חני דובדבני
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #61
גם יכול להיות!
נכתב ע"י יעל;1492524:החיידרים לא מתיחסים לשנה האזרחית.
אצלם השנה מתחילה בא' אלול... וכך גם השנתון
נכתב ע"י SPOT;1491451:מה זה גן שפתי?
זה נשמע משהו מאד 'טיפולי' ,לא? יותר עבור בנות 'מיוחדות'
(כצלמת שיצא לי לצלם בגנים בד"כ שהיה מגיע גם גן שפה להצטלם- עשה רושם שזה לא רק
גן שמטפל בשפה...)
גם אצלנונכתב ע"י סטודנטית;1492776:אצלנו השנתון של החיידר הוא מניסן לניסן......
נכתב ע"י maty;1493805:ובאמת, מה עושות אמהות, שבמעון כבר לא מקבלים את הילד, כי הוא בגיל חינוך חובה..
ובחיידר לא מקבלים כי הוא נולד אחרי ר"ח אלול...
במקום המגורים שלי לדוג', גני העיריה הם גני בנות....
בעצם - אין לי מסגרת לילד לשנה הבאה...
נכתב ע"י maty;1493988:באזור בו אני גרה, גרים חסידים וירושלמיים - שהם, יש להם כתת גן לגיל זה - באידיש.
בחיידרים של הליטאים ועדות המזרח - יש כתת גן מטעם החיידר.
ובאזורים בהם יש ריכוז של דוברי עברית ששולחים לחיידר חסידי, פותחים גן בנים פרטי, שהוא באמת יקר יותר... בו בזמן שחיידר הוא מתוקצב
אז נשארה לי האופציה לשלוח ילד בן פחות מ-3 בהסעה, לגן פרטי בשכונה מרוחקת... נו נו...
נכתב ע"י mig;1493993:אצלינו יש גן בנים חסידי עירוני.
נכתב ע"י קלסר;1491539:ואני נשארתי שנתיים בגיל 3(ילידת שבט) כל שנות הלימודים היו לי סבל אחד גדול.
הייתי הגדולה החכמה המבינה וכולן קטנות וטיפשות..
הבנתי מיד חשבון, קריאה, ועוד ומה שנשאר לי זה לחלום בנעימים ולחכות שיתר חברותי תבנה את הנילמד.
שיעורי בית היו בשבילי מתחת לרמה. והתעצלתי לעשות דבר פשוט כזה...
פעם מורה שאלה אותי למה לא עניתי על השאלה הראשונה בשיעורי בית עניתי לה: שלא הבנתי מה השאלה? גברים כל כך ברורים צריכים לכתוב?
הייתי נראית הסנובית של הכתה. קצרתי ציונים ממאה ומעלה בלי להניד עפעף ובלי לעבוד קשה.
נכון, אני מקרה קיצוני. נשארתי שנה נוספת כי אחותי שמעלי נשארה ולא יכולנו ללמוד באותה כתה.
אבל מה שרציתי לאמר שאם הבת שלך חכמה לא כדאי להשאיר אותה שנה נוספת בגן גם אם היא ילידת סוף השנתון.
נכתב ע"י שירונת;1493979:מוזר... מגיל שלוש יש חוק חינוך חובה
ולכן חייב להיות שיש גן בנים- או של העיריה או של החיידר
כמובן שיש גם גנים פרטיים רק זה יותר יקר...
נכתב ע"י maty;1493988:באזור בו אני גרה, גרים חסידים וירושלמיים - שהם, יש להם כתת גן לגיל זה - באידיש.
בחיידרים של הליטאים ועדות המזרח - יש כתת גן מטעם החיידר.
ובאזורים בהם יש ריכוז של דוברי עברית ששולחים לחיידר חסידי, פותחים גן בנים פרטי, שהוא באמת יקר יותר... בו בזמן שחיידר הוא מתוקצב
אז נשארה לי האופציה לשלוח ילד בן פחות מ-3 בהסעה, לגן פרטי בשכונה מרוחקת... נו נו...
נכתב ע"י פקאן;1494548:לגבי התשלום זה לא משנה כי בסוף הבן שלך יהיה 3 שנים בגנים של החיידר (או מכינה איך שזה לא נקרא) לפני כיתה א'. יש מעלה גדולה לגן פרטי בייחוד לגבי ילד בן פחות מ3.. מה היית מעדיפה להכניס אותו לכיתה של לפחות 30 בנים שחלקם מופרעים ושובבים והוא הקטן ועוד בלי פאות..
אני עכשיו מתחילה להתחנן להשאיר את ביתי שהיא גבולית ולא נותנים.. לא אכפת לי לשלם עוד שנה גן פרטי כדי שלילדה תהיה מסגרת שמתאימה יותר לגילה ואין עם מי לדבר.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים