התחלתן פסח?

נכתב ע"י efrat1;2062450:
אני מחכה ליום שעורכות העיתונים תראינה מהיכן לוקחות הכתבות המוכשרות שלהן את כל החומר...

לכי תדעי אולי אלה העורכות שלוקחות מכאן את ה"כתבות" שלהן כדי לא לשלם כסף לכותבות...
 
לפחות אפשר לדעת מה תהיה הכתבה בשבוע שאחרי פסח: "איך לכתוב כתבה ביתר קלות"..
 
נכתב ע"י MIRI F;2062419:
לא הגזמת בכלל. פתחתי שבוע אחד את עיתון "פנינים" של בקהילה וחשבתי שניתן לשנות את שמו מ"פנינים" ל"פרוג". כל הכתבות שם היו לקוחות מפה. זה היה פשוט הזוי. טוב שיש שם כמה סיפורים בהמשכים שיהיה לי משהו חדש לקרוא...
סתם מעניין אם הן שואלות קודם או פשוט מעתיקות תגובות בלי נטילת רשות.

אני קראתי את פנינים ודווקא לא ראיתי כתבות מפרוג..
אבל אולי אני לא חדת אבחנה או בעלת זיכרון פנמונלי כמו הניק 'לבן'..
וגם בקטיפה לא היו כתבות פרוגיות השבוע.
אבל תאמת, זה עושה לי חשק ללכת לקרוא שוב.. רק חבל שהרגע חזרנו מלזרוק שקית עיתונים גדושה לפח/גניזה.
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2062539:
רק חבל שהרגע חזרנו מלזרוק שקית עיתונים גדושה לפח/גניזה.

הו, אין דבר יותר טוב מזה :)
 
נכתב ע"י איכות;2060867:
תמרחי על השולחן דבק מגע...

וברצינות, אין הרבה מה לעשות. (מנסיון):(
רק כל יום בערב לקחת שקית גדולה לשפוך לתוכה ת'בלאגן ולפזר בחדרים...

נכתב ע"י רותי ה;2060870:
כל מילה! מוכר מוכר..
אצלי אחרי שגמרתי לסדר את השולחן בסלון רב העבודה כבר נעשתה.
יש זמנים שאני משתדלת לעשות את זה כל ערב ויש שאני מיואשת מראש..

מה שאני משתדלת זה לערוך שולחן ביום חמישי בלילה מה שמבטיח לי
שהשולחן תפוס עד שבת. (ולא יניחו לי דברים בין הצלחות..)


מסכימה עם כל מילה, גם עם הבעיה, וגם עם מה שרותי כתבה......:(
 
לא התכוונתי לפגוע,

יש כאן באמת אמניות גדולות, והדברים שלהן מעניינים ומרשימים גם אותי כשאני נתקלת בהן בפורום, ויעידו הצלצולים שלי.

אבל אני מתעצבנת כשאני פוגשת אותן אח"כ על גבי העיתון. בהחלט!

ואין לי טענות כלפי האמניות למינהן, כפי שסברו כאן כמה בטעות... אלא כלפי הסופרות שחושבות שאם זה היה בפרוג אז זה חומר שלא נחשף עדיין לקהל נרחב דיו, ההפך הוא הנכון!
 
נכתב ע"י הוליווד;2062681:
באמת?.....

מעניין לדעת איזה עיתון את קוראת...

לפני תקופה הופיעה כתבה שלימה שהתפרשה על פני עמודים נרחבים, עם תמונות של רהיטים ששחזרת... שהופיעו כמובן בפורום אמנות ויצירה....

בערב פורים גם התפרסמו שם תמונות של תחפושות של הילדים שלה (ושל עוד ניקיות מפה) שהעלו תמונות לאשכול תחפושות... (מקווה שלאחר נטילת רשות.:eek:)
 
נכתב ע"י לבן;2061879:
רק עשרות?

לפעמים נראה לי שהעיתונאיות החרדיות פותחות "פרוג" ומכינות כתבה.
הן אפילו לא טורחות לקיים ראיונות, משהו.
לא יכולתי להתאפק... צחקתי... וצחקתי... וצחקתי...!!! :):):)
אבל אני מרגישה "חייבת" להגן על הכותבות בעיתוני הנשים...(לפחות על אחת)
בתור מישהי שמכירה את אחת הכותבות המיוחדות, אף פעם!!! היא לא השתמשה במשהו שמישהי אחרת כתבה או אמרה בפורום כלשהו, אלא רק מה שנאמר לה באופן אישי, ואין מה לומר, היא עובדת קשה על כתבה שתהיה מוצלחת, מענינת, מקורית וממלאה את ציפיותיהן של קוראותיה.(וזה אכן כך לכל הדעות!). [ולכן היא גם לא כותבת לעיתון על בסיס קבוע.] אבל בכל אופן גם לי יש ויש ביקורת בענין! אבל זה אחרי פסח...
ועכשיו אם מישהי מגיבה אני לא בטוח אראה כי...(פסח בכל זאת...) :eek:
 
נכתב ע"י הוליווד;2062677:
נורא מעצבן,

ואותי מעצבן שבעיתון "לבית" (של המבשר) שהוא דווקא מאד מאד על רמה והסיפורים ההמשכיים והחד-פעמיים מאד מוצלחים, שמכניסים פעמים רבות (כנראה כשחסר להם עם מה למלא את העיתון) "כתבות מצולמות" של ניקית אחת מפרוג, בהשראת הפורום "אמנות ויצירה" בעיקר... איך לשחזר רהיטים... איך לעשות כריות נוי... תכניסו כרית לתוך שקית יפה :rolleyes:) סבתא סורגת וכדו'... משעמם ומעצבן!!!!!!! לא שימושי ולא מעניין 90% מהנשים, סתם גונב 3 ואף 4 עמודים... פשוט לקחת תמונות מאינטרנט, אשכולות מפרוג, והנה לפניכן "כתבה"...

פשוט זלזול באינטלגנציה של הקוראות!!!!

נכתב ע"י הוליווד;2062681:
באמת?.....

מעניין לדעת איזה עיתון את קוראת...

לפני תקופה הופיעה כתבה שלימה שהתפרשה על פני עמודים נרחבים, עם תמונות של רהיטים ששחזרת... שהופיעו כמובן בפורום אמנות ויצירה....

כל כך הרבה קנאה מסתתרת בין המילים.
אחרת אני לא מבינה למה זה כל כך מציק לך, עד כדי פגיעה בבן אדם לפני כל עם ישראל.

.
 
נכתב ע"י הוליווד;2062677:
נכתב ע"י לבן;2061879:
רק עשרות?

לפעמים נראה לי שהעיתונאיות החרדיות פותחות "פרוג" ומכינות כתבה.
הן אפילו לא טורחות לקיים ראיונות, משהו.[/

נורא מעצבן,

ואותי מעצבן שבעיתון "לבית" (של המבשר) שהוא דווקא מאד מאד על רמה והסיפורים ההמשכיים והחד-פעמיים מאד מוצלחים, שמכניסים פעמים רבות (כנראה כשחסר להם עם מה למלא את העיתון) "כתבות מצולמות" של ניקית אחת מפרוג, בהשראת הפורום "אמנות ויצירה" בעיקר... איך לשחזר רהיטים... איך לעשות כריות נוי... תכניסו כרית לתוך שקית יפה :rolleyes:) סבתא סורגת וכדו'... משעמם ומעצבן!!!!!!! לא שימושי ולא מעניין 90% מהנשים, סתם גונב 3 ואף 4 עמודים... פשוט לקחת תמונות מאינטרנט, אשכולות מפרוג, והנה לפניכן "כתבה"...

פשוט זלזול באינטלגנציה של הקוראות!!!!

נכתב ע"י הוליווד;2062681:
באמת?.....

מעניין לדעת איזה עיתון את קוראת...

לפני תקופה הופיעה כתבה שלימה שהתפרשה על פני עמודים נרחבים, עם תמונות של רהיטים ששחזרת... שהופיעו כמובן בפורום אמנות ויצירה....

קצת הייתי בשוק מהתגובות האלו שלך.
אותך אולי זה לא מעניין, אבל יש נשים, והרבה (תעיד על כך התעשייה העולמית של בלוגים בנושא), שזה מעניין אותן יותר מטור של פטפוטים.
 
ועכשיו רגע לפני שזונחים את כל הנקיונות והסנט מוריצים למיניהם (סוף סוף, ב"ה), רציתי לתת לכן עיצה "זהב":
מכירות את התכשיר "אסטוניש מטבחים"??? בקבוק כחול יבוא מאנגליה ע"י יעקובי.(לא ראיתי שמישהי כתבה עליו משהו), זה פשוט מוצר מדהים!!! מיועד לניקוי סירים מכל הסוגים! לא מכיל חומרים חריפים ולא צריך כפפות!!! :):)
לפני השטיפה הסופית של הסיר (או מה שלא יהיה) אני עוברת עם זה על הסיר, מנקה ומבריק מעולה ובקלות. מוריד עם קצת שפשוף גם שומן שרוף!!! :)
אם עובדים איתו על בסיס קבוע לא מכירים את סנט מוריץ בערב פסח!!!! שווה לנסות!!! הסירים מבהיקים שנים רבות!!! :)
מעולה במיוחד לחלקי אלומניום שכל תכשיר אחר הורס, כמו חלקי גז וכו' (לא מבטיחה שהוא יחזיר לקדמותם חלקים שכבר נהרסו, אבל אם יש לכם חדש, אל תנסו להשתמש במשהו אחר...)
רגע, לפני שאתן מסימות תעבורנה על הברזים והכיור!!
וכמעט שכחתי, מעולה! להסרת סימנים שחורים מכסאות כתר ודומיהם, וגם מקירות.
טוב, עד פה...
בהצלחה!!
 
נכתב ע"י הוליווד;2062677:
נכתב ע"י לבן;2061879:
רק עשרות?

לפעמים נראה לי שהעיתונאיות החרדיות פותחות "פרוג" ומכינות כתבה.
הן אפילו לא טורחות לקיים ראיונות, משהו.[/

נורא מעצבן,

ואותי מעצבן שבעיתון "לבית" (של המבשר) שהוא דווקא מאד מאד על רמה והסיפורים ההמשכיים והחד-פעמיים מאד מוצלחים, שמכניסים פעמים רבות (כנראה כשחסר להם עם מה למלא את העיתון) "כתבות מצולמות" של ניקית אחת מפרוג, בהשראת הפורום "אמנות ויצירה" בעיקר... איך לשחזר רהיטים... איך לעשות כריות נוי... תכניסו כרית לתוך שקית יפה :rolleyes:) סבתא סורגת וכדו'... משעמם ומעצבן!!!!!!! לא שימושי ולא מעניין 90% מהנשים, סתם גונב 3 ואף 4 עמודים... פשוט לקחת תמונות מאינטרנט, אשכולות מפרוג, והנה לפניכן "כתבה"...

פשוט זלזול באינטלגנציה של הקוראות!!!!

תעשיית שחזור /שיפוץ הרהיטים בעולם נמצאת בשיא ואנשים משלמים עשרות אלפי שקלים על חפצים אלו...
אם זה ככ לא מעניין אותך למה בכלל נכנסת לפורום אומנות ויצירה ונתקלת בזה?
רותי12 המוכשרת מחייה את הפורום ואני שמחה שהמבשר השכילו לחלוק זאת עם כל הנשים שלא נחשפות לפרוג (וזכור לי שזה היה באישורה)
 
נכתב ע"י הוליווד;2062681:
באמת?.....

מעניין לדעת איזה עיתון את קוראת...

לפני תקופה הופיעה כתבה שלימה שהתפרשה על פני עמודים נרחבים, עם תמונות של רהיטים ששחזרת... שהופיעו כמובן בפורום אמנות ויצירה....

רק מתי שמופיעות תמונות וכתבות עלי רק אז אני קונה את העיתונים הנל.
חושבת שזה מעניין הרבה נשים ..
בדרך כלל אני קוראת עיתון משפחה והוא אף פעם לא מושפע מהשיח בפרוג
כך שאני לא ממש מבינה על מה את שחה
 
חבל שהאשכול הזה התדרדר לויכוחים והלבנת פנים.
האמת-
גם בפרוג, כמו בכל מקום אחר- קרי גינה, מכולת, בנין, רחוב, מסתובבות כותבות בכל מיני עיתונים. לפעמים אשכול מסויים מעורר השראה ומוביל לכתבה, אז מה...?
גם איתי אישית התקיימו מספר ראיונות כאשר ההכרות הראשונית [ורק ההכרות הראשונית, לא כל החומר שהופיע בכתבה או ראיון] ביני לבין הכותבת היתה בפרוג- אז מה? לא הבנתי מה הבעיה?
 
נכתב ע"י אמא טובה;2062728:
נכתב ע"י הוליווד;2062677:
תעשיית שחזור /שיפוץ הרהיטים בעולם נמצאת בשיא ואנשים משלמים עשרות אלפי שקלים על חפצים אלו...
אם זה ככ לא מעניין אותך למה בכלל נכנסת לפורום אומנות ויצירה ונתקלת בזה?
רותי12 המוכשרת מחייה את הפורום ואני שמחה שהמבשר השכילו לחלוק זאת עם כל הנשים שלא נחשפות לפרוג (וזכור לי שזה היה באישורה)

תודה
אין הנחתום מעיד על עיסת. .. אבל דוקא היתי שמחה אם היו פותחים מדור קבוע לשחזור ולאומנויות שונות. אני גם חושבת שזה מעניין הרבה נשים. בעולם הכללי יותר ויותר בלוגים ומגזינים מדברים אומנות וחבל שבציבור החרדי עדיין אין מדור קבוע וברמה בנושא אומנות.
 
נכתב ע"י הוליווד;2062681:
באמת?.....

מעניין לדעת איזה עיתון את קוראת...

לפני תקופה הופיעה כתבה שלימה שהתפרשה על פני עמודים נרחבים, עם תמונות של רהיטים ששחזרת... שהופיעו כמובן בפורום אמנות ויצירה....

דוקא בכל העיתונים שהיו עלי כתבות תמיד בקשו רשות וראיינו אותי ולא רק לקחו תמונות
 
בררר....
איזה עליהום!
אתן יודעות, חמודות, זה ערב פסח והעצבים גואים, ובכל זאת, מסתובבות כאן הכותבות האלו, שאתן נהנות כל כך להשמיץ...
וזה עושה להן רע לקרוא אתכן. ובאמת לא ברור לי למה הביקורת צריכה להינתן על במה ציבורית ובאופן כל כך ציני.
אפשר לשלוח מייל אישי לכותבת. אפשר לפנות לעורכת העיתון. אפשר וכדאי. כל עורכת רוצה להשביח את העיתון שלה, ואם יש לכן ביקורת עניינית - אז אדרבא, כולנו נרוויח מכך חומר קריאה משובח יותר.
אבל ותרנה על הנימה המשתלחת. אנא. גם כאן וגם באישי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה