם מתנדנדים או עושים גלגולי ראש או מסתובבים במהירות האור
מכירה ילדים שמקיאים כשיש שינוי בסדר יום
מכירה ילדים שמקיאים אם הם הולכים לישון קרוב מידי לאוכל
זה לא איזה בדיקה חיצונית שעושים זה פשוט ניהול יומן הקאות כדי לנסות לעלות על הגורם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
קראתי ואני עדיין שואלת.
מכירה ילדים שמקיאים אחרי שהם מתנדנדים או עושים גלגולי ראש או מסתובבים במהירות האור
מכירה ילדים שמקיאים כשיש שינוי בסדר יום
מכירה ילדים שמקיאים אם הם הולכים לישון קרוב מידי לאוכל
זה לא איזה בדיקה חיצונית שעושים זה פשוט ניהול יומן הקאות כדי לנסות לעלות על הגורם.
מקיאה אחרי בכי. בעצם גם כשיש שינוי בסדר היום- למשל כשאנחנו מחוץ לבית.
הבעיה היא שהיא בוכה הרבה- א כי היא לא מדברת, ב כי היא מתוסכלת מאוד מהר- גם כי היא לא מדברת וגם כי היא עקשנית גדולה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה