התחלתן פסח?

נכתב ע"י סתם אחת;2056411:
הכי שווה לדעתי להשאיר תריסים פתוחים כל הזמן, ככה הש(ד)כנים לא רואים ת'לכלוך... (בפנים הבית תמיד נוצץ, לא? :))

די. אל תבואי לבדוק.....
או לפחות תודיעי מראש שנתארגן בהתאם....
 
תבינו דבר בסיסי... מי שמנקה תריסים פעם בשנה לא מבינה איך אפשר לעשות את זה כל שבוע. מהסיבה הפשוטה- נקיון תריסים פעם בשנה לוקח פי 10 זמן לפחות מנקיון שבועי...

אני לאחרונה ממש עברתי דירה, נכנסנו לדירה שעמדה ריקה המון זמן. וכמובן הלכלוך והאבק בהתאם... לוקח לי שעה+ כל חלון קטן!!! וגם אז אני לא מגיעה לתוצאות שאני אוהבת... מה שהיה לוקח לי 7-8 דקות בדירה הקודמת ותוצאה טובה יותר.

ולכן כל המנקות תריסים פעם בשנה- תדעו שלנקות כל שבוע זה ממש ממש רחוק ממה שאתן מכירות בערב פסח. ממש לא עבודת פרך... :)
 
מה העסק הגדול מניקוי תריסים?
אם יש צינור זה בצ'יק, הכל עף..
קצת פנטסטיק שיפשוף קל, מלאן מים והכל מריח פסח..
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הצחקתם אותי בענין השידוכים
אף אחת לא צריכה להבין איך אפשר לשרוד בלי לנקות את התריסים חלונות
והשני לא יכול להבין איך השני מזלזל בX
זה החיים - אנשים שונים ודעותיהם שונות ומעשיהם שונים:):):):):):):):):):):):)

ובענין השידוכים - שהזכרתם - למרות שזה בצחוק
אני סגנון שלמי שיש בעיה שלא יבוא :)
אז תזכרו - שיציעו לכם את הילדים שלי - תבדקו בפרוג אם אני מנקה את מה שאתם רוצים
סתם תפתחו איזה אשכול ותשאלו שאלות ותבדקו שאני עונה וזה מתאים לכם
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
נכתב ע"י EC;2056447:
מה העסק הגדול מניקוי תריסים?
אם יש צינור זה בצ'יק, הכל עף..
קצת פנטסטיק שיפשוף קל, מלאן מים והכל מריח פסח..

ואם אין צינור?
אולי יש לכן פטנטים לניקוי תריסים?

היה מתאים סוג של סילונית או צינור שמשפריץ בזרם חזק...
 
נכתב ע"י EC;2056447:
מה העסק הגדול מניקוי תריסים?
אם יש צינור זה בצ'יק, הכל עף..
קצת פנטסטיק שיפשוף קל, מלאן מים והכל מריח פסח..

כל אחד והעסקים שלו ;)
למי שיש שכנים מתחת - מה את אומרת? הוא יכול גם להשפריץ עם צינור???
העיקר שיהיה נקי???????????????????????
 
נכתב ע"י גיטי 123;2056463:
ואם אין צינור?
אולי יש לכן פטנטים לניקוי תריסים?

היה מתאים סוג של סילונית או צינור שמשפריץ בזרם חזק...

לי אין צינור. ויש לי שכנים למטה...
אז מה אני עושה?
א. מודיעה לשכנים שאני מנקה תריסים אז נא לסגור תריסים...
ב. שלב ראשון- ממלאה ספל במים וחומר ניקוי. מורידה את התריס לגמרי. בסקוטש או ספוג הפלא מתחילה לעבור על התריס ואז מתחילה להרים בשלבים ומנקה בחריץ. זה קל, פשוט מעבירה את הסקוטש בחריץ מצד לצד. כך לאורך כל התריס.
ג. שלב הבא- ממלאה בקבוק במים ומתחילה לעבור על החריצים. הכל יוצא.
ד. שופכת עוד מים על התריס עצמו לכל האורך.
ה. מנגבת קלות. השאר מתייבש באוויר.
 
שלא תבינו אותי לא נכון - אני הראשונה שמצדדת בנקיון רציני לפסח! כמובן כולל תריסים, שפשושים, קירצופים ושאר ירקות...

נשאר לי רק לשכנע את בעלי שיעשה את כל זה ושלום על ישראל.

(כמובן הכל בהומור:))
 
נכתב ע"י רק ברכה;2056465:
כל אחד והעסקים שלו ;)
למי שיש שכנים מתחת - מה את אומרת? הוא יכול גם להשפריץ עם צינור???
העיקר שיהיה נקי???????????????????????

ברור שצריך לדבר עם השכנים קודם שיסגרו תריסים,
וצריך לעשות את זה מוקדם כדי לא לככלך לשכנה את התריסים שהיא כבר ניקתה
 
נכתב ע"י רק ברכה;2056465:
כל אחד והעסקים שלו ;)
למי שיש שכנים מתחת - מה את אומרת? הוא יכול גם להשפריץ עם צינור???
העיקר שיהיה נקי???????????????????????

חלילה וחס..
חסים גם על החלונות הנקיים של השכנים (בתקווה שהם נקיים..)
מרימים טלפון לכל השכנים למטה ובצדדים שיסגרו היטב את החלונות ויגיפו את התריסים עד תום..
וזה נהנה וזה לא חסר..
הכל בסדר! תודה על הדאגה לשכנים..
 
נכתב ע"י EC;2056447:
מה העסק הגדול מניקוי תריסים?
אם יש צינור זה בצ'יק, הכל עף..
קצת פנטסטיק שיפשוף קל, מלאן מים והכל מריח פסח..

אחרי שנה שלא מנקים הלכלוך נדבק ולא עף מצינור, מצריך שפשוף וכו' ועדיין לא יוצא נקי כמו אחת לשבוע בלי צינור...
 
למה לא להוציא את התריסים לאמבטיה?
הכי קל!
לא מדברת על תריסים גבוהים, אבל חלונות רגילים?
כמו שמוציאים את השמשה, מוציאים את התריס.
ספוג הפלא עם פנטסטיק, שוטפת בטוש וכל טוב.

ואני באמת לא מבינה איך אפשר לא לנקות תריסים וחלונות כל שבוע-שבועיים, איך פותחים חלון? נדבקים לאבק...
 
אני קוראת את האשכול הזה ומתפוצצת מצחוק.
תריסים או חלונות שכנים ושידוכים..
מדי פעם מתבעטת כשאני נזכרת שיש לכך קשר גם אליי..
אבל נראה לי שהשכנים ממול יכולים לשכוח מהתריסים שלי..
לא מתכוננת לנקות אותם, אלא אם כן ישמרו לי בתמורה על הילדים..:)
האשכול הזה נפתח כנראה בשבילי..
כדי לתת לי דחיפה, קצת להלחיץ אותי, להעניק לי פורפורציות (עד לא מזמן לא ידעתי שיש צד שני לתריסים), והעיקר לעשות לי הרגשה טובה בלב, שבקר התחילה הרבה לפניי, אבל תכלס אנחנו אוחזות באותו מקום.

(בקר, מוכנה לחכות לי עם המטבח ליום ראשון? אני לא רוצה לעשות אותו לפני שבת.:D).
 
נכתב ע"י gol;2056493:
למה לא להוציא את התריסים לאמבטיה?
הכי קל!
לא מדברת על תריסים גבוהים, אבל חלוןנות רגילים?
כמו שמוציאים את השמשה, מוציאים את התריס.
ספוג הפלא עם פנטסטיק, שוטפת בטוש וכל טוב.

יש תריסי גלילה.....אלו לא יוצאים....עליהם מדובר.
 
נכתב ע"י hbecker;2056470:
לי אין צינור. ויש לי שכנים למטה...
אז מה אני עושה?
א. מודיעה לשכנים שאני מנקה תריסים אז נא לסגור תריסים...
ב. שלב ראשון- ממלאה ספל במים וחומר ניקוי. מורידה את התריס לגמרי. בסקוטש או ספוג הפלא מתחילה לעבור על התריס ואז מתחילה להרים בשלבים ומנקה בחריץ. זה קל, פשוט מעבירה את הסקוטש בחריץ מצד לצד. כך לאורך כל התריס.
ג. שלב הבא- ממלאה בקבוק במים ומתחילה לעבור על החריצים. הכל יוצא.
ד. שופכת עוד מים על התריס עצמו לכל האורך.
ה. מנגבת קלות. השאר מתייבש באוויר.

ואיך את מגיעה לצד השני של התריס אם הוא סגור לחלוטין?
 
נכתב ע"י מקופלת;2056485:
אחרי שנה שלא מנקים הלכלוך נדבק ולא עף מצינור, מצריך שפשוף וכו' ועדיין לא יוצא נקי כמו אחת לשבוע בלי צינור...

לא יודעת על מה את מדברת.. אצלנו לא נדבק כלום, הכל מבריק וחלק למגע, הנקיון זה יותר לאוורור ולהעיף קצת אבק..
 
נכתב ע"י מלפפון;2056499:
ואיך את מגיעה לצד השני של התריס אם הוא סגור לחלוטין?

יוצאת לסורג...אבל את זה לא רציתי לכתוב כדי שלא תבואו לצפות בקומדיה הזו...[השנה פספסתן בכל מקרה...]
 
נכתב ע"י gol;2056493:
למה לא להוציא את התריסים לאמבטיה?
הכי קל!.

צריך לזה חוש טכני, נכון?
ואם הבעל לא מבין בזה - פשוט מאוד לא יודע איך עושים את זה? מה עושים???
 
נכתב ע"י hbecker;2056522:
יוצאת לסורג...אבל את זה לא רציתי לכתוב כדי שלא תבואו לצפות בקומדיה הזו...[השנה פספסתן בכל מקרה...]
:eek:
את לא רצינית, נכון?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה