שנה שעברה נתתי לעוזרת את החלונות, ובמשך 5 שעות היא ניקתה את כל החלונות בבית.
היה לי חבל. כי כל שעה עלתה הרבה..
אבל לא הייתי במצב לנקות חלונות.
השנה בע"ה אני מתכוננת לעשות את זה לבד ממש בערב פסח אחרי כל הגשמים..
כי יש לי סוג חלונות שגשם משפיע עליהם.
לעוזרת אני רוצה לתת ספונג'ה כללית אחרי שניקיתי את כל החדרים, אמבטיה וקירות אמבטיה רציני כולל הברקת ברזים (לא חמץ. סתם כי בא לי).
תנור וארונות מטבח, ואם ישאר זמן- גם מקרר.
מתכוננת להזמין אותה לפעמיים סה"כ.
שמתי לב, שאפשר להריץ פסח אם רוצים בלי לעבוד יותר מדי קשה.
מי שמתחילה לפני ר"ח ניסן- מה נשאר לך לעשות בשבועיים האחרונים?
להבריק את התקרה? להכין עוגות במקפיא הנקי למשך חודש שלם?
להכין סלטים יומיים לפני החג?