- הוסף לסימניות
- #21
ודפנות התנור? מזה אני חוששת... כמה שאנקה עם סמרטוט במים
לאחר מכן מפחיד אותי להכניס אוכל לאחר מכן.נכתב ע"י ברכהלה;2051331:בודאי...מנסיון של הרבה שנים...אין שום טעם וזכר לסנט מוריץ
שוטפים כמובן בהרבה מים. על החצובות עצמם תמיד מניחים סיר ובתוכו אוכל כך שגם אם ניקינו אותן בסנט מוריץ אין סיכוי שהטעם יחדור לאוכל.
כנ"ל התבניות-שמים בתוכן תבניות אלומינום או נייר אפיה כל השנה ואין שום בעיה...
הנושאים החמים