דרוש מידע רבי בחיידר שלא מפסיק להרביץ לילדים, מה עושים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #84
אז אל תגיב לי
בא תסביר למה אני הזוי?
כמי שמתחכך עם מלמדים במהלך כל היום אשאל אותך האם הפרדה של ילדים שרבים מכות זה תקין?
לפי החוק אסור להפריד רק לעמוד כמו מסכן ולבקש שיפסיקו

מספיק אם הפרוגרס
אני רוצה חינוך כמו שחינכו אותי (וכן אני קיבלתי) וכמו שחינכו את ההורים שלי
מי דיבר על פוגרס ומי דיבר על חוק
אני מדבר על הסיפור הספציפי הלז
לא מתואר כאן ילד שהפרידו אותו מלתת מכות לחבר שלו והוא קצת כועס
אלא על ילד שחוטף ביום יום הוא וכל הכיתה שלו ופניות להנהלה לא עוזרות
זה כבר מלמד סדיסט שמכה תלמידים והמערכת מתעלמת ממנו
וכן זה נורא ואיום ואסור לתת לזה לגיטמציה בשפו"א
ודאי שמותר למלמד להיות תקיף לפעמים ולדעת גם לתת פצכ'ה אם צריך אבל אסור שזה יגיע מעצבים או מהנאה לתת סתירה לילד זה כבר לא חינוך זה להיות אלים על ילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
כל מי שמפקפק.. לא יכול להיות.. לא הייתי שולח.. תתקשרו לאדמו"ר..
אתם מנותקים מהמציאות של קהילות שחיות בבועה של עצמן, אי אפשר בשום אופן להעביר ביקורת פנימית, ולא ממש אי אפשר ביום בהיר לעזוב חסידות שכל המקורות הגשמיים והרוחניים שלך ושל אבות אבותיך מושתתים שם עמוק עמוק.. זה להיות שבוי הרבה יותר ממה שאתם חולמים..
סוג של כת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
33 דקות לאשכול- 82 תגובות.
זה נושא מכעיס מאוד.
סליחה על הבוטות אבל אם זה כך באמת וזה משהו סדרתי.. זה אדם חולה כמו שאר החלאים שהתפשטו לאחרונה במחננו.
ואתה דע לך, שאם זה לא היה בחסידות אלא באיזה ת"ת או משהו כלל כזה..
הרב'ה מזמן היה שוכב פצוע במיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
הסיפור הספיציפי הזה לא קרה וודאי לא עם בנו של פותח האשכול.
למה הגעתי למסקנא הזאת באישי
אחזור ואומר היום מלמדים רועדים מפחד מהורים וילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
ברור חוצפה עזות מצח!!
את כנראה לא מכירה ליטאים משופשפים ובני ברקים (מהזן של תשבר וכו')
מה הקשר ?? לא קשור לשיפשוף אלא לעזות מצח
חוצפה ישגה!
איפה אתה חי
כנראה אתה מרוקאי משדרות
בחסידות העולם מתנהל אחרת ביזו ידידי
גם אם היו אומרים ישיבה קטנה זה לא היה מוזר
????

בלי קשר לאשכול...
אני הייתי מעדיף לבן שלי... רבה שיודע לחנך וגם מפליק לילד מתוך סבלנות וחינוך ומחשבה...
הבעיה שהיום לא נראה לי קיים ומה שיותר מדאיג
כיוון שהרבעס מפחדים להפליק הם יכולים לבייש ולכתוש את הילד מילולית מה שיכול להזיק לילד פי 10 מסטירה!

גילוי נאות חטפתי בחיים מרבעס היו שהרגשתי שזה מחינוך והיו שהרגשתי את העצבים שלהם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
הסיפור הספיציפי הזה לא קרה וודאי לא עם בנו של פותח האשכול.
למה הגעתי למסקנא הזאת באישי
אחזור ואומר היום מלמדים רועדים מפחד מהורים וילדים
לפי האמור בחסידויות (לא כולם) זה יכול לקרות.
מאידך, דוקא אם זו חסידות כ"כ גדולה איך משתיקים כי ברגע שזה יצא לאור/לתקשורת הלך השם שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
עכשיו ברצינות-
סילחו לי- ובמיוחד @משתמש סופר ,
איזה הורה מתייעץ בפרוג על כזה נושא רגיש?
למה לא להתייעץ עם אנשי מקצוע טובים ומנוסים?
יש כאן כ"כ הרבה סגנונות ודעות- גם חכמות וגם לא כ"כ - בלשון המעטה...
מספיק לשתף את אחד המלמדים המנוסים והטובים שבחיידר זה -בטלפון, בצורה אנונימית ולשאות לדעתו- מה אפשר לעשות בנידון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
לא נראה לי שהסיפור נכון!!!!!!
מאמין שהסיפור מומצא
לא מכיר מלמד שנוגע בילד
לקבל ליקיים ולהעביר את השיעמום
לקושש לייקים?
לקבל צומי?
תסלחו לי הסיפור נשמע מצוץ מהאצבע..
אם הייתי יודע שיש אלימות אני חושב שהיא היתה נעצרת מיידית
אבל אני קודם הייתי מנסה להבין מהילד מה זה נקרא מכה...
טוב אין סיכוי בעולם שהסיפור נכון!!!!!!!!!!!!!!
ילדים בגיל 12 מקבלים מכות נשמע לי הזויי
נראה לי יש פה חולה ירח בפורום ומדביק פה כל יום ניק אחר
זה אני לא מאמין לסיפור

@ביז'ו @צור1 @לארג'

אשכרה,

בלי שום מידע מקדים לקחתם בנאדם רציני עם ראש על הכתפיים שדואג לילד שלו כמו שאתם הייתם דואגים,

ועשיתם ממנו בנאדם מדומיין שוחר לייקים וצומי, הכל בגלל שלא נראה לכם שיש כזה דבר בציבור החרדי.

"לא מכיר מלמד שנוגע בילד"...

במילה אחת זאת הבעיה של הציבור החרדי, לפעמים אנשים בטוחים שדברים מסויימים לא יכולים לקרות ומנפנפים את הדבר מהמדרגות בלי בדיקה וחקירה כלשהיא,

ואני מאמין שזאת הבעיה בחיידר ההוא, המנהל לא מאמין לילדים ולהורים, או שהוא מאמין ולא בעניין לטפל

וכל מי ששואל למה לא ניגשים לאדמו"ר, לא יודע חסידות מה היא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה