- הוסף לסימניות
- #41
אצלנו כן מקובל לתת מעטפה, ואני רוצה להגיד מזווית קצת שונה:
נראה לי מוזר לתת "שוחד" למלמד בחודש אדר... תיכף סוף שנה! אם כבר זה היה מכיוון של "שוחד", היה יותר הגיוני לתת אותו לר"ה, לא?

אנחנו נותנים מעטפה, ובפירוש הסכום משתנה ע"פ ההערכה שלנו למלמד. שנה אחת שהמלמד היה מסור בצורה יוצאת דופן, ועורר את התפעלותנו כל יום מחדש - נתנו לו סכום מכובד יותר מהמקובל, עם מכתב מעריך שמפרט בדיוק על מה מגיע לו הטוב הזה
מבחינתי, היה מאד נחמד ומקל על הכיס אם הנוהג לא היה קיים, אבל כיוון שהוא קיים - אני מנצלת אותו כדי להביע את תודתי.
נראה לי מוזר לתת "שוחד" למלמד בחודש אדר... תיכף סוף שנה! אם כבר זה היה מכיוון של "שוחד", היה יותר הגיוני לתת אותו לר"ה, לא?
אנחנו נותנים מעטפה, ובפירוש הסכום משתנה ע"פ ההערכה שלנו למלמד. שנה אחת שהמלמד היה מסור בצורה יוצאת דופן, ועורר את התפעלותנו כל יום מחדש - נתנו לו סכום מכובד יותר מהמקובל, עם מכתב מעריך שמפרט בדיוק על מה מגיע לו הטוב הזה
מבחינתי, היה מאד נחמד ומקל על הכיס אם הנוהג לא היה קיים, אבל כיוון שהוא קיים - אני מנצלת אותו כדי להביע את תודתי.
הנושאים החמים