- הוסף לסימניות
- #1
מיציתי את כל ימי המחלה להם אני זכאית.
בשבוע שעבר ביום רביעי, ביום של הסערה, הלכתי לעבודה מרחק של כחצי שעה הליכה ובגלל שעירנו ממוקמת על ההר באתי רטובה עד לשלדי...הם אומנם ממנים לנו נסיעות בתוך העיר, אבל שעות העבודה לא מקבילות לנסיעות האוטובוס וכן האוטובוס לא עובר ליד העבודה, אלא במרחק של 5 דק' הליכה.
מונית, אם אני רוצה, אני יכולה ע"ח...
במקום העבודה אין חימום טוב, כך שהייתי קפואה אין אפשרות לשתות שם חם, כי הקומקום טרף, כך שממש לא יכולתי להתחמם, התחננתי לחזור הביתה, כי התחלתי להשתעל והיו לי כאבי גרון, אבל דרשו ממני "למשוך משמרת" באיזשהו שלב, קצת לפני סוף היום הרגשתי שעוד רגע....
ואז איפשרו לי להשתחרר, לקחתי מונית ע"ח וחזרתי הביתה, מאז אני עם כאבי גרון, ראש, אוזניים, מנוזלת מאוד בקיצור מקוררת, אני בבית, לא מסוגלת לעבוד, השאלה היא אם אני יכולה לתבוע מהם את ימי החופשה שקרתה בעצם בגללם, בגלל שלא ממנים לי מונית, בגלל שאין חימום נורמלי, בגלל שלא איפשרו לי להשתחרר (ע"ח כמובן, לא שיממנו לי)?
בשבוע שעבר ביום רביעי, ביום של הסערה, הלכתי לעבודה מרחק של כחצי שעה הליכה ובגלל שעירנו ממוקמת על ההר באתי רטובה עד לשלדי...הם אומנם ממנים לנו נסיעות בתוך העיר, אבל שעות העבודה לא מקבילות לנסיעות האוטובוס וכן האוטובוס לא עובר ליד העבודה, אלא במרחק של 5 דק' הליכה.
מונית, אם אני רוצה, אני יכולה ע"ח...
במקום העבודה אין חימום טוב, כך שהייתי קפואה אין אפשרות לשתות שם חם, כי הקומקום טרף, כך שממש לא יכולתי להתחמם, התחננתי לחזור הביתה, כי התחלתי להשתעל והיו לי כאבי גרון, אבל דרשו ממני "למשוך משמרת" באיזשהו שלב, קצת לפני סוף היום הרגשתי שעוד רגע....
ואז איפשרו לי להשתחרר, לקחתי מונית ע"ח וחזרתי הביתה, מאז אני עם כאבי גרון, ראש, אוזניים, מנוזלת מאוד בקיצור מקוררת, אני בבית, לא מסוגלת לעבוד, השאלה היא אם אני יכולה לתבוע מהם את ימי החופשה שקרתה בעצם בגללם, בגלל שלא ממנים לי מונית, בגלל שאין חימום נורמלי, בגלל שלא איפשרו לי להשתחרר (ע"ח כמובן, לא שיממנו לי)?
הנושאים החמים