- הוסף לסימניות
- #61
כן. אם יהיו סיבוכים יפרסמו בעיתון. אין סיבה שלא.שימו רק לב, עד כמה זה מדהים איך בתקשורת מוצג רק צד אחד, כאילו הצד השני לא קיים.
והמפליא עוד יותר הוא איך אנשים עוד מתייחסים לזה.
אתם חושבים שאת סיבוכי החיסון הזה (והלוואי שלא יהיו) מישהו יפרסם בעיתון? אתם חושבים שאם יסתבר שהחיסון לא יעיל מספיק, מישהו יכתוב את זה באותויות קידוש לבנה?
היו כמה פרסומים באמצע הדרך על הפסקת הניסויים בחיסון כשהיו כמה נסיינים שלקו בבעיה כזו או אחרת, עד שגילו שדווקא מקבלי הפלצבו לקו בה.
בכל אופן, זה לא משנה אם יפרסמו בעיתון באותיות קידוש לבנה. העיקר הוא האם הדבר יגיע לידיעת האחראיים, שבוודאי יחקרו ויורו על הפסקת החיסונים במקרה של בעיה אמיתית [שלא אמורה לקרות, אחרי שהחיסון ניתן לעשרות אלפי בני אדם].
הנושאים החמים