גימגום אצל ילד בן 6

  • הוסף לסימניות
  • #1
הילד היה אצל קלינאית תקשורת במשך תקופה, ולא היה שיפור.
יש לציין שזה תקופות, פעם יותר ופעם פחות.
נשמח לקרא כל סוג של עזרה ורעיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לי קרוב משפחה שהיה מגמגם עד גיל גדול כי לא טפל בזה כראוי עד שבסוף הפנו אותו לאחד בשם "גלינסקי" בבני ברק מקבל דרך "מכבי" וב"ה הגמגום נעלם...
שיהיה בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תקראי על זה קצת מגיל 6-9 הרבה פעמים יש לילדים גימגום או מיצמוץ בעינים ואם לא מתיחסים לזה ולא אומרים לילד כלום ולא נלחצים ונותנים לילד את מה שהוא צריך זה חולף לבד
אני ראיתי הרבה מקרים כאלו וכל פסיכולוגית לגיל הרך או יועצת תענה לך אותה תשובה רק צריך סבלנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
טיפ שפעם שמעתי מאמא שהרופא אמר לה: ידוע שדיבור ושירה מגיעים משני אזורים במוח. ז"א מי שמגמגם בדיבור עדיין בשירה הוא לא מגמגם, לכן לדבר איתו בסגנון של שיר, שיענה תשובות במנגינה. וכו'.דבר נוסף- אם זה הופיע פתאום - תבדקו אם זה התחיל בעקבות לידה של אח, הרבה פעמים זה מקנאה, מטפלים בקנאה-התופעה עוברת. ובאמת צריך להזהר שלא לעשות מזה ענין, כמה שהילד יהיה פחות מודע לזה-יהיה לו יותר קל לצאת מזה. הרבה הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
להקפיד על שינה טובה, בדרך כלל ואפשר לבדוק הפעמים שמגמגם יותר הם כשהוא עיף, העיפות ג,כ יכולה להוצר אם צריך משקפיים או שהמיקוד לא טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י זוהר טל;610425:
להקפיד על שינה טובה, בדרך כלל ואפשר לבדוק הפעמים שמגמגם יותר הם כשהוא עיף, העיפות ג,כ יכולה להוצר אם צריך משקפיים או שהמיקוד לא טוב
זה ממש נכון אוכל בריא ושינה טובה הם פיתרון להרבה בעיות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אולי גם אתם חוויתם חוויה דומה?
ככה זה בכל מקום?

הבן שלי בכיתה א', ילד חמד,
בגן חיידר הבנתי שיש פער ושהוא רכרוכי ולא בשל. לא קיבלתי שום מידע מהגננת,
ורק שפניתי אליה היא אמרה שאני צודקת... רצינו להשאיר שנה בגן, ולא הסכימו.
במכינה, שיכנעתי את הרב'ה שהילד לא בשל, הרב'ה הסכים איתי באופן חלקי, אמר שהוא חלק, אבל לא היה מודאג מידי,
עשינו אבחון כנדרש, וועדת שילוב, קיבל שעות, מקבל קלינאית תקשורת. רצינו להשאיר במכינה ולא הסכימו.

אבל תכל'ס,
הילד המתוק הזה - לומד השנה בכיתה גדולה מאוד, (כמעט פי שניים מהמכינה)
אוהב את הלימוד מאוד, אבל חורק שיניים כל הזמן.
רכש יפה את הקריאה אבל מתאמץ מאוד, כותב נפלא, אבל בכיתה מתקשה ממש לכתוב והספר שלו מלא במחיקות :(
מבין מעולה את הנלמד, אבל לא מרגישה שזה מלהיב אותו במיוחד.
תכל'ס- מרגיש לי שהוא יכול לצלוח את זה, אבל הוא לא בשל.
כאילו בכח משאירים אותו במשבצת הזו ומנסים לעזור לו עם קביים, מה שיתכן, שאם רק היה נשאר עוד שנה במכינה,
יכולנו לחסוך לו את רוב הקשיים. אולי הוא לא היה שפיץ, אבל בטוח לא היה חלש.

א. למה ההורים צריכים לרדוף אחרי הצוות לקבל מידע? למה מרגיש כאילו, אם מסתדרים, אז יאלה יופי, נחליק את זה?
ב. למה בחיידרים אין אפשרות להשאיר גן / מכינה בעת הצורך? למה טובת הילד לא עומדת במרכז?
ג. האם אתם מכירים חיידר מעולה בירושלים שאפשר יהיה לקבל בו מענה אישי ומקצועי לילד ושיהיו קשובים לצרכים שלו?

אני חושבת שהשנים האלו קריטיות לכל העתיד של הילד, ואם עכשיו הוא רודף אחרי עצמו, מה יהיה בצמתים הבאים????

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה