Title

איש את רעהו • מידע ועזרה הדדית

ברוכים הבאים למעצמת החסד של פרוג!
פורום אא"ר - הלב הפועם של פרוג הוא המקום בו מתרכזים כל תחומי העזרה והסיוע: פתרונות, עזרה הדדית, טיפים, מידע חיוני ושיתוף ידע אנושי של חכמת ההמונים. עם מיליוני הודעות ואלפי פרוגיסטים פעילים שמעניקים יד זה לזה מדי יום - איש את רעהו יעזורו.
כעט בנטפרי, אנחנו עובדים על ממשק למשתמש.
אנחנו עושים אפשרות לפתוח/לסגור את האתרים לפי קטגוריות.

למי שלא יודע מה זה נטפרי, מוזמן לקרוא פה:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=123466
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=147883
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=184404
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=186691


מה שזה אומר, שאנחנו צריכים לקטלג את כל האתרים שפתוחים אצלנו לקטגוריות מסויימות.
העניין הוא, שזה צריך להיות לשון נכונה.
למשל אתר http://www.alljobs.co.il/
אפשר לקטלג אותו בכמה לשונות: חיפוש עבודה, דרושים, משרות, ג'ובים וכו'...

אין בכוחנו לחשוב על כל הקטגוריות.
לכן, חשבתי שהציבור יכול לעזור, אז עשיתי דף להכניס את הקטגוריות שעולה לכם בראש:
http://netfree.613m.org/add/cat

אחרי שיתמלא מלא רעיונות, נברור משם את הקטגוריות הטובות.

עוד משהו.
דרך רשימה של מילים שליליות אנחנו חוסמים דפים בעייתים.
אין לנו יכולת לחשוב על כל המילים.
לכן, אם יש לכם מילים שאתם מכירים, יעזור לנו אם תכניסו את זה לפה:
http://netfree.613m.org/add/bw


תודה רבה.

נ.ב.
נטפרי קיבלה אישור מההנהלה לפעול בפרוג.
תודה לפרוג על התמיכה, בלי פרוג לא היה נטפרי.
טוב אז קודם אקדים ואספר שמגיע לי מזל טוב, נולדה לי בובה מתוקה לפני שבוע וחצי :)
(ללקוחותי שלום, הסטודיו ממשיך לעבוד ולתסוס כמו שצריך..)

עכשיו רציתי לספר על הבניין המיוחד שאני גרה בו
הבניין הכי מפורסם בשכונת חפציבה בבית שמש.
שאין מי שלא שמע על האחדות והשכנות המקסימות שגרות בו.

מיד אחרי הלידה, חזרתי הבית, הודיתי לאמא שלי על ההזמנה אבל הודעתי שהפעם אחרי הלידה אני חוזרת הבית.. צריכה את הפינה שלי, את המיטה שלי, את השקט שלי - והילדים שלי ובעלי צריכים לחזור לסדר יום הגיוני.
אבל אין יותר טוב מלחזור לבית עם שכנות שכאלה.

יש אצלנו ארגון 'עזרה ליולדת', שבאופן רשמי לכל יולדת בבניין, מגיע ארוחות בוקר למשך שבוע, 2 שבתות מלאות ו-3 ארוחות צהריים. אבל בפועל קיבלתי הרבה יותר מזה..

ביום שהגעתי, קיבלו את פני שלטים ובלונים על הדלת, הבת של השכנים ממול דפקה וביקשה שהילדים יבואו לשחק אצלם. והחזירו לי אותם ב6 וחצי בערב מרוצים מחוייכים ו-שבעים אחרי ארוחת ערב ("אמא, אכלתי ארוחת ערב כבר והיה לי טעים וגמרתי הכל הכל!!")

ומאז, כל בוקר, מחכה לי מאחורי הדלת ארוחת בוקר מפנקת ובריאה!
(וזה כל כך חשוב ליולדת.. אחרת, אני פשוט לא אוכלת.. אני לא טורחת להכין לעצמי לאכול, ובטח לא לחתוך ירקות כזה יפה וכו'.. אלא פשוט מנשנשת שטויות עד שהילדים מגיעים ואוכלת ביחד איתם)

כמו"כ - לשבת בעלי לא רצה שיכינו אוכל (הוא בשלן מעצמו, וגם חמותי גרה לידינו, ככה שהיא שלחה לנו אוכל לשבת) אז אמרתי לשכנה שמארגנת שיביאו רק 4-5 סלטים. ולא יותר מעוגה אחת.
השכנה מתקשרת אלי חמישי בלילה ואומרת לי "אני מכינה אותך מראש.. השכנות לא מוכנות לוותר, כולן רוצות להכין לך!!" בפועל, קיבלתי 10 סוגי סלטים, ואיזה 5 סוגי עוגות!! והכל מיוחד וטעים.

וחוץ מכל הדברים המאורגנים, כל יום היתה לי הפתעה אחרת - ערב אחד שלחה לי שכנה צלחת עוגיות מיוחדות שיצאו בדיוק מהתנור, ערב שבת דפקה שכנה עם צלחת של עוגה אישית מיוחדת, ובוקר אחר דפק בעלה של חברה מהבניין הסמוך עם מגש ועליו פרוסות עוגת גבינה מיוחדת, ועוד כמה דברים בריאים וטעימים, ואתמול בצהריים דפקה איזה שכנה מותק מותק, עם קערת מרק כתום רותח ומתנה קטנה לתינוקת, היום בערב קיבלתי מגש עם לחמניות מתוקות שיצאו מהתנור, ועכשיו לפני שעה - שוב דפיקה על הדלת וילד מתוק (שחיכה ליד התנור בכליון עיניים כדי שיהיה מוכן בשביל להביא לי את המשלוח) עומד עם מגש ועליו פיתות-זעתר ופיצוניות והכל כמובן חם חם מהתנור וגם צלחת ירקות חתוכים..

כל כך כיף!! מחמם את הלב מאד מאד!
תמיד הייתי בצד הנותן, פעם ראשונה שאני בצד המקבל (הקטן שלי כמעט בן 4 - נולד לפני שה'עסק' הזה היה ממוסד כמו שצריך) ואני פשוט נדהמת ונפעמת וחייבת לשתף. ובלי ששמתי לב יצא לי מדי ארוך... :)

לסיכום, כתבתי את כל זה כדי להמליץ - קומו ותארגנו את זה גם אצלכם! זה כל כך חשוב, במיוחד שיש נשים שאין להם לאן ללכת אחרי הלידה, ואולי אין להם כל כך עזרה.. ממליצה להעתיק את המודל הזה לכל בניין בישראל
ושירבו נשים כמו שכנותי בישראל, אם מישהי מהן תקרא את הפוסט הזה מתישהו.. :rolleyes:



הרבה שמחות בלב שמח אצל כולם!


אה, ואם אני מדברת כל כך הרבה - לפחות אשתף בתמונה קטנה מהמגש החם שקיבלתי מקודם.. :)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה