- הוסף לסימניות
- #21
אחרי הרבה שנים של נהיגה אני שם לב שכשאני נוסע עם נהג אחר, אני הרבה בודק ועוקב (גם במראות) תו"כ נסיעה.
זה פשוט בגלל שזה משהו שאתה "מבין" בו וממילא אתה מרגיש חצי נהג..
לא הייתי מזלזל בתגובה הזו:
וכשמתלווה לזה העניין של משהו אקוטי שגם עלול להיות מסכן חיים - אתה אומר לעצמך "זה לא צחוק, אני חייב שליטה על האירוע".
ואז אתה שם לב שההגה לא בידיים שלך ומישהו אחר לקח שליטה.
נראה לי שאדם שיודע להאציל סמכויות ולפרגן לאחר לעשות דברים גם אם הוא מבצע אותם פחות מושלם ממנו - יותר קל לו העניין.
או שאולי הפתרון הוא פשוט לנסוע רק באגד..
זה פשוט בגלל שזה משהו שאתה "מבין" בו וממילא אתה מרגיש חצי נהג..
לא הייתי מזלזל בתגובה הזו:
יש בזה אמת, כלומר קשה לנו לתת למישהו אחר לעשות מה שאנחנו אוחזים עצמנו יודעים היטב לעשות.ביטחון עצמי מופרז
וכשמתלווה לזה העניין של משהו אקוטי שגם עלול להיות מסכן חיים - אתה אומר לעצמך "זה לא צחוק, אני חייב שליטה על האירוע".
ואז אתה שם לב שההגה לא בידיים שלך ומישהו אחר לקח שליטה.
נראה לי שאדם שיודע להאציל סמכויות ולפרגן לאחר לעשות דברים גם אם הוא מבצע אותם פחות מושלם ממנו - יותר קל לו העניין.
או שאולי הפתרון הוא פשוט לנסוע רק באגד..
"טוב שההגה בידיים של אגד"
הנושאים החמים