קורונה לגבי החיסונים, פסק הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #43
רק דבר אחד אני לא מבין, מה מניע את הרב פירר?
העזרה האדירה שהוא נותן כל הזמן ברורה, אבל לקום ולעבור לגדוילים ולהעביר להם מהידע שלו כדי שיפסקו.
נשמע לי מעניין.
אני לא מבין את השאלה המוזרה שלך.
החיסון עומד להציל אלפים בישראל שהיו מתים בשנה הקרובה בלעדיו.
אז לעשות את הדבר הקטן של - לגשת לגדולי ישראל - הוא לא יעשה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מאחורי הקלעים של החלטת הרבנים הערב בעניין החיסון: אחרי שבנו של אחד הרבנים רץ והתראיין כי הרבנים לא מורים עדיין להתחסן, בא הרב פירר בשם גדולי הדור החרדים וקבר את חוסר האחריות והמשחק בחיי אדם. ישי כהן

===

המהלך שהרב פירר עשה היום הוא לא פחות ממסע דראמטי להצלחת חיים של אלפים ורבבות. רגע לפני שגל ענק של שטפון עמד לסחוף חלקים במגזר לאזורים מטורפים, שבר הרב פירר את הכלים ויצא למסע אצל מנהיגי היהדות החרדית, ובסיומו הוריד את המסך על כל הקשקשנים ובעלי האינטרסים שניסו למנוע מהמגזר להתחסן. יוסי אליטוב

====

יוסי אליטוב: ‏לא מבין למי יש אינטרס להפיץ בדותות וכזבים במגזר שלנו נגד החיסון מציל החיים, כאילו לא נפטרו כאן 3,000 אנשים. כואב הלב לראות כל מיני הזיות של קשקשנים שמשחקים בחיים של אנשים ומעוותים במזיד את דברי הרבנים.

===
כת מתנגדי החיסונים כבר מנסה לרכוב על אירוע חיסוני הקורונה ולחבר לשורתיה עשרות אחוזים (לגיטימיים) ששואלים, שחוששים, שמבקשים לדעת יותר. אלה שתי קבוצות שונות שחשוב להפריד ביניהן. הדרך להתמודד עם ספקנות בריאה היא בתשובות ובנתונים בהירים. עם מי שהוזה שמשתילים לנו צ׳יפים אין על מה לדבר. עופר חדד
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
הוא מגחיך את עצמו.
בשונה מהאדמורים.. הרבנים הליטאים כותבים את דעתם בעצמם.
ובפרט אחר שהגיעה המשלחת המכובדת לבית הדין ולא יצאו עם מכתב הרב פירר יכול לספר לנו מה שהוא רוצה.
אך דעת אלו שישבו בישיבה שם שעדיין אין לצאת בקריאה פומבית להתחסן.

נ.ב. אני סבור שהחיסון בטוח אבל לא להפוך אותנו לטיפשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני לא מבין את השאלה המוזרה שלך.
החיסון עומד להציל אלפים בישראל שהיו מתים בשנה הקרובה בלעדיו.
אז לעשות את הדבר הקטן של - לגשת לגדולי ישראל - הוא לא יעשה???
למה לא שמענו את קולו בזמן הקורונה, כשכל העולם השתגע?
אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה מוזר, שהוא מתערב בצורה כל כך ברורה עכשיו עם החיסונים, ולא התערב בכלל לפני כן.
ולגבי מכחישי קורונה - לא יעזור לנפנף בהם, כי השאלה אם להתחסן או לא, לא קשורה להכחשה. גם מי שנזהר כל הזמן, ושמר על כל הכללים, לכל אורך הדרך, אפילו בתוך הבית, מוצא את עצמו שואל ותמה, מה החיסון הזה, האם כדאי, מה הסיכון לעומת החופש או הסיכוי? ועוד הרבה שאלות קיומיות.
ומי ששומע בקול רבותיו, ילך וישאל אותם ישירות, ולא יסתמך על מכתב, או על הפורום במכלול דעותיו.
ובכלל, מה הבהילות?
עדיין לא התחילו להתחסן, וכבר חשוב לרב פירר שהחרדים יתחסנו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אין שום צורך להסביר למכחישי הקורונה למה החיסון לא מסוכן.
פשוט צריך לקחת את ההתרסות שלהם מלפני חצי שנה ולתת להם להתעמת עם עצמם...
דוגמאות:
א. החיסון לא הורג יותר משפעת, אז החיסון הוא סתם שפעת עם יחסי ציבור ולא צריך לפחד ממנו.
ב. כל אלו שקרה להם תופעות לוואי או מתו זה היה "עם חיסון" ולא "בגלל החיסון".
ג. מי שמפחד מהחיסון, הפחד בעצמו גורם לו לתופעות לואי ולמוות. ושמענו מבית חם שמאז שהגיעו החיסונים חלה עליה במספר הפניות לעזרה.
ד. כל התנגדות החיסונים זה אינטרס של ד"ר פלוני אלמוני שרוצה למכור תרופות סבתא באין מפריע.
ה. מי שנזהר מהחיסון מראה שאין לו ביטחון בה' , מי שנגזר עליו שיהיה לו תופעות לוואי אז לא יעזור לו שלא יתחסן.
ו. שמענו על הרבה אנשים שלא לקחו את החיסון ובכל זאת מתו. והרבה אנשים כן לקחו את החיסון וחיים ברוגע.
ז. בכלל לא ראינו הבדל בתמותה ובתופעות לוואי בין קהילות שמתחסנות לקהילות שלא מתחסנות.
ח. בשוודיה התחסנו ובכל זאת מספר הסובלים בה מתופעות לוואי הוא נמוך מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ההיפך, להם זה בכלל לא רלוונטי, כולם כבר עברו את זה.
ההבדל בין מכחישי הקורונה לזהירים הוא בדרך כלל צייתנות ואחריות מול הפקרות וחכמולוגיות (ואיפכא מסתברא'ניקיות)
ולכן מוכרח שבעניין הפחד מהחיסון הם גם יהיו הפוך מכל הממסד הרפואי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
גם מי שנזהר כל הזמן, ושמר על כל הכללים, לכל אורך הדרך, אפילו בתוך הבית, מוצא את עצמו שואל ותמה, מה החיסון הזה, האם כדאי, מה הסיכון לעומת החופש או הסיכוי? ועוד הרבה שאלות קיומיות.
יש לו שתי ברירות:
או לקבל קורונה שבדוק ומנוסה בכל העולם שכבר הרגה מליון וחצי נפשות. (ואז להיות או רוצח או נרצח)
או לקבל חיסון שבדוק ומנוסה כבר כמה חודשים על מאות אלפי בני אדם ללא שום תופעת לוואי מוכחת. (שלא לדבר על מוות)

ואם אתה חושש שכל הממסד משקר עלינו בעניין החיסונים, אז זה בדיוק שיטת מכחישי הקורונה, שעכשיו מנסים גם להכחיש שהם מכחישים. (כי יודעים שאם יזדהו כמכחישים לא ישמעו להם אחרי שהפכו ללעג וקלס).
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
1608108520665.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
כל הסיבה שחוששים לחיסון הזה זה בגלל שלכל חיסון רגיל לוקח המון שנים בדיקות ומחקרים (6 שנים) עד שזה מקבל את האישורים ופה מכח הלחץ שחררו אותם מוקדם תוך פחות משנה בלי לדעת השלכות לטווח הרחוק.
בשום חיסון אין השלכות לטווח רחוק.
לכל חיסון רגיל יש המון ביורוקרטיה, שלוקחת עד שמאשרים ניסויים בני אדם, וכאן בגלל הקורונה קיצרו תהליכים, אבל לא דילגו על שום שלב בתהליך האישור, ובדקו את החיסונים בבדיקה קפדנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
רק דבר אחד אני לא מבין, מה מניע את הרב פירר?
הרצון להציל יהודים אולי?
העזרה האדירה שהוא נותן כל הזמן ברורה, אבל לקום ולעבור לגדוילים ולהעביר להם מהידע שלו כדי שיפסקו.
נשמע לי מעניין.
כן, גם לי נשמע מעניין מה מניע את הרב פירר כשהוא פוסק לכל גדולי הדור לאיזה רופא ללכת כשהם נצרכים לטיפול רפואי כלשהו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה