התחלתן פסח?

  • הוסף לסימניות
  • #21
ודפנות התנור? מזה אני חוששת... כמה שאנקה עם סמרטוט במים

נכתב ע"י ברכהלה;2051331:
בודאי...מנסיון של הרבה שנים...אין שום טעם וזכר לסנט מוריץ
שוטפים כמובן בהרבה מים. על החצובות עצמם תמיד מניחים סיר ובתוכו אוכל כך שגם אם ניקינו אותן בסנט מוריץ אין סיכוי שהטעם יחדור לאוכל.
כנ"ל התבניות-שמים בתוכן תבניות אלומינום או נייר אפיה כל השנה ואין שום בעיה...
לאחר מכן מפחיד אותי להכניס אוכל לאחר מכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לכל העיפות אחרי יום עבודה
אני הולכת לישון עם הילדים, כך גם הם עושים לילה מוקדם יותר
וקמה ב 3.00 לאחר 6 שעות שינה
העולם שקט, אין טלפונים ויש כח
הרבה הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י ברכהלה;2051331:
בודאי...מנסיון של הרבה שנים...אין שום טעם וזכר לסנט מוריץ
שוטפים כמובן בהרבה מים. על החצובות עצמם תמיד מניחים סיר ובתוכו אוכל כך שגם אם ניקינו אותן בסנט מוריץ אין סיכוי שהטעם יחדור לאוכל.
כנ"ל התבניות-שמים בתוכן תבניות אלומינום או נייר אפיה כל השנה ואין שום בעיה...

במחבתות וסירים מפלדה יצוקה הסנט מוריץ כן חודר . ויורד עם כל בישול!
זהירות זה סכנה בריאותית ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שאני אבין, יש נשים שבאמת עוד לא התחילו פסח בשלב הזה??????
התעלפתי.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י hbecker;2051462:
שאני אבין, יש נשים שבאמת עוד לא התחילו פסח בשלב הזה??????
התעלפתי.....

אם תתעלפי לנו, מי יסדר לך לפסח??:p
כן, יש כאלו שלא מתחילים לפסח לפני ר"ח.
אם אתחיל לפני, אצטרך לסדר פעמיים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם לומדים את הלכות חמץ, חוסכים המון זמן
אין שום סיבה להביא עצות איך להשרות סירים במים, בזמן שאין צורך לנקות את הסירים
את מכניסה אותם לארון כשחתיכות לחם מודבקות עליהם? שומן שרוף הוא לא חמץ גם אם השכנה תזדעזע כשתשמע אותך אומרת את זה. וכמובן אין שום טעם להוציא את הידיות.
קירות הם לא חמץ! ולכן אין צורך לעבוד ולשפשף אותם במשך כמה ימים, או לחילופין לצבוע את כל הבית כי אולי מישהו הדביק ביסקויטים על הקירות.
בנקיון לפסח מוציאים את החמץ 'עד מקום שהיד מגעת', ובשביל זה באמת מספיק כמה ימים.
נקיון אביב הוא נפלא, אבל לא מתאים לכל מצב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י מלפפון;2051466:
אם תתעלפי לנו, מי יסדר לך לפסח??:p
כן, יש כאלו שלא מתחילים לפסח לפני ר"ח.
אם אתחיל לפני, אצטרך לסדר פעמיים..
פסח שלי כמעט מסודר.....ב"ה........
אם באמת תצטרכי לנקות פעמיים אם תתחילי קודם אז את צודקת.....רק שאני כל כך ההיפך...כל דבר מתארגנת מלאנים זמן מראש [ולכן יש לי זמן להכין לכם כל מיני.....]

נכתב ע"י מה הענינים;2051468:
אם לומדים את הלכות חמץ, חוסכים המון זמן
אין שום סיבה להביא עצות איך להשרות סירים במים, בזמן שאין צורך לנקות את הסירים
את מכניסה אותם לארון כשחתיכות לחם מודבקות עליהם? שומן שרוף הוא לא חמץ גם אם השכנה תזדעזע כשתשמע אותך אומרת את זה. וכמובן אין שום טעם להוציא את הידיות.
קירות הם לא חמץ! ולכן אין צורך לעבוד ולשפשף אותם במשך כמה ימים, או לחילופין לצבוע את כל הבית כי אולי מישהו הדביק ביסקויטים על הקירות.
בנקיון לפסח מוציאים את החמץ 'עד מקום שהיד מגעת', ובשביל זה באמת מספיק כמה ימים.
נקיון אביב הוא נפלא, אבל לא מתאים לכל מצב.
לרגע חשבתי שאני שומעת את בעלי....הנאום הקבוע שלו בכל שנה כשאני מנקה בין הבלטות, למשל.....
צודקת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י hbecker;2051469:
לרגע חשבתי שאני שומעת את בעלי....הנאום הקבוע שלו בכל שנה כשאני מנקה בין הבלטות, למשל.....
צודקת!

שנים ששמעתי את בעלי והמשכתי בשלי, עד שגיליתי שאני המפסידה.
הבית שלי נקי מאד ונקי מחמץ גם בלי לנקות מקומות הזויים, כמו למשל בתוך הארגז מצעים שנפתח בדיוק פעמיים בשנה כי שם נמצאים שמיכות החורף. הוא לא מתלכלך, כמעט לא צובר אבק, אז מה הרעיון להתכופף להתאמץ בשביל להרגיש ש'עשיתי את זה'?
והמשפט הקבוע של בעלי: תזכירי לי מתי היתה פעם אחרונה שאכלנו ארוחת ערב בארגז מצעים/ ארונות למעלה/ וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י מה הענינים;2051481:
שנים ששמעתי את בעלי והמשכתי בשלי, עד שגיליתי שאני המפסידה.
הבית שלי נקי מאד ונקי מחמץ גם בלי לנקות מקומות הזויים, כמו למשל בתוך הארגז מצעים שנפתח בדיוק פעמיים בשנה כי שם נמצאים שמיכות החורף. הוא לא מתלכלך, כמעט לא צובר אבק, אז מה הרעיון להתכופף להתאמץ בשביל להרגיש ש'עשיתי את זה'?
והמשפט הקבוע של בעלי: תזכירי לי מתי היתה פעם אחרונה שאכלנו ארוחת ערב בארגז מצעים/ ארונות למעלה/ וכו'.

:)
בעלי ממשיך בינתיים לדבר ל"קירות".....
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני יחד איתך בהתמודדות הזו, ושונאת את ההשוואות האלו. הן אם כל ייאוש.

אני די בהתחלה, אבל מנסה קצת להקל על עצמי
ולכן הזמנתי עוזרת שתעבור איתי יחד על המטבח בשבוע הבא,
היא עושה את הדברים הקשים(תנור, מקרר) ואני עוברת על הארונות.
בעלי יעבור על הספריה בסלון, יכשיר את מה שצריך הכשרה, הילדים ירתמו לחגיגה,
ואני אשב לנוח רגל על רגל לפקח על העבודה:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
איך מלמדים ילדה בת 6 להיות סבלנית כלפי העולם?.. - אשמח לעצות

סליחה, השאלה נכנסה לי כאן בטעות באשכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לא קראתי את כל האשכול.
מקוה שאני לא חוזרת על דברים.

הטיפ שלי הזוי לגמרי, עשיתי אותו כמה פעמים בשנים שלא יכולתי להשקיע בנקיון, וזה עבד יופי.
מתחילים מהמטבח!!!

כשמטבח נקי, הראש רגוע, אפשר להכניס פסח.
מהרגע שגמרת את המטבח את עוברת לחדרים, ברוגע ובשלווה, כל מדף שהספקת, רווח נקי, לא הספקת? שימי פתק גדול "מכור לגוי" ושלום על ישראל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י bracha;2051499:
לא קראתי את כל האשכול.
מקוה שאני לא חוזרת על דברים.

הטיפ שלי הזוי לגמרי, עשיתי אותו כמה פעמים בשנים שלא יכולתי להשקיע בנקיון, וזה עבד יופי.
מתחילים מהמטבח!!!

כשמטבח נקי, הראש רגוע, אפשר להכניס פסח.
מהרגע שגמרת את המטבח את עוברת לחדרים, ברוגע ובשלווה, כל מדף שהספקת, רווח נקי, לא הספקת? שימי פתק גדול "מכור לגוי" ושלום על ישראל.

אבל היכן אכלתם בינתיים כשהמטבח מוכשר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה