מרחב למידה

מרחב פתוח לשאלות ועזרה הדדית בחו"ד עיצובית
מנהל הפורום: אלעזר 1
חו"ד ליצירות ועבודות, שאלות טכניות על תוכנות אדובי, הבאה לדפוס, מדריכים, זיהוי פונטים ומאגרים חינמיים.
הוסף נושא חדש

עיצוב ותקשורת חזותית >> תוכן מקצועי

ובכן מהרגע שהדיונים של "מרוצה" "לא מרוצה" "התעללות" וכו' החלטתי שאני לא נכנסת לאמוציות האלו שלא יובילו לשום מקום.

כמוכן - נכנסו לשיח משפטים מרקיבים כמו זה - שהחלטות הרבנים מונעות ממי שמשלם להם יותר - אם זה עדיין נותר על כנו בפלטפורמה זו, זה רק מראה לנו את הקרירות ביראת שמים שניתן לקבל מהשהות גם באתרים כשרים למהדרין מן המהדרין.

הקדמה ג' כולם כאן יודעים ומסכימים שמבחינת יהודי חרדי האינטרנט נועד לצורך בלבד לא לבילוי, לא להתעדכנות סתמית, וכו'... משיחות וברורים שלי מול מתכנתים, כל חסימה ניתנת לעקיפה אם רק רוצים כל חסימה שהיא לא באה אלא לאנשים יראי שמים שרוצים למנוע מעצמם מכשולות תמימות בכנות, ולא ל"אויבער חכמים" שמניחים מכסה על ביובם ומחפשים בכוח פרצה להשחיל את הקשית.
וכל אחד הולך בעניין הזה כמו בכל ענייני תומ"צ אחר רבו - ואין כאן כל דיון - כל אחד והרב שלו. (כמו שאני לא אשכנע שכנה שהפסק שהרב נתן להם בעניין של הלכות שבת למשל הוא לא לעניין כי הרב שלי פוסק אחרת...)

ובכן, אני מנויה על שירות נתיב מזה כ-7 שנים מהרגע שהיה לי נט, ההתמודדות מול השירות שלהם לוותה עליות ומורדות. באחת התקופות שהרגשתי שבאו מים עד נפש בעלי פנה לרב שלנו שאחראי ע"כ מטעם הקהילה ואמר לו "אנו נזקקים לאינרנט ועשינו נתיב הכל באישור הרב, אך השירות שלהם מונע עבודה נורמלית, אז מה התכלית?" - הוא הודיע לבעלי נחרצות שהוא ישוחח איתם, ויודיע להם, שהקהילה תעקוב ואם לא יהיה שיפור מיידי בשירות, הקהילה כולה תמצא לעצמה חסימה אחרת.

ומאז ב"ה טפו טפו מזה 3 שנים הכל חלק.

אני מתקשרת וזמן ההמתנה הוא עד 15 דקות בד"כ פחות, נורמלי ביותר ביחס למוקדי השירות האחרים שיצא לי לפנות אליהם. בקשות לפתיחת אתרים נענות תוך כמה דקות ואם לא ואני צריכה מיידית אני מתקשרת ואז מייד פותחים לי.
גם אני הייתי מאד רוצה שיהיה להם שירות 24 שעות ביממה ומקווה שבקרוב הם יעשו זאת.
יש לציין שבכל בעיה אני פשוט פונה לנתיב ולא מניחה לדברים - לדוג' הציק לי מאד שהקריינות שלהם בהפניות המרכזיה לוותה במוזיקה שהקשתה על השמיעה אמרתי זאת שוב ושוב עד שזה סודר (לא יודעת אם רק בגללי:) אבל בטח שגם) כשיש לי טענה ובעיה אני פשוט דורשת שירות ולא מרימה ידיים.

לפני ביצוע התקדמויות טכנולוגיות אני מוודאת עם נתיב שזה בסדר, כשרכשתי עכשיו נייד עם ווינדוס 8 יידעתי את נתיב ע"כ, ביצעתי חסימה מלאה להוציא מייל וברגע שנתיב סידרו את העניין הם יידעו אותי והתקינו נתיב על המחשב, בינתיים הכל פועל לשביעות רצוננו.

עניין נוסף, גם אני ידעתי שלנתיב אין שליטה על התכנים באתרים ולאחרונה הופתעתי לגלות שיש גם יש, התוודעתי לזה לחלוטין בתמימות מצו"ב דוגמאות (ב1. מחקתי את המילה הבעייתית אבל תנסו בעצמכם:) ובשני הוא מייד שינה את המילה לX)
בעניין פתיחה לזמן מוגבל - כשעשו זאת זה לא היה פתיחה לחלוטין אלא רק האתר המבוקש, שנצרך בדחיפות אך לא לצורכי עבודה, ללא תמונות (אלא אם כן היו צריכים דווקא אותם) ולאחר זמן יצרו קשר ווידאו את שיבת החסימה.

למה לא כתבתי את כל זאת מיד?
כי אני חושבת שאם משהו נתקע עם השירות שלהם זה לא יועיל לו שאני מסתדרת, זה כן חשוב לתבוע בנחרצות שירות מנתיב ולהתלונן בפניהם - מניסיוני זה עוזר. גם אין הצדקה שזה יקרה.


ואם פניה אישית לא מספיק חזקה ואתם בחסימה קהילתית שוחחו על הבעיה הזו עם הרב האחראי אצלכם, בהחלט אין סיבה לאכול בשר כשר ומקולקל, לרבנים יש אינטרס שנקבל שירות בהחלט כן.

בתפילה שלא נכשל ולא נכלם.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה