- הוסף לסימניות
- #21
הגיע הזמן שאמהות תתחלנה לחשוב כל מקרה לגופו לגבי השארה/ העלאה
ולא בגלל טרנדים כאלה ואחרים.
ספוט, במקרה שלך אני מניחה שאת בתור האמא יודעת מה הכי טוב לילדה בפרט אם יש לה בעיית שפה (שאגב, אולי תסתדר עד גיל גן חובה?)
אבל בלי קשר אליך,
היום נהייה איזה טרנד נורא לא ברור של להשאיר להשאיר, רק שלא יהיה לבנות קשה חלילה
אז כך:
א. הרמה בגן היום גבוהה מאוד...
ב. יש ילדות שמתאימות מאוד לרמה בכיתה א', וזה שהן נולדו חודשיים יותר מאוחר מילדה אחרת
לא הופך אותן לפחות מוכנות
אני מעלה בעז"ה את ביתי שנולדה בחשוון (אל תצעקו עלי פליז!!)
זה גם מה שאמא שלי עשתה איתי שנולדתי באותו התאריך, ואני רק יכולה להודות לה על זה
לעומת זאת הכרתי בנות שהעלו אותן ועוד שנה בגן לא היתה מזיקה להן,
אבל אני לא בטוחה אם היא היתה מצילה אותן
בקיצור, תקשבנה ללב שלכן ולא של השכנה
המון הצלחה!
ולא בגלל טרנדים כאלה ואחרים.
ספוט, במקרה שלך אני מניחה שאת בתור האמא יודעת מה הכי טוב לילדה בפרט אם יש לה בעיית שפה (שאגב, אולי תסתדר עד גיל גן חובה?)
אבל בלי קשר אליך,
היום נהייה איזה טרנד נורא לא ברור של להשאיר להשאיר, רק שלא יהיה לבנות קשה חלילה
אז כך:
א. הרמה בגן היום גבוהה מאוד...
ב. יש ילדות שמתאימות מאוד לרמה בכיתה א', וזה שהן נולדו חודשיים יותר מאוחר מילדה אחרת
לא הופך אותן לפחות מוכנות
אני מעלה בעז"ה את ביתי שנולדה בחשוון (אל תצעקו עלי פליז!!)
זה גם מה שאמא שלי עשתה איתי שנולדתי באותו התאריך, ואני רק יכולה להודות לה על זה
לעומת זאת הכרתי בנות שהעלו אותן ועוד שנה בגן לא היתה מזיקה להן,
אבל אני לא בטוחה אם היא היתה מצילה אותן
בקיצור, תקשבנה ללב שלכן ולא של השכנה
המון הצלחה!
הנושאים החמים