התחלתן פסח?

נכתב ע"י מלפפון;2056499:
ואיך את מגיעה לצד השני של התריס אם הוא סגור לחלוטין?

אני שנה שעברה לא האמנתי,
אחרי שניקתי את התריס ושפכתי מים, ראיתי את התריס מהצד השני (די מקרוב-מהחדר השני) והוא היה הרבה יותר מלוכלך ממה שהיה לפני זה, כי לפני הוא רק היה מלא באבק ועכשיו מלא נטיפי מים מלוכלכים,
אז זהו שלי אין שכנים שגרים ממול ואף אחד לא רואה את זה כך שזה לא אמור להזיק לי בשידוכים;) ועכשיו כבר אין לי גם אפשרות לראות את התריסים מהצד הזה כי סגרנו חלון, אז שישאר מלוכלך...
 
נכתב ע"י מלפפון;2056499:
ואיך את מגיעה לצד השני של התריס אם הוא סגור לחלוטין?

פותחים את הבית תריס!
 
נכתב ע"י hbecker;2056536:

אז אני רוצה לקנות כרטיס למופע של שנה הבאה :D


צריך להוסיף את האשכול הזה למועדפים ביחד עם האשכול של הריקודים בשדות :D:D
 
פחד לעמוד על הסורג. אצלי סורגים חדשים חזקים

נכתב ע"י hbecker;2056522:
יוצאת לסורג...אבל את זה לא רציתי לכתוב כדי שלא תבואו לצפות בקומדיה הזו...[השנה פספסתן בכל מקרה...]

ואני רועדת לעשות את זה...
 
למה תריסים=מים מים מים?
חבילת מגבונים לניקוי כללי או מגבונים פשוטים בשעת הדחק עושה את אותה עבודה בהרבההה פחות מים ובלאגן.... סוגרים תריס- מעבירים מכחול\מברשת שיניים ישנה ספוגה במים בחריצים, ומגבונים על כל השאר. לניקוי הצד השני שולחים ילד מתנדב לסורג לעשות אותו דבר או יוצאים לשם בשקט בחצות ליל כשאין חשש לצופים... 5 דקות והביתה עם תריסים נקיים ובלי מקלחת לכל השכנים...;)
 
לצד השני - אפשר פתוח ל פ ת ו ח את התריסים (לא המסילות, את הלשונית הזו שנמשכת והתריסים נפתחים) ולהעביר את הסמרטוט מסביב לכל תריס מכל הצדדים. מתנקה ב"ה! :)
אתן פשוט משעשעות עם התיאורים החי'ים על ניקוי'י תריסים! :) אני פשוט מתגלגלת פה.. על הסורגים ועל השכנים (והשדכנים.. ;) ) תמיד ידעתי שערב פסח הוא זמן להוציא שאריות... ;)
 
רק תזכרו שמיד אחרי ניקוי התריסים מגיע האובך הגדול והמון חול
והכל מתלכלך חזרה
אבק על התריסים זה באמת לא חמץ... :)
 
אוי, בעלי שכח אותי והלך
מישהי מוכנה לבוא לשחרר אותי?
 
עד שאתן גומרות לדון על התריסים,
כבר יכלתם לנקות גם את של השכנים :)
חבל להפוך אשכול כ"כ מוצלח בתחילתו עם טיפים טובים לערב פסח
ונהיה מזה עמודים של דיונים על נקיון תריסים :p
 
ואו, לאן התגלגל לו האשכול.

בעקבות אשכול פסח באתר החרדי 'פרוג' נכנסו כמה עקרות בית לחרדה, אחרות נתקעו בין שמים לארץ בתוך סורג, לנוספות נתפס הצואר עקב מירוק התקרה, ועוד כמה נפגעות הלם בעקבות כך שחברותיהן אוחזות כבר במטבח. כוחות חילוץ עם צוות מיומן של עוזרות בית (10 שקל לשעה) נשלחו לדרך:D.
 
נכתב ע"י טיגר;2056663:

חה.
ראיתי מודעה קומית על זה, עם התמונה והכיתוב : מאחורי הסורגים 3 - הפקת בכורה של הסרט המרגש על נשים שחושבות שאבק זה חמץ.
כרטיסים בנקודות המכירה. וכו'...
עכשיו ברצינות,
כשבקר כתבה כשהיא עומדת מאחורי הסורג, חשבתי בתחילה שהיא מתכוונת למודעה הזו, פשוט לא העליתי בדעתי שהיא רצינית..
 
נכתב ע"י לבן;2056721:
חה.
ראיתי מודעה קומית על זה, עם התמונה והכיתוב : מאחורי הסורגים 3 - הפקת בכורה של הסרט המרגש על נשים שחושבות שאבק זה חמץ.
כרטיסים בנקודות המכירה. וכו'...
עכשיו ברצינות,
כשבקר כתבה כשהיא עומדת מאחורי הסורג, חשבתי בתחילה שהיא מתכוונת למודעה הזו, פשוט לא העליתי בדעתי שהיא רצינית..

תרגיעו. הכל בסדר. אני עושה את זה בחלון אחד שאדן החלון שלו מאוד רחב ונוח. ביתר, אני פותחת את תיבת התריס למעלה ומנקה משם- קלי קלות....
חוצמיזה שזה באמת לא חמץ....וזה סתם ג'וק והייתי מאוד שמחה אם מישהו היה מצליח להוציא ממני את הג'וק הזה של הצד האחורי של התריס....[בעלי ניסה ואחרי הרבה שנים התייאש...]
 
נכתב ע"י לבן;2056721:
חה.
ראיתי מודעה קומית על זה, עם התמונה והכיתוב : מאחורי הסורגים 3 - הפקת בכורה של הסרט המרגש על נשים שחושבות שאבק זה חמץ.
כרטיסים בנקודות המכירה. וכו'...
עכשיו ברצינות,
כשבקר כתבה כשהיא עומדת מאחורי הסורג, חשבתי בתחילה שהיא מתכוונת למודעה הזו, פשוט לא העליתי בדעתי שהיא רצינית..

זאת לא המצאה של בקר.
רבות וטובות עושות את זה.
וזה קורה במשפחות הכי טובות..
וכל אחת לפי הנתונים שלה והמיקום.

כשהייתי קטנה התפקיד שלי ושל חברה שלי היה לנקות אצלה את התריסים מבחוץ, ולקפל את הכביסה אצלי בבית..
אצל ההורים שלי לא נהגו לנקות תריסים ושמעתי שפסח הולך לפי מנהג ומסורת אבות.
כנראה כל האמהות של מי שמנקה תריסים, עשו את זה גם הן.
 
אוי...זה טוב...
מצרפת כאן קטע סאטירי חמוד שכתבתי פעם על ערבי פסחים ומתאים מאוד לסיכום האשכול הזה.

מי שמעוניינת ברגע של חיוך ואתנחתא בין דליי הפנטסטיק לנהרות האקונומיקה ואדי הסנט מוריץ מוזמנת להדפיס, לקרוא ולתלות על המקרר לזכרון... :)
 

קבצים מצורפים

  • על המום שבמקסי.doc
    KB 19.5 · צפיות: 0
נכתב ע"י hbecker;2056522:
יוצאת לסורג...אבל את זה לא רציתי לכתוב כדי שלא תבואו לצפות בקומדיה הזו...[השנה פספסתן בכל מקרה...]
אני מקווה שהשדכנים גם פספסו...
 
שלא יובן לא נכון, אני מנקה תריסים וגם מסילות, זה נראה לי בסיסי, ומאד מקומם אותי לראות אנשים שמזניחים את התריסים כי הם לא רואים אותם.
התאפקתי לא להגיב עד עכשיו, אולי דעתי דעת יחיד ואולי אקומם כמה פה, אבל אני חושבת שאנחנו כן צריכים להיות ערניים גם לנקיון של הבית שלנו מהצד החיצוני שלו.
בסך הכל הרושם של הרבה רחובות בשכונות החרדיות עושה לי לפעמים הרגשה רעה. נשים,שבדרך הטבע הן מסודרות ונקיות, מזניחות את הצד החיצוני של הבית בצורה מוגזמת. בין אם זה חצר או כניסה או חדר עגלות.
בפרט עושים לי רע אלו שתולים את כל תכולת הבית שלהם על החלונות מבחוץ, טרמופלינות, בימבות ועוד. את הולכת ברחוב ומרגישה כמו במחנה פליטים.
אולי באמת כי אמא שלי גדלה כל חייה בפרבר צפונבוני מטופח ויוקרתי וגידלה אותנו ככה. אבל מה לעשות שכשאני באה לבקר את סבתא שלי אני אומרת לעצמי כל פעם בשקט, הלוואי שהרחוב שלנו היה נראה גם ככה. וזה חבל לי, כי בטיפה השקעה וחשיבה גם אנחנו יכולים.

לגבי הסורג, בחיי לא עמדתי על הסורגים מבחוץ,
בושות, לא?:)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה