הרוב טוב. השאר לטובה
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #1
כל שנה כשמגיע החורף החרדה המרכזית שלי הוא מהקלמנטינות הבאות איתו..
חרדה כפשוטה.
משנה לשנה אני מפתחת סלידה יתרה לריח החזק הזה ולא ממש מצליחה להבין למה..
זה מעמיד אותי במקום חסר אונים ומביא למצבים לא נעימים, לפעמים אפילו התפרצות לא הוגנת כלפי המנשנש...כי לא באמת יש אפשרות להעיר למישהו שבסך הכל אוכל פרי להנאתו..
בטח שזה לא הבוס שמגיע להתיישב רגע בחדר שלי, בטח שלא בהמתנה לקופ"ח ובטח ובטח שלא מישהו מבני הבית שחובב קלמנטינות מושבע..
אשמח לכל עצה/ פיתרון/ שיתוף של המזדהים עם התופעה .
חרדה כפשוטה.
משנה לשנה אני מפתחת סלידה יתרה לריח החזק הזה ולא ממש מצליחה להבין למה..
זה מעמיד אותי במקום חסר אונים ומביא למצבים לא נעימים, לפעמים אפילו התפרצות לא הוגנת כלפי המנשנש...כי לא באמת יש אפשרות להעיר למישהו שבסך הכל אוכל פרי להנאתו..
בטח שזה לא הבוס שמגיע להתיישב רגע בחדר שלי, בטח שלא בהמתנה לקופ"ח ובטח ובטח שלא מישהו מבני הבית שחובב קלמנטינות מושבע..
אשמח לכל עצה/ פיתרון/ שיתוף של המזדהים עם התופעה .
הנושאים החמים