- הוסף לסימניות
- #281
אני באמת רוצה לדעת על מה מדובר.ד. אנשים פחות נוטים להמציא דברים שניתן להפריך בקלות. העובדות שמתנגדי החיסונים מציגים הן מטרידות.
לדוג': מחקרים מינימליים ביותר, ואי נשיאה באחריות על תוצאות החיסונים- המדינה נושאת בנטל הזה. למה?
הגופים המייצרים את החיסונים מממנים בהון תועפות את הגופים שממליצים עליהם, וכו'
מעולם לא ראיתי שמשרד הבריאות הציג נתונים סותרים. אם היו להם כאלה, הם היו ממהרים להציג אותם ללא ספק!
רק ארצה לדון בטענות שהוזכרו בדבריך, חלקם כבר נאמרו - עד שהגבתי:
מחקרים מינימליים - החיסונים עברו את כל המחקרים הקיימים. למעלה מ70,000 אנשים לקחו את החיסון (של שני החברות) לפני שמנהל התרופות הבריטי , ה- FDA וכל משרדי הבריאות בכל מדינות העולם שהחלו לחסן - אישרו אותם.
נשיאה באחריות- כפי שכתב קודמי זהו נוהל מצוי בחיסונים, ואין כל סיבה שהחברות לא יתבעו נוהל זה גם כאן.
הגופים המיצרים ממנים את הגופים הממליצים - לא ברור מה זה "גוף ממליץ" אני מכיר "גוף מאשר". מנהלי המזון אינם ממומנים על ידי החברות, אלא הם גופים ממשלתיים. הFDA ניהלו דיונים מעמיקים בנושא, דרשו ראיות, והודיעו לכל העולם, שכל אחד מוזמן לשלוח טענות נגד החיסון והן תידונה לפני הוועדה. הוועדה ישבה מהבוקר (10 בבוקר) עד הערב (6 אחה"צ) וכל אחד מהמומחים העולמיים , צפה בטענות (במסגרת הזמן הסביר -אחרי שפורסמו כל המחקרים בשקיפות מלאה באתר הFDA) והביע את דעתו שהשתקפה היטב בתוצאות ההכרעה.
לא ראיתי - את תסתכלו ותראו.
לפרוש מהויכוח?
למה? אם זה באמת סכנה ציבורית זוהי חובתך המוסרית!
הנושאים החמים