לקוחות אתרוג יש לי שאלה חשובה

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י ת'כלס;2096719:
תודה למגיבים,
אל תסיטו מהנושא.
אני עושה סקר בגלל שהיה לי ויכוח עם נציג שרות
שטען שיש אלפי לקוחות מרוצים וטענותיי-מגוחכות
אמרתי לו שאעשה סקר בפרוג.
אז אל תמליצו על דברים אחרים.
אלא תכתבו מ"חוויותיכם" מה שקורה אצלכם
תודה

בוקר טוב זה ויכוחים ישנים שאני מתווכח איתם על התגובות שלא לעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י WEN;2096724:
בוקר טוב זה ויכוחים ישנים שאני מתווכח איתם על התגובות שלא לעניין.

מעולה
אז תנו לי מקרים ספציפיים

אני הודעתי לו שאני באה עם תשובות מאנשים.
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני עם אתרוג מסיים!!!!
לא קשה להבין מדוע...
אפילו שאני משתמש במכשיר אנדרואיד ויש להם תוכנה שנותנת להתחבר רק לויפי של אתרוג שיש לי בבית.
אני עובר לכשרים של נתיב.
השירות של אתרוג עבר כ-----ל גבול!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
באופן כללי אתרוג נותן לי מענה מסוים.
אבל:
* רמת הסינון יש לה בפירוש מה להשתפר.
* וגם לא אהבתי את הרעיון של "או הכל או לא כלום"
ז"א אם את גרפיקאית - תחשפי לכל האתרים הכי לא נקיים של גרפיקה.
אם את רוצה לקנות משהו - תחשפי לכל האתרים של הקניות (סה"כ רציתי לפרסם מודעה ביד 2)
את את רוצה להתעדכן במשהו חדשות - תהיי צריכה להיות פתוחה גם לכיכר השבת ולכל אתרי החדשות ה"חרדיים"
נכון שיש רשימה שחורה אבל זה לא מספיק.
* המענה הטלפוני - אמנם יושבים שם תותחי מחשבים שנותנים שירות מדהים, אבל עד שמגיעים אליהם... 57 דקות בממוצע.

לאור כל זאת אני חושבת ברצינות לעבור לנטפרי. אבל דבר אחד מרתיע אותי מאד - אין שירות לקוחות נורמאלי, וזה דבר שלדעתי חייבים (לא אכפת לי לשלם בעבור סינון, ולדעתי חברה בשביל שתצליח צריכה לעבוד בשביל רווח, לחפש לקוחות ולא שהלקוחות ירדפו אחריה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני חושבת שהשירות לקוחות שלהם שואף ל0 והם בכלל לא מתייחסים למיילים בנושא הודעות תוכן
ויש לי דוגמאות רבות מאד לחסימות מגוחכות ולא במקום !!!!
הבעיה היחידה שלי שאין לרימון ממש מתחרה והלואי שיקום
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י חני וורובל;2096732:
לאור כל זאת אני חושבת ברצינות לעבור לנטפרי. אבל דבר אחד מרתיע אותי מאד - אין שירות לקוחות נורמאלי

מי סיפר לך על זה? ניסית בעצמך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י GolanArt;2096746:
מי סיפר לך על זה? ניסית בעצמך?

בבקשה בבקשה
תישארו בנושא

saradomb אשמח לדוגמאות של מקרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י GolanArt;2096746:
מי סיפר לך על זה? ניסית בעצמך?

כן. ניסיתי. אין מענה בטלפון.
ובמייל עונים לי שכדאי לי להתכתב דרך המייל, לי זה לא מתאים, אני צריכה נציג נורמטיבי בטלפון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י חני וורובל;2096760:
כן. ניסיתי. אין מענה בטלפון.
ובמייל עונים לי שכדאי לי להתכתב דרך המייל, לי זה לא מתאים, אני צריכה נציג נורמטיבי בטלפון.

אני לא רוצה להסיט את הנושא, אני עונה לך באישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני מתכנתת אתרים קורה לי הרבה שאני מחפשת קודים הסברים וכו ואני מקבלת את ההודעה של אינטרנט רימון אני לא בדיוק שמרתי את כל הלינקים אבל לדוג
1)חיפשתי איך עושים model window ואין אפשרות בגלל המילה model (בעברית מודל כן "עובר" מעניין...)
2)הלינק הזה הוא כלי למתכנתים של כרום (לא איזה אתר מפוקפק של הורדות ) : http://chrome.google.com/webstore/detail/angularjs-batarang/ighdmehidhipcmcojjgiloacoafjmpfk

למה לא נפתח ???!!!

שאני שולחת אליהם הודעה כמעט ב99 אחוז אין תגובה וכשזו מגיעה היא הודעה אוטומטית אף אחד לא בודק לעומק

שימו לב:
תשובת המערכת: לקוח יקר !
תשובה זו היא אוטומטית ונשלחה אליך בעקבות פנייתך למערכת התוכן של אתרוג.
-------------------------
להלן תשובת המערכת:
האתר ששלחתם נחסם על ידינו מכיוון שאינו ראוי למסלולי אתרוג.

לתשומת לבכם: בעקבות פנייתם בעבר של לקוחות, נבדק האתר שוב על ידי נציגי מחלקת התוכן, ונמצא אינו ראוי.

בתקווה להבנה.

זה לפחות דברים שאני נתקלתי בהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אין שום שינוי בסינונים של אתרוג.
יש רק פיתוח גדול ומושקע שהוא עדיין לא בסוף הדרך.
הפיתוח נקרא "המענה האוטומטי" שהוא בעצם רובוט שנותן מענה מדוייק לכל בעיה
החסימות בגוגל הם כבר לפני הרבה שנים.
פתיחת האשכול הנוכחי נעשה במישרים על ידי מי שביקש "לנקום" על אי נתינת הורדת סרט מסויים ומפאת הכבוד לא ניכנס לפרטים.

בגלל שהפיתוח נמצא כאמור באמצע הדרך, מתקבל בצד המענה גם כתובת מייל ייעודי כדי להעיר על המענה, ואם מישהו קיבל מענה לא מדוייק או לא נכון לדעתו, יש לו לאן לפנות וכל אחד מקבל תשובה עניינית ככל שניתן.

העלאת הדברים על גבי הפורום, נעשה כאקט מלחיץ כדי לתת אפשרות להוריד תוכן שאסור להוריד. גם מבחינה חוקית וגם מבחינה הלכתית.

ושוב, מי שרוצה להעיר/להאיר כדי לעזור ולהמשיך לפתח את הרובוט המקצועי שיתן מענה תוך דקות במקום לחכות ימים לתשובה אנושית. מוזמן להעביר כל תשובה שקיבל (ולדעתו הוא לא נכון) למייל המופיע בצד המענה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י pinati;2096775:
לגבי החיפוש באתרוג (ולא רק), מחפשים כך:
נשים - נש ים
ועל זה הדרך, ניתן לחפש הרבה דברים.
כדאי לעניות דעתי לעשות שאלת רב אם העצה הזאת היא לא בגדר "חוטא ומחטיא"...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י מאיר538;2096797:
כדאי לעניות דעתי לעשות שאלת רב אם העצה הזאת היא לא בגדר "חוטא ומחטיא"...


רציתי להגיב ויצא לי בטעות "צלצול"
לא נראה לי שזה חוטא ולא מחטיא זה פשוט פרקטיקה כדי להסתדר עם אטימות רובוטית.
זה הכל.
אם אני מחפשת עלן פרשת שבוע ששמו "פרשה ואישה" וקופץ לי סינון - כעת אוכל למוצאו. זה הכל. ותודה לפינתי!

הרי אתרים לא ראויים לא נפתחים ולא מוצגים בכל מקרה! הבעיה היא שהסינון קופץ בלי להציג בכלל רשימת אתרים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י אתרוג;2096796:
אין שום שינוי בסינונים של אתרוג.
יש רק פיתוח גדול ומושקע שהוא עדיין לא בסוף הדרך.
הפיתוח נקרא "המענה האוטומטי" שהוא בעצם רובוט שנותן מענה מדוייק לכל בעיה
החסימות בגוגל הם כבר לפני הרבה שנים.
פתיחת האשכול הנוכחי נעשה במישרים על ידי מי שביקש "לנקום" על אי נתינת הורדת סרט מסויים ומפאת הכבוד לא ניכנס לפרטים.

בגלל שהפיתוח נמצא כאמור באמצע הדרך, מתקבל בצד המענה גם כתובת מייל ייעודי כדי להעיר על המענה, ואם מישהו קיבל מענה לא מדוייק או לא נכון לדעתו, יש לו לאן לפנות וכל אחד מקבל תשובה עניינית ככל שניתן.

העלאת הדברים על גבי הפורום, נעשה כאקט מלחיץ כדי לתת אפשרות להוריד תוכן שאסור להוריד. גם מבחינה חוקית וגם מבחינה הלכתית.

ושוב, מי שרוצה להעיר/להאיר כדי לעזור ולהמשיך לפתח את הרובוט המקצועי שיתן מענה תוך דקות במקום לחכות ימים לתשובה אנושית. מוזמן להעביר כל תשובה שקיבל (ולדעתו הוא לא נכון) למייל המופיע בצד המענה.

א. נתנו פה הרבה דוגמאות לחיפושים סטנדרטיים שהיו פתוחים לפני המערך האוטומטי, או אתרי עבודה שקשורים לגרפיקה ואין בהם שום דבר לא כשר, ועוד חיפושים שאין בהם בעייתיות ונחסמים בשל הסינון האוטומטי.
או הרשימה השחורה האישית שמדביקים לכל לקוח ללא ידיעתו.
ב. שאשלח לך את כל ההתכתבויות שלי ואת המענה (המזלזל!) לאחר ששלחתי בקשה למייל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י אתרוג;2096796:
אתרוג היקר!

אמנם אתה השמצת את "תכלס" בפומבי על לא עוול בכפו - אולם אני שלחתי לך אוסף דוגמאות באישי ולא על גבי הפורום.- מוזמן להציץ.


התשובות אחרי המענה האוטומטי מטופשות לחלוטין:
"האתר נבדק שוב ונמצא ...."
אין בזה שום תשובה יתרה על מה שהיה במענה האוטומטי.
תמיד בא לי לשלוח למענה הודעה : "תן הוכחה שאינך רובוט" הוא לא נשמע פחות רובוטי מהמענה הראשוני.
לטיפולכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י saradomb;2096770:
אני מתכנתת אתרים קורה לי הרבה שאני מחפשת קודים הסברים וכו ואני מקבלת את ההודעה של אינטרנט רימון אני לא בדיוק שמרתי את כל הלינקים אבל לדוג
1)חיפשתי איך עושים model window ואין אפשרות בגלל המילה model (בעברית מודל כן "עובר" מעניין...)
2)הלינק הזה הוא כלי למתכנתים של כרום (לא איזה אתר מפוקפק של הורדות ) : http://chrome.google.com/webstore/detail/angularjs-batarang/ighdmehidhipcmcojjgiloacoafjmpfk

למה לא נפתח ???!!!

שאני שולחת אליהם הודעה כמעט ב99 אחוז אין תגובה וכשזו מגיעה היא הודעה אוטומטית אף אחד לא בודק לעומק

שימו לב:
תשובת המערכת: לקוח יקר !
תשובה זו היא אוטומטית ונשלחה אליך בעקבות פנייתך למערכת התוכן של אתרוג.
-------------------------
להלן תשובת המערכת:
האתר ששלחתם נחסם על ידינו מכיוון שאינו ראוי למסלולי אתרוג.

לתשומת לבכם: בעקבות פנייתם בעבר של לקוחות, נבדק האתר שוב על ידי נציגי מחלקת התוכן, ונמצא אינו ראוי.

בתקווה להבנה.

זה לפחות דברים שאני נתקלתי בהם

כאן לא המקום לענות על פניות תוכן, אבל אם כבר עברתי על האשכול הזה, אשמח לענות דווקא על הדוגמאות ה"לכאורה" מאוד צודקות של הכותבת.

א. בטח לא שמת לב שהמילה model היא "דוגמנית" באנגלית ולכן היא נחסמת בחיפוש, משא"כ בעברית אין בעיה במילה הזאת.
ב. הכלי למתכנתים שנמצא בתוספות גוגל כרום הוא כלי נקי ואין בו בעיה. הבעיה היא שבתוספות של גוגל כרום יש המון המון תסופות בעייתיות ואין שום אפשרות להפריד ביניהם כי כולם נמצאים תחת הקטגוריה של chrome.google.com/webstore/
כלומר "החנות של גוגל כרום". וזה אומר שאם פותחים את החנות, ניתן להוריד משם את "הכל". ולכן בחרנו לחסום את כל החנות בלית ברירה כדי שלא להיחשף לתכנים לא ראויים.
ויש לזה גם פתרון: על ידי נציג שירות שמתחבר מרחוק יכול לבטל את החסימה לכמה דקות, להתקין את התוסף ולהחזיר את הסינון.

רק שתבינו ששום דבר לא נחסם "סתם". וגם אם הרבה דברים לא ידועים לכל משתמש רגיל, ובצדק אנחנו מקבלים קיתונות של צעקות. אין לנו ברירה אלא להמשיך ולשמור, גם במחירים קשים. על עקרונות התורה שלנו...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה