- הוסף לסימניות
- #41
נכתב ע"י Shellykaz;2051494:אני יחד איתך בהתמודדות הזו, ושונאת את ההשוואות האלו. הן אם כל ייאוש.
אני די בהתחלה, אבל מנסה קצת להקל על עצמי
ולכן הזמנתי עוזרת שתעבור איתי יחד על המטבח בשבוע הבא,
היא עושה את הדברים הקשים(תנור, מקרר) ואני עוברת על הארונות.
בעלי יעבור על הספריה בסלון, יכשיר את מה שצריך הכשרה, הילדים ירתמו לחגיגה,
ואני אשב לנוח רגל על רגל לפקח על העבודה![]()
את צודקת.
השוואות זה דבר מאוד מעצבן בכל תחום בחיים.
לכל אדם יש נתונים משלו. תנאים משלו. סביבה משלו ויכולות משלו.
כל אחת מכירה את עצמה ויודעת מה הכי טוב בשבילה. יש כאלו שטוב להן להתארגן ברגע האחרון ויש כאלו שיתמוטטו מזה [אני, למשל..] ואין כל מקום להשוואה.
הרי לא יתכן להשוות למשל, בין אישה צעירה ללא ילדים עדיין לאישה עם חמישה פיצקאלעך או הין אישה עם חמישה פיצקאלעך לאישה שיש לה צוות נערות בבית. ושלא לדבר על יולדות, או נשים במצב מיוחד, או חולות וכו'...באמת אין מקום להשוות.
שמעתי פעם משהו מאוד יפה.
אמרה לי אישה מאוד חכמה שכולם מאחלים פסח כשר ושמח.
רק מה? פסח כשר- יהיה בעז"ה בכל בתי ישראל ההולכים בדרך ה'
פסח שמח? זה האיחול שצריך באמת לאחל . כי פסח שמח לא לכולם יש...וגם בשביל לשמוח צריך כוח!!!
אז באמת שיהיה לכולנו פסח שמח מאוד!!!!
הנושאים החמים