זה לא חדש מהיום שבעיריות ולא משנה באיזה עיר לא נותנים להשאיר שנה נוספת רק בגן חובה, (ואגב, השנה בעיריית ב"ב למשל מנסים למנוע ככל היותר את התופעה),
האפשרות הכמעט יחידה להשאיר בגיל קטן יותר זה אם את מביאה אישור מפסיכולוגית שמאשרת שהילדה זקוקה לכך.
נכתב ע"י זלפה;1491302:מדוע את רוצה להשאיר אותה?
אולי בגן חובה תראי שהיא מתאימה מאוד לעלות לכיתה א', ושנה נוספת היא תשתעמם?
ושאלה לכולם-
למה היום יותר ויותר רוצים להשאיר כיתה?
מה הסיבה?
נכתב ע"י יונה יונה;1491369:סתם סתם וסתם...... הדור היום מנסה לגונן מדי הרבה על הילדים וזו התוצאה....
אימהות בטוחות שהן עשו הכי טוב בשביל הילדה כי נשארה עוד כיתה,
תכלס אחרי שנתיים- רוב הבנות שנשארו מרגישות גדולות ומגושמות לעומת השאר, (שלא לדבר על ההרגשה שאני דפוקה- כי אחרת למה נשארתי גן?) ויש איתם בעיות יותר גדולות מקושי לסחוב ילקוט גדול או להכין ש"ב אחה"צ.
ילידת אלול עם שאלה בגיל 3 ???
אם לבת שלך אין שום בעיה מוגדרת- אין סיבה שתסמני אותה כבר מעכשיו.
נכתב ע"י OV graphics;1491387:לא מסכימה איתך.
היום הלחץ הלימודי הוא גדול מאד מאד
תסתכלי על הבנות בגיל 12-14. הם לא שורדות את הלחץ הזה.
נכתב ע"י גולדשטיין ש;1491401:כדאי לחשוב גם לטווח ארוך,
אני מכירה ילדה שהושארה כיתה, וכעת בכיתה ה' נראית כמו בכיתה ז' ויותר, וזה מאד מאד מאד מפריע לה.
שמעתי מיועצת שעדיף בשנה הראשונה לתת עוד דחיפה ועוד שיעורי עזר, שאז לא מרגישים כל כך את החריגות, מאשר שבגיל 12 ויותר תרגיש חריגה כל כך.
נכתב ע"י יעל;1491269:זה חוק חדש מהשנה בכל הארץ
אפשר להשאיר רק בגן חובה..
אולי אחרי הבחירות ישתנה החוק המטופש הזה
נכתב ע"י OV graphics;1491387:לא מסכימה איתך.
היום הלחץ הלימודי הוא גדול מאד מאד
תסתכלי על הבנות בגיל 12-14. הם לא שורדות את הלחץ הזה.
ולתת לילדה שהיא קצת גבולית בגיל להתמודד עם הלחץ המטורף הזה, קצת לפני הזמן, זה חבל. אם היה אפשר לתת לה עוד שנה ולהתמודד עם הלחץ הזה קצת יותר בקלות ובבשלות.
נכתב ע"י SPOT;1491405:מישהו כאן יכול להסביר למה להשאיר ילדה שנולדה באלול????????
במקרה הספציפי שלי לילדה יש 'רק' בעית שפה , (מבחינה שכלית, הבנה, וביצועים היא מעוללה! )מה שגורם שכמעט אי אפשר להבין אותה
ובמילא הילדות צוחקות עליה.. וקשה לה ליצור קשרים
שנה נוספת של עבודה איתה תקל על ההמשך
נכתב ע"י SPOT;1491405:מישהו כאן יכול להסביר למה להשאיר ילדה שנולדה באלול????????
במקרה הספציפי שלי לילדה יש 'רק' בעית שפה , (מבחינה שכלית, הבנה, וביצועים היא מעוללה! )מה שגורם שכמעט אי אפשר להבין אותה
ובמילא הילדות צוחקות עליה.. וקשה לה ליצור קשרים
שנה נוספת של עבודה איתה תקל על ההמשך
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים