מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

@e.y אנשים מתים רק מזה!!!! ו- כן על זה נופל כל העולם הרוחני שלהם!!!

ולגבי עלי אקספרס יש גם מהתופעה הזאת עצמה שנקראת -
"חיספוס מצפוני" \ "אם אתמול עשיתי בטח זה בסדר, לא?".

הנה ציטוט, לגזור ולתלות:

פעם אחת!!! פעם אחת בחיי יצא לי לגלות את
הרוע הבלתי נתפס של ההפקרות של הרשת
בהתגלמותה וזה הספיק לי... הסיפור היה שהייתי
מוכרח לדעת כמה פרטים טכניים אודות בית
הארחה מסוים... וזה היה דחוף ואף אחד לא היה
לצידי... לי... נו... נכנסתי למקום של מחשבים עם
חסימת נטפרי... עשיתי חיפוש על הבית הארחה
הזה... ומצאתי!!! ואז ראיתי שבצד כתוב... שש
מאות תגובות ורשמים של אנשים שונים איך היה
בבית הארחה... אני פותח וחשכו עיני... אני רואה
רשימה ארוכה של תגובות לטוב ולמוטב... וכל אחד
פורק את כל מה שיש לו... מישהו כותב לפני חצי
שנה: גועל נפש!!! איזה שירות זוועה... כמה פעמים
הייתי צריך לבקש מגבות... השני כותב לפני שנה
וחצי... דווקא נחמד... אבל איזה ריח נורא
במסדרון... השלישי כותב: גרוע ביותר... )ואני עוד רואה
שבסיכום הכללי יש ציון שזה נקרא שהתגובות "סביר..."(
יצאתי מזועזע עד עמקי נשמתי!!! לא ידעתי עד
אותו רגע שקיימת כזו תופעה.. פתאום אני מגלה
ש... שתסלח לי... עד היום ידעתי שיש דברים
שעושים אותם ב"מקום חשוב..." ופה אני מגלה
שהמדיניות היא לעשות את זה בככר העיר לעיני כל
ישראל. שתבין: גם אני בסוף הייתי בבית הארחה
הזה... והבנתי על מה יצא הקצף... גם לי היו
תלונות... גם אני התעצבנתי יחד עם האנשים שהיו
שם... וכשחזרתי גם נכשלתי בלשה"ר בכולל...
כשבאתי לעשות קפה סיפרתי לחברה איך שהיה
שם גרוע... )אני מתוודה היה אסור לי לספר את זה משום
לשה"ר וכבר חזרתי בתשובה ונתפייסתי עם קוני...( אבל
בשלב מסוים סיימנו את הקפה ויחד עם הקפה
הסתיים גם הלשה"ר... זהו...
אבל אותו אחד שכתב את זה ברשת??? רבונו של
עולם!!! זה מונצח לעיני כל!! למה?? למה אני צריך
לראות את זה?? למען ה'? יש ביה"כ... תפוס פינה
בצד ותפרוק משא... למה באמצע הרחוב?? למה??
אני פשוט יוצא מדעתי!! על זה!!! בדיוק על זה
נאמר: ארור מכה רעהו בסתר!!! ארור!!!! בן אדם
שעשה כך אני לא יודע אם יש לו מה לברך את
הילדים שלו בליל שבת... ממתי ארור מידבק
בברוך?!? אז נכון.. היית שם יומיים בבית הארחה -
הזה... והיית מאוכזב מהשירות... לכן אני!!!! צריך
לקרא את התסכול שלך שנה וחצי לאחמ"כ?? לא
מספיק לך לשה"ר נקודתי... אתה מתעקש לעשות
על זה הוראת קבע... שהלשה"ר הזה ידפוק לך כל
חודש על כל אחד שרק ירצה לבא לשם??

מקור:
דווקא לזה אני לא מסכים.

זה שאפשר לכתוב התרשמות באינטרנט, העלה ברמה משמעותית את הרמת השירות לציבור.
זה דבר שלא היה קורה בלי זה.
כל מקום נותן לך שירות טוב כי הוא מפחד מה תכתוב עליו.

אולי תכתוב גם את הצד השני של אלו שבאים למקומות של נוכלים שמבטיחים להם הרים וגבעות, אבל בסוף הכל מוזנח.

בכלל, זה הדבר הגרוע שמצאת באינטרנט????
 
אני עובדת על 2 מחשבים בעבודה (במקביל ) אחד עם נתיב והשני נטפרי,
בושה להשוות תבינהם מכל בחינה :
המון חסום וצריך לבקש , יש תמונות של נשים מדי פעם
ויש המון פיקשושים בנושא תכנים ,
היא חסימה ממש לא מפותחת, לא נוחה ,
בבית לא הייתי עושה מעולם נתיב אין להם שום יתרון !!!
בבית אני עם נטפרי מבחינתי מושלם!
אני הייתי בנטפרי ועברתי לנתיב
והרבה יותר נח לי עם נתיב (לא חוסם כל תמונה ששולחים בצ'אט לדוג.)
מבחינה רוחנית נטפרי באמת חוסם הרבה יותר אבל אני כבר לא הייתי מסוגלת
הקש ששבר היה פעם אחת שביקשתי שיפתחו לי סירטון של לימודים ולא פתחו כי היתה מוזיקת רקע שאינה תואמת...
בנתיב כשכאלה דברים קורים הם פשוט פותחים לכמה שעות...
 
אני הייתי בנטפרי ועברתי לנתיב
והרבה יותר נח לי עם נתיב (לא חוסם כל תמונה ששולחים בצ'אט לדוג.)
מבחינה רוחנית נטפרי באמת חוסם הרבה יותר אבל אני כבר לא הייתי מסוגלת
הקש ששבר היה פעם אחת שביקשתי שיפתחו לי סירטון של לימודים ולא פתחו כי היתה מוזיקת רקע שאינה תואמת...
בנתיב כשכאלה דברים קורים הם פשוט פותחים לכמה שעות...
איפה כתוב בתורה שמותר לעבור עבירה לכמה שעות?
 
בכלל, זה הדבר הגרוע שמצאת באינטרנט????
בנטפרי?

נטפרי פועלת בשיטה שמה שחסמנו זה נתון להחלטה שלנו ולא של הלקוח, והבחירה היחידה של הלקוח היא האם להצטרף לנטפרי או לא, כל השאר הוא כבר לא יכול לשנות.
מה שקורה זה שהלקוח מבקש משהו עונים לו האתר נחסם כי הוא לא עומד בכללי נטפרי, הוא אומר אבל אני רוצה את זה, ואז כשעונים לך תשובה שאף על פי שאתה רוצה זה חסום, זה מעצבן אנשים.
אביא דוגמה שונה במקצת

"פורום אוצר החכמה" - חסום בנטפרי.
האם לפתוחי הפייסבוק יש מה לשתף בדיונים התלמודיים של אוצר החכמה? כנראה שלא
= זה החברים שלנו מיש!
אז הנה: נטפרי דואגת ללקוחותיה יותר משדואגים הם לעצמם
כי ביש אנחנו מדברים איתם הרי...

תשובה -
כשאני מגיב לדיון אני מעונין שהדיון יהיה עפ"י תקנון נטפרי
ושנטפרי יכתיבו לפרוג איך לא להסכים לי ולחבריי מהשטייטל להתבטא
 
בהחלט
הוא אשר אמרתי- נטפרי האיצה פה תהליכים....
אולי היו קורים בכל זאת, השאלה באיזה קצב.
וגם אם לא הייתה בזה כוונה רעה- מכאן ועד להכתיר אותה בתור מצילת הדור... אהממממ נו נו.
מי שהקים את הסינון בתחילה ולמיטב זכרוני זה נתיב, זה כבר מציל הדור.
אחרי הכל אנשים לא מתים מלראות תמונה פה תמונה שם, לא על זה עומד העולם הרוחני שלהם.
לא שזה בסדר לראות תמונות נשים,. ממש לא.
אבל גם בחופש בטבריה רואים כל מיני מראות שונים, נכון?
ואתרים בעייתיים תמיד היו חסומים בנתיב.

התמימות פה נוגעת לליבי
אני רואה שאנשים באמת משוכנעים שהצילו אותם.

ר' ירוחם ליבוביץ זצ"ל שהה פעם אחת בעיירת מרפא ופגש שם יהודי מגרמניה אשר שוחח עמו, אותו היהודי שאל את ר' ירוחם אודות איסור "יחוד"
מדוע הנכם כל כך חוששים. מדוע אינכם מאמינים בעצמכם ובכחם להתגבר?
שאל אותו ר' ירוחם: אמור לי את האמת. האם אתה פעם נכשלת או לא?
השיב לו היהודי: אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא.
אמר לו ר' ירוחם:
הו, כאן מונח הכל. אתה אינך חושש משום שלא איכפת לך.
--
למי שכן איכפת מטהרה נטפרי הוא הצלה אמיתית. ולכן הויכוח עקר מיסודו.
 
שטויות
לנו יש רימון
בגלל העבודה של אבא שלי - שיש צורך לפעמים באתרים פתוחים
ורב הזמן (22/07 ) הרימון על ההגנה הכי חסומה!!
אין אליאקספרס , אין שיין אין יוטיוב
ממש מוזר לי מה שכתבת...
גמבו מייל חסום
החסימה ממש הרמטית
דברים שלי לא נפתחים ברימון - נפתחים בנטפרי
כנראה הוא דבר על הסינון שיש לכם ב- 02/07...

וכאן טמונה הבעיה סינון שאפשר להוריד/לפתוח אותו אפ' לזמן קצר, הוא גרוע.
זה שברוב הזמן אין לכם עליאקספרס וכו' לא אומר כלום (גם לי שהמחשב מכובה אין עליאקספרס...)
אם ברגע אחד אתם יכולים לפתוח הרבה יותר אתרים ממה שפתוח בנטפרי.
 
כנראה הוא דבר על הסינון שיש לכם ב- 02/07...

וכאן טמונה הבעיה סינון שאפשר להוריד/לפתוח אותו אפ' לזמן קצר, הוא גרוע.
זה שברוב הזמן אין לכם עליאקספרס וכו' לא אומר כלום (גם לי שהמחשב מכובה אין עליאקספרס...)
אם ברגע אחד אתם יכולים לפתוח הרבה יותר אתרים ממה שפתוח בנטפרי.

חזק!!!
 
כנראה הוא דבר על הסינון שיש לכם ב- 02/07...

וכאן טמונה הבעיה סינון שאפשר להוריד/לפתוח אותו אפ' לזמן קצר, הוא גרוע.
זה שברוב הזמן אין לכם עליאקספרס וכו' לא אומר כלום (גם לי שהמחשב מכובה אין עליאקספרס...)
אם ברגע אחד אתם יכולים לפתוח הרבה יותר אתרים ממה שפתוח בנטפרי.
נו באמת
נראלך שמענין בנ"א מבוגר אליאקספרס?
הוא לא נותן לי בחיים לשבת ליד המחשב - כשאין חסימה
ואם אני רוצה להזמין משהו
או אמא שלי או אבא שלי איתי ביחד
הם לא נותנים לנו בכלל אפשרות לחשוב על לשבת על המחשב כשאין חסימה...
 
נו באמת
נראלך שמענין בנ"א מבוגר אליאקספרס?
הוא לא נותן לי בחיים לשבת ליד המחשב - כשאין חסימה
ואם אני רוצה להזמין משהו
או אמא שלי או אבא שלי איתי ביחד
הם לא נותנים לנו בכלל אפשרות לחשוב על לשבת על המחשב כשאין חסימה...
יוחנן כהן גדול בגיל 80 הפך לצדוקי. לאף אחד אין הבטחה שלא זה לא יקרה. גם אם הוא בן 100.
 
יוחנן כהן גדול בגיל 80 הפך לצדוקי. לאף אחד אין הבטחה שלא זה לא יקרה. גם אם הוא בן 100.
בסדר,
אני קצת מכירה את אבא שלי יותר טוב מכולכם
ולא באמת באתי להתווכח על זה...
רק נסיתי להסביר
שיש דרגות שונות בחסימת רימון
וכנראה לאחיךאו לגיסך יש לא את הכי הרמטי
זה הכל
 
בסדר,
אני קצת מכירה את אבא שלי יותר טוב מכולכם
ולא באמת באתי להתווכח על זה...
רק נסיתי להסביר
שיש דרגות שונות בחסימת רימון
וכנראה לאחיךאו לגיסך יש לא את הכי הרמטי
זה הכל
תכל'ס הצלחת גם להסביר שאפשר איכשהוא להוריד דרגות בסינון...
 
בסדר,
אני קצת מכירה את אבא שלי יותר טוב מכולכם
ולא באמת באתי להתווכח על זה...
רק נסיתי להסביר
שיש דרגות שונות בחסימת רימון
וכנראה לאחיךאו לגיסך יש לא את הכי הרמטי
זה הכל
הדרגות לא עוזרות כלום כי תמיד אפשר לשנות את המסלול להכי פתוח.
 
לא ניתן פה רעיונות לצעירים איך לעקוף את ההורים ולשנות את רמת הסינון,
כל מי שחס על נפשו שלא יכניס לבית פחות מנט פרי!
ואם אין לו ברירה ממש,
אז שיעשה כל מה שהוא יכול שלילדים לא תהיה גישה לאפשריות הסינון.
 
נו באמת
נראלך שמענין בנ"א מבוגר אליאקספרס?
הוא לא נותן לי בחיים לשבת ליד המחשב - כשאין חסימה
ואם אני רוצה להזמין משהו
או אמא שלי או אבא שלי איתי ביחד
הם לא נותנים לנו בכלל אפשרות לחשוב על לשבת על המחשב כשאין חסימה...
היוצא מדברייך: בבית שלי יש חסימה אשר שמה אבא ואמא = חסימה מעולה.
רימון = חסימה שאפשר להוריד דרגות, ואף להסיר לגמרי.

אני בטוח שכל מי שקרא את ההודעה שלך, לא יתקרב בחיים לחסימה ששמה רימון.
תודה רבה.
 
היוצא מדברייך: בבית שלי יש חסימה אשר שמה אבא ואמא = חסימה מעולה.
רימון = חסימה שאפשר להוריד דרגות, ואף להסיר לגמרי.

אני בטוח שכל מי שקרא את ההודעה שלך, לא יתקרב בחיים לחסימה ששמה רימון.
תודה רבה.
לא,
יש לנו חסימה ששמה רימון - הכי הרמטי זה קודם כל.
בשעתיים בשבוע שזה פתוח לצורך העבודה - אנחנו לא בבית.
עכשיו יותר מובן?
אנחנו בכלל לא מזמינים הרבה...
פעם ב.... אולי חצי שנה פותחים לי , איתי ביחד עם ההורים לעשות הזמנה ב"אלי אקספרס"
מי שלא טוב לו - יום טוב לו
לא בקשתי התיעצות ועצות מאף אחד/ת
אני רואה את חברות שלי,
עושות דברים גרועים,
עם נטפרי!!!!!! כן , כן!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה