כללי נמאס לי מההתעללות של נתיב!!!!1

  • פותח הנושא high
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #81
נכתב ע"י chyz;1061741:
לא פותחים באתרוג אתרי קניות, זאפ משום מה פתוח, אבל בלי תמונות::D:D:D

אולי במסלול שלך לא פתוח לך,
אני ראיתי במחשב שמחובר לאתרוג אתר לא זוכרת את שמו של בגדי ילידם נשים וכו' והיו שם תמונות זוועה מבחינתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
עברתי לנתיב לאחרונה.
לאחר שאם לא שמתם לב בשנה וחצי האחרונה נעדרתי ועשיתי הסבת מקצוע למקצוע שאינו דורש מחשב.
אני אוהב את מה שאני עושה ולכן ניסיתי צ'אנס אחרון ורק עם נתיב (האינטרנט ללא אינטרנט)
אף פעם לא ניסיתי את אתרוג וכך שאיני יכול לומר דעה בנושא.
רימון מוקצה מחמת מיאוס.
היו בעיות בהתחלה בתוכנה שלא פעלה כראוי ב"ה הכל סודר ותוקן.
פתחתי את שאטרסטוק וביקשתי לסגור אותו חזרה כי אין אפשרות סינון ראוי ויש שם פריצות נוראה.
נכון זה מגביל ולא נוח אבל זה כללים מאוד נוקשים שאני מקבל על עצמי ע"מ היכולת להמשיך בעבודה שאני כ"כ אוהב ונהנה.
אני רוצה סינון הרמטי ללא זליגות.

דווקא השירות שקיבלתי היה טוב ואני מרוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
נכתב ע"י start;1061744:
בבקשה יעידו פה גולשי אתרוג הגרפיקאים אם התמונות חסומות באתרי קניות וכד' ונחכים.
לא נראה לי שיש מצב לרכוש בגד ללא לראות איך הוא נראה ...
מעניין, זאפ דווקא נפתח לי, אבל רק אלקטרוניקה, כל השאר נחסם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אכן באתרי התמונות גם בנתיב זה ממש לא לכתחילה, ולנשים עוד ניחא למרות שגם זה כואב לי מאד ולכן אני משתדלת לצמצם את המראות כשם שאני משתדלת לא לטייל באזורים פרוצים. גברים אין לי מושג מהו הפתרון, זה אכן נורא וזה צרת הדור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
כדאי לך כבוד הניק 'אפרתה' להביט בתאריך שנמצא אי שם בחלקם העליון של המכתבים שהבאת..
התאריך שהכי קרוב לעכשיו הוא בערך לפני כמעט שנתיים...
מאז אינטרנט אתרוג פיתחו דרכים וכלים שנתיב יכולים רק לחלום עליהם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
בואו נעשה סדר:
יש כאן קבוצה שטוענת שהסינון של נתיב חסום מידי בשבילם. ולהם לא יהיה פתרון, כי זו הצורה של נתיב.

ויש כאן קבוצה של אנשים שנתיב מהווה פתרון מעולה בשבילם. אבל נתיב במעשיהם מבריחים אותם.

בסה"כ אני מנסה לעורר אותם שם להקשיב ללקוח.
להיות זמינים, אדיבים הרבה יותר, יש תחושה שהלקוח לא ממש חשוב להם כי במילא הוא בידיים שלהם.
נכון שיש שם הרבה מאוד נחמדים בצוות, אבל קשה להשיג אותם.
לדעתי תדרוך נכון של הצוות והוספת כח אדם תועיל להם מאוד!

כשאני כאבתי לאחת העונות שאני תקופה עם אינטרנט פתוח בגלל ששידרגתי לwin 8 ולא היה להם סינון לזה, היא התעצבנה והפטירה "אין מה לעשות עובדים על זה יש לך בעיה שהתקנת וינדוס 8"
(למרות שכאן באמת אינני מבינה למה לא שמו הודעה בדף הבית להם שאין אפשרות לסנן)
"כמה זמן זה יקח" המשכתי לשאול שוב בכאב אמיתי
"גיברת אני לא יודעת שיהיה יודיעו לך"

רק אחרי תקופה מאשכול בפרוג הבנתי שהגיע הגירסה...
זה שירות??
ושוב, חבל לכם, אתם מפסידים אנשים שמאוד רוצים בסינון שלכם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
נכתב ע"י STHEDKOL;1061755:
כדאי לך כבוד הניק 'אפרתה' להביט בתאריך שנמצא אי שם בחלקם העליון של המכתבים שהבאת..
התאריך שהכי קרוב לעכשיו הוא בערך לפני כמעט שנתיים...
מאז אינטרנט אתרוג פיתחו דרכים וכלים שנתיב יכולים רק לחלום עליהם!

אני מאמינה שהרבנים יודעים את מה שכבודו יודע. בינתיים האישור היחיד שהועלה כאן לטובת "אתרוג" הוא עתיק עוד יותר. לתשומת לבך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
נכתב ע"י אפרתה;1061761:
אני מאמינה שהרבנים יודעים את מה שכבודו יודע. בינתיים האישור היחיד שהועלה כאן לטובת "אתרוג" הוא עתיק עוד יותר. לתשומת לבך.
לכן הוא גם "יקר" יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
נכתב ע"י אפרתה;1061761:
בינתיים האישור היחיד שהועלה כאן לטובת "אתרוג" הוא עתיק עוד יותר. לתשומת לבך.

בבקשה לחשוב לפני שעונים...
אם יש לנתיב מכתב ובו כתוב שהם ה'יחידים' שיש להם סינון טוב, והמכתב נכתב לפני שנתיים, ממילא מאוד יכול להיות שאקטואלי לעכשיו הם כבר לא ה'יחידים', וממילא אין במה לנפנף שהם ה'יחידים' עם אישור מגדולי ישראל, כי אך ורק לפני שנתיים הם היו ה'יחידים' [אם בכלל!!]...
בשונה מאתרוג, שאפילו שהמכתב נכתב לפני שנתיים, אבל בו נכתב רק שהסינון שלהם מעולה, ולגבי נקודה זו כלל לא משנה מתי נכתב המכתב... :eek::eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
נתיב בגירסאות ישנות היה נפלא. בחדשה, הוא מאט את הגלישה בצורה מחרידה (מנסיונות עם הטכנאים בהסרה זמנית)

החתימה שלי ש'יש לי נתיב'. אבל הם עושים מלאכת ה' רמייה. וכל אדם שלא גולש דרכם בגלל המוצר המחריד שלהם, עוונו בם. (מתנצל על העצבים שלי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
לא עניתם ממין הענין. אף אחד לא העלה מכתב שמחדש על הקודמים. הוי אומר- הם עומדים בתקפם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
נכתב ע"י אפרתה;1061771:
לא עניתם ממין הענין. אף אחד לא העלה מכתב שמחדש על הקודמים. הוי אומר- הם עומדים בתקפם.

שיהיה ברור-שכל מה שיצא המכתב ההוא לנתיב, זה רק בגלל שנתיב באו אל הרבנים והחתימו אותם, יש להם [לנתיב] אינטרס שיחתמו להם [בכדי להוריד את אתרוג], ולכן הם הלכו והחתימו את גדולי ישראל..
כיום אתרוג יודעים שהם שולטים בשוק, כך שאין להם עניין ללכת ולהוציא מכתב כנגד ולהוריד את המכתבים הישנים שהיו בעד נתיב..
וכמובן, שהרבנים מעצמם לעולם לא יוציאו מכתב סתם...

נ.ב. אני יודע מראש שדבריי לא יובנו בקריאה ראשונה, ויראו כזלזול בגדולי ישראל,, אני מקווה מאוד שבקריאה שניה הם יובנו ולא יוצאו מהקשרם..]

ודו"ק היטב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
לא יוצאו בכלל מהקשרם.
כל מי שמאזין לכל הקריאות שיוצאות שוב ושוב מפי אנשים מהשטח וגם מפי גדולי ישראל עצמם- יעשה כפי שהוא שומע. מי שצריך אחרת- שילך לשאול. וחסל.
ומי שבוחר חסימה לפי שרות הלקוחות- שיערב לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אפשר להוסיף את האשכול הזה לערימת האשכולות ה'מכובדת' שדנה בנושא הזה..

יאללה חברים לכו לישון :) :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
מבלי לקחת צד בכל הויכוח.
האם יש פה מישהו עם "נט צח"? האם תוכנת נעלן או ניידן של נט-צח גם כן מאט את הגלישה ותיפקוד המחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
אני ממש לא מדברת על מכתב מטעם נתיב בו החתימו את הרבנים,
אני מדברת על מכתב ממש לא אינטרסי שראיתי שנשלח למוסדות שונים של החינוך החרדי , מאת בי"ד עם פסק הלכה מאחד הפוסקים הידועים והמקובלים במטרה, שמוסדות החינוך ידעו ויעמדו על כך בבתי התלמידים. כך שלנתיב כלל לא היה שליטה על המכתב, ובמכתב נרשם מפורשות שגדולים ישבו ובדקו בין הצע החסימות את החסימה הכשרה והמקובלת עליהם ומצאו לנכון שרק נתיב עומדת בקריטוריונים, וכן נרשמו שם בצורה מפורשת שמות של חברות שהוזכרו כאם בפורום שהם לא חסימה מספקת ומקובלת, לצערי אין לי את המכתב זמין, אשתדל בל"נ לטובת הכלל להשיגו ולפרסמו לטובת הכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
הי, אפשר להרגע ?!
תגידו מה שאתם רוצים אבל נתיב עושים עבודת קודש אמיתית!!!
אז בבקשה חברים לא ללכלך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
נכתב ע"י esti0527603;1061818:
אני ממש לא מדברת על מכתב מטעם נתיב בו החתימו את הרבנים,
אני מדברת על מכתב ממש לא אינטרסי שראיתי שנשלח למוסדות שונים של החינוך החרדי , מאת בי"ד עם פסק הלכה מאחד הפוסקים הידועים והמקובלים במטרה, שמוסדות החינוך ידעו ויעמדו על כך בבתי התלמידים. כך שלנתיב כלל לא היה שליטה על המכתב, ובמכתב נרשם מפורשות שגדולים ישבו ובדקו בין הצע החסימות את החסימה הכשרה והמקובלת עליהם ומצאו לנכון שרק נתיב עומדת בקריטוריונים, וכן נרשמו שם בצורה מפורשת שמות של חברות שהוזכרו כאם בפורום שהם לא חסימה מספקת ומקובלת, לצערי אין לי את המכתב זמין, אשתדל בל"נ לטובת הכלל להשיגו ולפרסמו לטובת הכלל.
אופססס, פונט חדש? :p
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
נכתב ע"י rainbow;1061820:
הי, אפשר להרגע ?!
תגידו מה שאתם רוצים אבל נתיב עושים עבודת קודש אמיתית!!!
אז בבקשה חברים לא ללכלך...


כנראה כוונתך "היו צריכים" לעשות עבודת קודש... :(
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה