התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
יושב פה אדם על המקלדת בלי לחשוב על שום השלכה מממשלה עם השמאל ואויבי הדת
ובלי לחשוב קובע שעדיף איתם
שם לך אתגר - תן לי את ההשלכות השליליות בישיבה עם קריב לזימי ושאר ה...
אין לי בעיה לשבת עם קריב לזימי ושאר ה....
אני בוחרת תוצאות בפועל . לא דיבורים ותאוריות.
אם קריב לזימי וכל ה..
יעבירו חוק גיוס. ויעבירו עוד חוקים כדי לשמר לעצמם קואליציה.
מה אכפת לי שהם שמאל ואויבי הדת.
 
אין לי בעיה לשבת עם קריב לזימי ושאר ה....
אני בוחרת תוצאות בפועל . לא דיבורים ותאוריות.
אם קריב לזימי וכל ה..
יעבירו חוק גיוס. ויעבירו עוד חוקים כדי לשמר לעצמם קואליציה.
מה אכפת לי שהם שמאל ואויבי הדת.
באמת לא אכפת לך שהם יעבירו תחבורה בשבת ותמיכה ב...
עד כדי כך
אולי לכן נאמר
"דעת תורה שונה מדעת בעלי בתים" (בלי לפגוע כמובן)
 
אין לי בעיה לשבת עם קריב לזימי ושאר ה....
אני בוחרת תוצאות בפועל . לא דיבורים ותאוריות.
אם קריב לזימי וכל ה..
יעבירו חוק גיוס. ויעבירו עוד חוקים כדי לשמר לעצמם קואליציה.
מה אכפת לי שהם שמאל ואויבי הדת.
ע"ז אין מה לענות.
 
יושב פה אדם על המקלדת בלי לחשוב על שום השלכה מממשלה עם השמאל ואויבי הדת
ובלי לחשוב קובע שעדיף איתם
שם לך אתגר - תן לי את ההשלכות השליליות בישיבה עם קריב לזימי ושאר ה...
ספר לי אתה על ההשלכות השליליות בישיבה עם קריב לזימי ושאר ה...
כשהם נותנים לך מה שסיכמת איתם מראש - את ציפור הנפש.
כי אתה טוען שיש השלכות שליליות....
 
באמת לא אכפת לך שהם יעבירו תחבורה בשבת ותמיכה ב...
עד כדי כך
אולי לכן נאמר
"דעת תורה שונה מדעת בעלי בתים" (בלי לפגוע כמובן)
גם היום יש תחבורה בשבת
ועבודות בניה בשבת
ותמיכה בכל ה...
לפקוח עינים
ומה שהם מנסים לחסום בג"ץ מתיר והיועמשית מתקצבת...
 
בנוסף ניתן לעשות פוליטיקה מהאופוזיציה כשאתה לא שותף לכלום!
 
באמת לא אכפת לך שהם יעבירו תחבורה בשבת ותמיכה ב...
עד כדי כך
אולי לכן נאמר
"דעת תורה שונה מדעת בעלי בתים" (בלי לפגוע כמובן)
פחות.

כי הילדים שלי שישמרו תורה ומצוות
ולא ישבו בכלא עם מחללי שבת שהם גם...
או ירעבו ללחם ברמה שתגרום להם לחשוב אולי חלילה על גיוס ושמד...

חשובים לי יותר מזה שחילונים מחללי שבת בין כה יסעו ברכב פרטי ולא באוטובוס.
או שכל ה.. יקבלו תקציבים.

מה גם שאם הם יישבו עם החרדים ויצטרכו את אצבעותיהם
כדי להעביר חוקים
הפלא ופלא גם החוקים האלו פחות יעברו.

חושב ששלחתי את חברי הכנסת לשמור על תח"צ בשבת של מחללי שבת בין כה
ולא אכפת לי שהילדים שלי יעזבו חלילה וחס עפ"ל את הדרך
העיקר שלא יהיה אוטובוס בשבת בשכונה בתל אביב?!

יש סדרי עדיפויות.
 
לא אמרתי לא לעשות, כל אחד יעשה כרבותיו, אבל זה לא סותר שצריך להסתכל למציאות נכוחה
בסדר. זה להגיד אני יודעת מה צריך לעשות כי אני רואה את המציאות נכוחה. אבל הם שלא יודעים את המציאות נכוחה אומרים להצביע.
 
לדעתי הנציגים החרדים לא מבינם את הלך הרוח בתוך הבייס הקשיח ביותר,
הציבור לא קונה את הקלישאות הישנות, רוצים הישגים!
ההיצמדות לנתניהו לא הביאה תוצאות
ומבחינת כישורים פוליטיים התוצאה היא אפסית

עכשיו אופרטיבית אני חושב:
להעלות אי אמון,
לתת לגנץ/ לפיד ממשלת מיעוט,
כשהחרדים נמנעים מבחוץ
החרדים מקבלים חוק גיוס נוח, תקציבים,
היועמ"שית נעלמת...
(סוג של "מתווה הנשיא" בזמן הרפורמה)
החרדים חוזרים להיות לשון מאזניים,
וליהודים היתה אורה ושמחה
הם מבינים היטב את הלך הרוח
הבעיה היא שהבייס הקשיח מצביע בכל מקרה
גם באפס הישגים
מספיק קול קורא.

אז הם מכווני מטרה לציבור הביביסטי שאינו בייס
ולכסא ולמשרד.
 
מה גם שאם הם יישבו עם החרדים ויצטרכו את אצבעותיהם
כדי להעביר חוקים
הפלא ופלא גם החוקים האלו פחות יעברו.
בשביל תחבורה בשבת יהיו גם חברה מהאופוזיציה שיצביעו איתם.

ואפי' שיש להם את החרדים בקואליציה, והחרדים שמו על החוק הזה וטו,
אבל אין להם לאן ללכת הם צריכים חוק גיוס
אם הם ילכו לימין בגצ יפסול להם את החוק.
 
אומרים להצביע למרות שזה המציאות. למה? זה נקרא דעת תורה.
כלומר דעת תורה לדעתך זה משהו שאין לו הסבר?
בדיוק הפוך, הם מבינים את הדברים נכוחה בעוד הדיוטית מן השורה לא.
לכן הדבר הכי חכם זה לא לצעוק בכל אני לא מפסיק חכמה כמוהם
 
בשביל תחבורה בשבת יהיו גם חברה מהאופוזיציה שיצביעו איתם.

ואפי' שיש להם את החרדים בקואליציה, והחרדים שמו על החוק הזה וטו,
אבל אין להם לאן ללכת הם צריכים חוק גיוס
אם הם ילכו לימין בגצ יפסול להם את החוק.
בוא נלמד אותך
אופזיציה מצביעים נגד כל מה שהממשלה עושה ולא משנה מה.

בן גביר וסמוטריץ הצביעו באופוזיציה נגד חוק מניעת אזרחות מפלסטינים שמתחתנים עם ישראליותת :D

במיוחד ובמיוחד אם האופוזיציה יודעת שאין רוב קואליציוני אז היא מנסה להצביע נגד דברים שהיא מאמינה בהם. כדי לערער את לכידות הממשלה.

מה גם שלטענתך מי שיהיה באופוזיציה זה הימין שאינו שונא דת ואין לו אינטרס מיוחד לחרוג מכללי אופזיציה - קואליציה בדיוק בשביל חוקים אנטי דת...

וכאמור חוק הגיוס חשוב לי יותר מחוק תח"צ בשבת. שמי שיסע בה מחלל שבת בכל מקרה.
עניי עירך קודמים.
 
התופעה הזאת שרואים פה היא מדהימה ולדעתי ראויה למחקר יותר מעמיק
יושבים אנשים שביום יום אין להם שום ידע בעבודה פרלמנטרית בכיצד מעבירים חוקים ,מה אפשר לעשות מול פקידים
ופורסים את משנתם הענפה עם קביעות חד משמעיות על נושאים על פרישה ,ישיבה עם השמאל, פיטורי היועמ"ש,
והכל תמיד חד משמעי עם כתב גדול ,הם יודעים הכל ומייד ואין להם התלבטויות בכלל
אבל אין להם מושג במגבלות הכוח ,פשוט כך ,
אין היום שום אפשרות להתמודד עם היועמ"ש זה לא רק צרה שלנו ,ברור שאם תפוטר תוחזר ע"י בג"צ
וברור גם שיש לנו מאוד קצת ליגטמציה להעביר חוק גיוס ומעונות גם ציבורית וגם מעשית כי יש חכי"ם בליכוד ובציונות הדתית שהודיעו שלא יצביעו בזה
הכי קל לטנף מהיציע ,זה פשוט, אפשר לזקוק סיסמאות ריקות ונתונים מפוברקים בלי לתת חשבון
פה זה מתחלק לשניים- יש את החלק עם חוסר הידע המביך שכותבים בענק
-לפטר את היעומ"ש או להפגנות עכשיו או לא קיבלנו כלום בקואליציה (אמיתי -זה נכתב פה)או לשבת עם קריב עכשיו
ויש את החלק שמבין שיש מגבלת כוח ויש דברים בעיקר מול פקידים ויועצים משפטיים שאין מה לעשות
ולא חושב לשפוך את התינוק עם המים ,
תבחרו אתם באיזה צד להיות
 
לתשומת לבכם: הרבה מהכותבים/כותבות כאן שנהנים לקטר על החכי''ם או על מי ששלח אותם
משתמשים שוב ושוב בביטוי 'החרדים' יכלו 'החרדים' לא עשו ש'החרדים' יתפטרו
נסו וראו
מה לדעתכם זה אומר?
לדעתי אחד משתיים, או שהם בעצמם שופטים את זה כמו מישהו מבחוץ בראיה חילונית, או שזה נכנס להם מרוב קריאת אתרים/קבוצות וכו' 'חרדים' שזו הרוח שם. מי שלא הבין, אנא חשוב שנית
 
וואי אני מציעה להתעלם מהטרול.
זה התחיל בהצעה פשוטה וקוסמת-
לחבור לשמאל כדי
ולדאוג לבייס ולרוחניות.
כי את חברי הכנסת זה לא מעניין, הם לא שליחי הרבנים ועושי דברם, הרי הם רק:
יושבים בקואליציה והדבר היחיד שיש ממנה זה כסאות ותפקידים ומשרות.
והבטחות על הקרח...
אז כן. שיקומו ויעזבו. לא אכפת לנו שלא יהיה להם כסא ותפקיד ומשרה.
וכל ההסברים שמדובר על שונאי דת, עוכרי התורה ואפילו אויבי עמ"י לא מעניינים...
אין לי בעיה לשבת עם קריב לזימי ושאר ה....
מה אכפת לי שהם שמאל ואויבי הדת.
אז מה כן מעניין אותה?
כי הילדים שלי שישמרו תורה ומצוות
ולא ישבו בכלא עם מחללי שבת שהם גם...
או ירעבו ללחם ברמה שתגרום להם לחשוב אולי חלילה על גיוס ושמד...
ההטבות שהילדים שלך צריכים לקבל? כלומר, מה ההבדל בינך לבין חברי הכנסת שדואגים רק לעצמם? הרי גם המשפחות שלהם חרדיות...
חשובים לי יותר מזה שחילונים מחללי שבת בין כה יסעו ברכב פרטי ולא באוטובוס.
או שכל ה.. יקבלו תקציבים.
האם היא מודעת שחילול שבת ו... הם איסורי תורה חמורים?
לא אכפת לה שיתקצבו ויתמכו באיסורי תורה - חילולי שבת בפרהסיא ודברים שמאוסים על הקב"ה,

אז שלא תנסה לצייר את עצמה כאחת שחשוב לה הרוחניות ומה שהקב"ה רוצה.
 
אין לי בעיה לשבת עם קריב לזימי ושאר ה....
אני בוחרת תוצאות בפועל . לא דיבורים ותאוריות.
אם קריב לזימי וכל ה..
יעבירו חוק גיוס. ויעבירו עוד חוקים כדי לשמר לעצמם קואליציה.
מה אכפת לי שהם שמאל ואויבי הדת.

ספר לי אתה על ההשלכות השליליות בישיבה עם קריב לזימי ושאר ה...
כשהם נותנים לך מה שסיכמת איתם מראש - את ציפור הנפש.
כי אתה טוען שיש השלכות שליליות....

השקפת עולם מעניינת שחבל שלא באה לביטוי בציבוריות החרדית
פשוט פיספוס
 
ההטבות שהילדים שלך צריכים לקבל? כלומר, מה ההבדל בינך לבין חברי הכנסת שדואגים רק לעצמם? הרי גם המשפחות שלהם חרדיות...
למיטב ידיעתי ח"כים הם שליחי ציבור, בשונה מאזרח רגיל שזכותו לדאוג רק לעצמו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה