התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
אז רק כשבחורים והאברכים יהיו בכלא בעוון השתמטות הם יפרשו?
או שגם אז הם יגידו -אף אחד לא מגוייס, לא נורא שהם נמצאים בכלא ולא בכולל / ישיבה...אז אפשרי להישאר בממשלה, העיקר שהיהדות החרדית ניצלה בזכותנו! :cry:
סתם מעניין,מה נראה לך יקרה אם יפרשו הצווים יתבטלו ?
 
סתם מעניין,מה נראה לך יקרה אם יפרשו הצווים יתבטלו ?
נניח ולא יתבטלו.

אבל למה הם בפנים? בשביל שיהיה להם משרת שר ?
מה אכפת לנו שהם יהיו בחוץ אם המצב יהיה זהה?
לפחות שינסו.

להערכתי אם זו תהיה הדרישה העיקרית - ביטול הצווים והסדרת מעמד בני הישיבות.
והיא תהיה ללא פשרות
ובלי דבקות בשום "גוש" או "אליל"
יש יותר סיכוי שהצווים יתבטלו.
 
המצב עכשיו זהה למצב כשהם היו באופוזיציה.
יותר גרוע
כשהם היו באופוזיציה בג"ץ ביטל את גזירת המעונות,
ועכשיו בג"ץ יוזם את הגזירה.
כשאתה באופוזיציה בג"ץ (השליט) נוטה יותר במידה מסוימת לדאוג לזכויותיך , אבל כשאתה בשלטון הוא רומס עד הסוף,
ככה זה , זה תוכנת ההפעלה של בג"ץ.
 
רלוונטי לפטורי גיוס שקיבלו דרגה זמנית.

הורים יקרים
בהתאם להנחיות משרד המשפטים, אנו מעדכנים כי הדרגה הזמנית שניתנה לאברכים בהתאם להחלטות בג"ץ תעודכן אוטומטית לדרגה קבועה עד סוף שנת תשפ"ה, *ללא צורך בהגשת אישורים או פנייה למוקד.*
העדכון צפוי להתבצע במהלך חודש מרץ 2025.
הזכאים לעדכון הם:
- מי שנולד עד 16.7.1997
- מי שהשלים שירות ביטחון סדיר או נמצא בשירות צבאי
- מי שקיבל פטור משירות ביטחון
*אם אתם נמנים על אחת הקבוצות הללו, הדרגה תעודכן עבורכם באופן אוטומטי.*
*אין צורך לנקוט בפעולה כלשהי.*
בברכה,
אגף עידוד תעסוקת הורים
משרד העבודה
 
אני חושש שהאשכול סטה מהנושא המקורי
פתרונות טכניים לבעיית המעונות
מצרף שוב את קובץ ההדרכה שהוציא הרב גפנר מעמותת אמת ליעקב
(אגב אני מבין שהוא בדרך להוציא קובץ מעודכן יותר עם מענה לשאלות וכו')
 

קבצים מצורפים

  • הדרכה סבסוד למעונות ארגון אמת ליעקב.pdf
    KB 136 · צפיות: 25
כן
מה אכפת לך?

וברצינות
מה יעזור שיפרשו?
הם לפחות ינסו
לחבור לגוש אחר
ולהעמיד את הנושא על ראש הדאגה ועל נס ודגל.

תדע כל מפלגה שתצטרך את אצבע הציבור החרדי
מה תנאי הסף.

אני לא מצביעה למפלגה כדי לסדר לאי מי תפקיד רכב
אני מצביעה כדי להשפיע
ושהוא ינסה להשפיע גם על חשבון טובות הנאה שלו
גם אם נראה שזה קשה ולא מצליח - לא ירפה מלנסות באמת על חשבון הכסא והנהג
הוא שליח שלי. ולא מישהו שהסכמתי לפנק במשרה וכסף.
 
מה מוזר?
רוצה לפרט לי על משהו שקודם לטובת הציבור החרדי או היהדות בקואליציה האחרונה?! אחד?! אפשר אולי משמעותי?!

לא יתבטלו.

אבל למה הם בפנים? בשביל שיהיה להם משרת שר ?


אתה אמיתי ?
אתה יודע כמה כסף עבר בתקציבים האחרונים למגזר החרדי בועדת הכספים לבד
אתה יודע משהו על קרית גת מערב שהורדה מהפרק באופוזיציה וחזרה כעת למכרזים עבור המגזר

יש לי עוד הרבה אבל אני לא עומד בקצב של התגובות אז נמשיך בהמשך
 
לדעתי הנציגים החרדים לא מבינם את הלך הרוח בתוך הבייס הקשיח ביותר,
הציבור לא קונה את הקלישאות הישנות, רוצים הישגים!
ההיצמדות לנתניהו לא הביאה תוצאות
ומבחינת כישורים פוליטיים התוצאה היא אפסית

עכשיו אופרטיבית אני חושב:
להעלות אי אמון,
לתת לגנץ/ לפיד ממשלת מיעוט,
כשהחרדים נמנעים מבחוץ
החרדים מקבלים חוק גיוס נוח, תקציבים,
היועמ"שית נעלמת...
(סוג של "מתווה הנשיא" בזמן הרפורמה)
החרדים חוזרים להיות לשון מאזניים,
וליהודים היתה אורה ושמחה
 
אתה אמיתי ?
אתה יודע כמה כסף עבר בתקציבים האחרונים למגזר החרדי בועדת הכספים לבד
אתה יודע משהו על קרית גת מערב שהורדה מהפרק באופוזיציה וחזרה כעת למכרזים עבור המגזר

יש לי עוד הרבה אבל אני לא עומד בקצב של התגובות אז נמשיך בהמשך
וכמה קיצוצים?
 
הם לפחות ינסו
לחבור לגוש אחר
ולהעמיד את הנושא על ראש הדאגה ועל נס ודגל.

תדע כל מפלגה שתצטרך את אצבע הציבור החרדי
מה תנאי הסף.

אני לא מצביעה למפלגה כדי לסדר לאי מי תפקיד רכב
אני מצביעה כדי להשפיע
ושהוא ינסה להשפיע גם על חשבון טובות הנאה שלו
גם אם נראה שזה קשה ולא מצליח - לא ירפה מלנסות באמת על חשבון הכסא והנהג
הוא שליח שלי. ולא מישהו שהסכמתי לפנק במשרה וכסף.

יושב פה אדם על המקלדת בלי לחשוב על שום השלכה מממשלה עם השמאל ואויבי הדת
ובלי לחשוב קובע שעדיף איתם
שם לך אתגר - תן לי את ההשלכות השליליות בישיבה עם קריב לזימי ושאר ה...
 
יושב פה אדם על המקלדת בלי לחשוב על שום השלכה מממשלה עם השמאל ואויבי הדת
ובלי לחשוב קובע שעדיף איתם
שם לך אתגר - תן לי את ההשלכות השליליות בישיבה עם קריב לזימי ושאר ה...
לשחרר
לא באנו לנצח
תן לי יבנה וחכמה
ולא את מפלגת הליכוד ושיקוציה
 
אתה אמיתי ?
אתה יודע כמה כסף עבר בתקציבים האחרונים למגזר החרדי בועדת הכספים לבד
אתה יודע משהו על קרית גת מערב שהורדה מהפרק באופוזיציה וחזרה כעת למכרזים עבור המגזר

יש לי עוד הרבה אבל אני לא עומד בקצב של התגובות אז נמשיך בהמשך

אמיתית.

כלום
כסף ישן
שבמקום שיהיה בתקציב ויצטרכו חוק כדי להעביר אותו
אפילו התוספות המובטחות לחינוך לא הגיעו
מעבירים אותו כל שנה מחדש.
וקיבלנו סכומים טובים יותר אפילו בממשלת בנט-לפיד...
אם אתה יודע על כסף שעבר למגזר החרדי עם דוגמא ולא עם שם כוללני "אתה יודע כמה כסף".. נשמח להכיר.

אז שלחנו אותם בשביל שבקרית גת מערב
התיכנון של הבנינים יהיה מותאם בחלק מהשכונות גם למגזר חרדי?
המכרזים ממילא פתווחים לכולם . זה רק שאלה של תיכנון.
אבל אברכים צעירים לא יוכלו לזכות בכלל במכרז כי הם חייבי גיוס....
יחי ההישג הגדול.

נשמח לשמוע על עוד הישגים.
 
אתה אמיתי ?
אתה יודע כמה כסף עבר בתקציבים האחרונים למגזר החרדי בועדת הכספים לבד
אתה יודע משהו על קרית גת מערב שהורדה מהפרק באופוזיציה וחזרה כעת למכרזים עבור המגזר

יש לי עוד הרבה אבל אני לא עומד בקצב של התגובות אז נמשיך בהמשך
מה יעזור קרית גת מערב ומשרד השיכון אם לא נוכל בכלל לגור כאן??
אם מי שכן יגור כאן לא יוכל להוציא משכנתא?
אתה מוכן לשבת בממשלה עם גלעד קריב ולזימי וכל מיני חכי"ם משוקצים
שברור לך שלצד הגיוס הממשלה שלך תתמוך בכל החוקים והמיזמים שאני אפילו לא יכול לכתוב פה כי זה יחסם בנטפרי
ברור שזה נשמע קורץ ומפתה אבל ברור שיש לזה השלכות דרמטיות על תחבורה ציבורית בשבת, על תמיכה במיזמי....
אתה מודע להשלכות של זה???
ועל המון צפרדעים שנצטרך לבלוע
נראה לך הגיוני שזו החלטה שתתקבל על ידי הציבור או על ידי גדולי הציבור
כן, מספיק לדאוג ליראת שמים של מי שממילא יעשה מה שהוא רוצה בלי קשר לחוק על חשבון זה שהציבור החרדי עוד רגע לא יכול בכלל לחיות פה.
אתה מזלזל ממש בבעיה של המעונות- אבל זה מה שיגרום להרבה מתנדנדים לעזוב את הכולל. דמם סמוק פחות מכל חילוני מצוי שאתה כ"כ דואג לו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה