מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

אציין שקראתי רק חלק מהשרשור,
אבל מניסיוני (כסטודנטית בתחום המצריך חשיפה לתכנים לא מתאימים ועם הרבה קובצי ווידאו בהם מופיעים נשים)
תמיד כשהיה צורך ופניתי בצורה מכובדת ומסבירה נמצא פתרון,
אם זה קובץ להורדה, אם זה פתיחת אודיו בלבד,
אין על נטפרי ואין כמו נטפרי למרות שזה מצריך מאיתנו גמישות וויתורים וטוב שכך,
אם כל בקשה לפתיחה הייתה נענית בסוף הרף של ההקפדה היה יורד.
הרבה פעמים הם השוטר שאומר לנו זה לא טוב! ואנחנו נאלצים לומר אמן!
איזה כיף לך,
אבל תבין שיש כאלו שהבקשות שלהם לא נענות וזה מאוד מפריע להם.

איך הגעת לזה שמסלול עסקי יהיה פתוח יותר? להיפך בדיוק, צוות מפתחים רחב יותר יאפשר לפתוח דברים שמצריכים פיתוח מיוחד באופן בטוח יותר.

מההתרשמות שלי מכמה פעמים שהבעלים הגיב כאן בפורום, הוא כן בעד לעזור לאנשים, אולי שמישהו ירים את הכפפה וידבר אתו ישירות וישכנע אותו (זה בטח יותר יעיל מאשכול 'שחרור עצבים' בפורום)

ד"א אני מכיר אתרים חברתיים שיש אפשרות למתכנתים להתנדב בתחזוקה ופיתוח, אפשר להציע לו לגייס מתנדבים למיזם, אני בטוח שתהיה התגייסות רחבה.
 
2. פתיחת אתרים בעייתיים יותר לכאלה שזקוקים להם לצורך עסקי.
אתה צודק שאם זה יהפוך למסלול רשמי זה יגרום להרבה לעבור לשם 'לצרכי עבודה'...
 
מההתרשמות שלי מכמה פעמים שהבעלים הגיב כאן בפורום, הוא כן בעד לעזור לאנשים, אולי שמישהו ירים את הכפפה וידבר אתו ישירות וישכנע אותו (זה בטח יותר יעיל מאשכול 'שחרור עצבים' בפורום)

ד"א אני מכיר אתרים חברתיים שיש אפשרות למתכנתים להתנדב בתחזוקה ופיתוח, אפשר להציע לו לגייס מתנדבים למיזם, אני בטוח שתהיה התגייסות רחבה.
@mat
לא יודעת אם זה הבעלים של נטפרי או מנהל שם, אבל בטח הוא יוכל לעזור.
 
ד"א אני מכיר אתרים חברתיים שיש אפשרות למתכנתים להתנדב בתחזוקה ופיתוח, אפשר להציע לו לגייס מתנדבים למיזם, אני בטוח שתהיה התגייסות רחבה.
הרעיון הזה עלה בפורום נטפרי הרבה פעמים והוא נדחה מכל מיני סיבות
 
ביקשו בסך הכל שייקחו עוד מתכנת שיכתוב את הקוד שיאפשר פתיחה של דברים שצריכים פיתוח ויסנן אותם כמו שצריך.
ניסית פעם להכניס מתכנת לתוך פרוייקט מורכב?
לפעמים זה רק הורס, הוא גם מקבל משכורת וגם שורף זמן יקר של המתכנת המנוסה
 
זה התשובה לכל הדיון פה:
נטפרי לא באמת יכולה לעקוב אחר כל משתמש לוודא שאכן הוא זקוק לכך. המטרה שלה היתה ליצור מרחב נקי לכלל הציבור, ובזה שהיא מתגמשת במקרים מסויימים בסופו של דבר זה בא על חשבון הכלל

תדמיינו ופותחים מסלול עסקי של נטפרי פתוח יותר, מאפשר יותר. לדעתכם, כמה אחוז מהמשתמשים עובר לשם? כמה מתוכם יהיו בעלי עסקים? האם נטפרי תחטיא את המטרה שהיא תעשה את זה?
אתה צודק שאם זה יהפוך למסלול רשמי זה יגרום להרבה לעבור לשם 'לצרכי עבודה'...


וזה פשוט בדיחה:
במסלול עסקים זה יכול להיות כמו בסמארטפנים, שבשביל להצטרף צריך אישור מרבנים אולי אפשר אפילו מרבנים ספציפיים, והרבנים יבנו לכל אחד מסלול אישי ומיוחד
תראה את כל הסמארטפונים בהכשר בדץ בני ברק שבהתחלה היה אך ורק לצריכים לצורכי עבודה (אני חושבת שהיה צריך למלאות טופס מיוחד עם אישור מרב)
והיום זה נמצא בידי כל צרוע וזב ללא כל בדיקה ותחקור.........
 
אני לא חושבת שזו בעיה של "להביא עוד מתכנת", לנטפרי יש מספיק צוות ולא עוד עלות של מתכנת מה שיפיל אותה, אני חושבת שזה יותר עקרוני, ועל זה רשמתי שא"א לקחת אדם בעל אידיאליים ולכפוף אותו לצרכים שלנו כשהם נוגדים את עקרונותיו. אפשר אולי לשכנע אותו בצורך ובנכונות של הדברים.
אם זה רק ענין של להוסיף פונקציה כדי לאפשר שימוש באתר מסוים שיוכל להפתח לכולם לכחתחילה (כמו למשל שעשו באתר של נקסט), זה דבר אחד, אבל הרבה מהאתרים שאנשים רוצים שיפתחו להם לצרכי פרנסה אלו אתרים בעייתיים במידה כזאת או אחרת, ולפתוח למי שממש זקוק לכך זה בסדר לחלוטין, אך מה שקורה במקרים כאלו, זה שאנשים שומעים שיש את האופציה הזאת, וגם מי שלא חייב פונה, ונטפרי לא באמת יכולה לעקוב אחר כל משתמש לוודא שאכן הוא זקוק לכך. המטרה שלה היתה ליצור מרחב נקי לכלל הציבור, ובזה שהיא מתגמשת במקרים מסויימים בסופו של דבר זה בא על חשבון הכלל.
אני לאו דווקא מסכימה איתם, שמחה שאני לא במקום שצריך להכריע, אני רק באה לנסות להסביר את דעתם שהיא לא כזאת ראש בקיר בחוסר הגמישות.
ספציפית האתר של לוטי, כמו כל מי שמתעסק/ת בתחום, גם אני הולכת להוריד קבצים ממחשב אחר.
יצא לי להכנס לאתר הזה ממחשב ללא חסימה כלל, ולא היו שם תכנים בעייתיים!
רק מה, זה דורש פיתוח מורכב.
זהו כלי משמעותי למי שעובד בתחום עיצוב אתרים, וכמו שכבר אמרו פה- רוב מוחלט רוצה לשלם יותר בשביל שיפתחו את זה. אם אח"כ זה ישאר פתוח לכל הציבור- זה לא בעיה בכלל.
 
סינון כמו נטפרי עולה המון כסף ! המון !
וחברות אחרות שהם חברות עסקיות - לא מוכנות להשקיע את זה בלי שיהיה להם רווחים
לעומת זאת נטפרי - לא הוקמה כחברה בשביל להרוויח כסף אלא בשביל שיהיה סינון לציבור החרדי והם השקיעו וישקיעו בזה עוד כסף ככל שידרש
להווי ידוע שמנהל נטפרי לפני הקמת נטפרי, היה בכלל באתרוג (ואני בטוח שהסינון שם בזמנו, היה הרבה פחות מאשר הוא היום) והוא פנה למנהלי אתרוג והציע את הרעיון המהפכני שלו לשפר את הסינון, והם דחו אותו כי זה דרש השקעה כספית גדולה שהם לא רצו להוציא (אם הלקוחות באים גם כך, למה להשקיע עוד ?...)
ואז נמאס לו שם והוא פנה להקים את נטפרי
בכלל נטפרי בתחילת דרכה לא גבתה על הסינון כלל ! כלום !
אבל אחרי זה היא ראתה שהיא לא יכולה לעמוד בכל העלויות כשזה בחינם, אז היא התחילה לגבות 15 ש"ח
במילים אחרות - ה15 ש"ח הם לא תשלום לרווח אלא כיסוי הוצאות
(איני נציג של נטפרי ולא דובר בשמה, רק כותב על דעת עצמי מה שקראתי בזמנו. ניתן לקרוא על כל זה בחיפוש בפרוג על נטפרי)
בכנות
בעיני נטפרי עשתה שירות גרוע מאד לציבור
פשוט דאגו להכניס בכל בית שלא היה בו אינטרנט- אינטרנט נקי .
כמובן הכל נקי, ואין מה להתלונן
אבל כל המהללים פה שזה עמותה ללא מטרת רווח
נזכיר שהעמותה הזאת קמה בתחילה בלי אישור של שום רב!
פשוט מישהו החליט על דעת עצמו(ויכול להיות מכוונות טובות) להנגיש את האינטרנט לציבור
עד אז היה ברור לכולם שאינטרנט ממש לא אמור להביא לנו חווית גלישה, אמור לתת לנו מענה אך ורק לצורך העבודה
מי בכלל דיבר על נוחות וכיף?
על אתרי קניות, על בגדים ושאר קשקושים מאליאקספרס.
כמו שכתבתי קודם- במגרש הביתי- אנשים מרוצים.
האם זה שאנשים מרוצים מתיר את מה שקרה כאן?
מאינטרנט בדיעבד- פשוט נהיה לכתחילה.
חושבת שהמפיכה הזאת לא הייתה קורית בצורה כזאת דרסטית לולא נטפרי התיימרה להביא פה משו כשר וגלאט.

זה בערך כמו שהרבנים יאשרו קניון נקי וטהור בכל בית
האם זאת המטרה?
האם לא הסתנוורנו קצת ואיבדנו את הכיוון?
נכון, נוחות בעבודה היא חשובה והכרחית.
בהחלט אפשר להבין את התיסכול של המון אנשים פה, מכל הסינונים
מהיכרות עם התחום וידיעה פחות או יותר את הבעיות בכל חברה.

אבל באמת שמול הערצה עוורת כזאת- לחברה שאולי הנזק שלה רב על התועלת-
פשוט א''א לשתוק.

ולכל הזועקים על תמונות שרואים מידי פעם בסינונים אחרים
נכון, זה חמור, אסור שזה יקרה.
אבל אם אין תמונות, זה נפלא לשוטט ברשת? האם לזה התכוונו הרבנים כשאישרו אינטרנט לצורך העבודה בלבד???

אדגיש שאין לי מושג מי המקים של נטפרי, מאד יכול להיות שכוונתו לא הייתה כזאת וסביר להניח כך
ועדיין, גם בלי כוונה- נוצרה כאן מערכת עצובה ביותר.
ורק בשביל להבין כמה הרבנים נגד כל ה"נקי הזה" כשהוא לא לצורך העבודה, נלך לקו המחמיר- ונראה למשל את הועדה של גור ובויאן שפשוט לא מאשרים רב קו! כי זה לא לצורך העבודה!

וזה אגב תשובה לך
תדמיינו ופותחים מסלול עסקי של נטפרי פתוח יותר, מאפשר יותר. לדעתכם, כמה אחוז מהמשתמשים עובר לשם? כמה מתוכם יהיו בעלי עסקים? האם נטפרי תחטיא את המטרה שהיא תעשה את זה?
בעיני- היא כבר עכשיו החטיאה את המטרה.
 
מי בכלל דיבר על נוחות וכיף?
על אתרי קניות, על בגדים ושאר קשקושים מאליאקספרס.
קשה לכם עם נטפרי בסדר מבין תעברו לחסימה אחרת אבל שאני הייתי בחסימה אחרת לפני שהוקמה נטפרי היה פותחים לבקשתך אתרי קניות וחדשות ללא כל סינון על תמונות וכדו ואם היית לוחץ יותר גם היה נפתח אתרים שמתקרים חרדים בעוד שאין ביניהם כל קשר לחרדיות והיו כאלו שסיפרו לי גם על יותר מזה שפתחו להם זה היה לפני רק בלי סינון טוב וכיום הכל מסונן הרמטי ומי שרוצה יש גם קהילות בנטפרי שיכול להצטרף.
אני מחפש איפה נטפרי שיווקו את עצמם כאינטרנט לכל בית חרדי או משהו בסגנון הא הם בכלל נגד לפרסם בשביל שלא יצטרפו מי שלא צריך.
 
פשוט דאגו להכניס בכל בית שלא היה בו אינטרנט- אינטרנט נקי .
יש עוד מישהו שחשב ככה
המקים והמנהל של נטפרי
 
ונראה למשל את הועדה של גור ובויאן שפשוט לא מאשרים רב קו! כי זה לא לצורך העבודה!
לא מדד לכלום................
האינטרנט וההתקדמות הטכנולוגית היו כאן ברצונינו ושלא ברצונינו
מאוד קשה היה למצוא פתרונות ולגשר על פערים אדירים בהנגשת בנקים חברות וכדו' ע"י פקס וכד'
יכול להיות שהתהליך היה יותר איטי אבל פי כמה וכמה הרסני כשהגלישה היתה נעשית ע"י סינון גרוע עד גרוע מאוד
ומה שגור מרשים לעצמם ע"י כח המשמעת שלהם לא יעבוד על כלל הציבור החרדי...........(מבלי להכנס האם בכלל זה ...)
אפשר להרחיב בדברים עוד הרבה ולהוכיח זאת .............
אבל הסתפק בכך.........
 
בכנות
בעיני נטפרי עשתה שירות גרוע מאד לציבור
פשוט דאגו להכניס בכל בית שלא היה בו אינטרנט- אינטרנט נקי .
כמובן הכל נקי, ואין מה להתלונן
אבל כל המהללים פה שזה עמותה ללא מטרת רווח
נזכיר שהעמותה הזאת קמה בתחילה בלי אישור של שום רב!
פשוט מישהו החליט על דעת עצמו(ויכול להיות מכוונות טובות) להנגיש את האינטרנט לציבור
עד אז היה ברור לכולם שאינטרנט ממש לא אמור להביא לנו חווית גלישה, אמור לתת לנו מענה אך ורק לצורך העבודה
מי בכלל דיבר על נוחות וכיף?
על אתרי קניות, על בגדים ושאר קשקושים מאליאקספרס.
כמו שכתבתי קודם- במגרש הביתי- אנשים מרוצים.
האם זה שאנשים מרוצים מתיר את מה שקרה כאן?
מאינטרנט בדיעבד- פשוט נהיה לכתחילה.
חושבת שהמפיכה הזאת לא הייתה קורית בצורה כזאת דרסטית לולא נטפרי התיימרה להביא פה משו כשר וגלאט.

זה בערך כמו שהרבנים יאשרו קניון נקי וטהור בכל בית
האם זאת המטרה?
האם לא הסתנוורנו קצת ואיבדנו את הכיוון?
נכון, נוחות בעבודה היא חשובה והכרחית.
בהחלט אפשר להבין את התיסכול של המון אנשים פה, מכל הסינונים
מהיכרות עם התחום וידיעה פחות או יותר את הבעיות בכל חברה.

אבל באמת שמול הערצה עוורת כזאת- לחברה שאולי הנזק שלה רב על התועלת-
פשוט א''א לשתוק.

ולכל הזועקים על תמונות שרואים מידי פעם בסינונים אחרים
נכון, זה חמור, אסור שזה יקרה.
אבל אם אין תמונות, זה נפלא לשוטט ברשת? האם לזה התכוונו הרבנים כשאישרו אינטרנט לצורך העבודה בלבד???

אדגיש שאין לי מושג מי המקים של נטפרי, מאד יכול להיות שכוונתו לא הייתה כזאת וסביר להניח כך
ועדיין, גם בלי כוונה- נוצרה כאן מערכת עצובה ביותר.
ורק בשביל להבין כמה הרבנים נגד כל ה"נקי הזה" כשהוא לא לצורך העבודה, נלך לקו המחמיר- ונראה למשל את הועדה של גור ובויאן שפשוט לא מאשרים רב קו! כי זה לא לצורך העבודה!
סליחה על השאלה, יש לך נטפרי?;)
 
סליחה על השאלה, יש לך נטפרי?;)
לא מדד לכלום................
האינטרנט וההתקדמות הטכנולוגית היו כאן ברצונינו ושלא ברצונינו
מאוד קשה היה למצוא פתרונות ולגשר על פערים אדירים בהנגשת בנקים חברות וכדו' ע"י פקס וכד'
יכול להיות שהתהליך היה יותר איטי אבל פי כמה וכמה הרסני כשהגלישה היתה נעשית ע"י סינון גרוע עד גרוע מאוד
ומה שגור מרשים לעצמם ע"י כח המשמעת שלהם לא יעבוד על כלל הציבור החרדי...........(מבלי להכנס האם בכלל זה ...)
אפשר להרחיב בדברים עוד הרבה ולהוכיח זאת .............
אבל הסתפק בכך.........
לא מדד לכלום................
האינטרנט וההתקדמות הטכנולוגית היו כאן ברצונינו ושלא ברצונינו
מאוד קשה היה למצוא פתרונות ולגשר על פערים אדירים בהנגשת בנקים חברות וכדו' ע"י פקס וכד'
יכול להיות שהתהליך היה יותר איטי אבל פי כמה וכמה הרסני כשהגלישה היתה נעשית ע"י סינון גרוע עד גרוע מאוד
ומה שגור מרשים לעצמם ע"י כח המשמעת שלהם לא יעבוד על כלל הציבור החרדי...........(מבלי להכנס האם בכלל זה ...)
אפשר להרחיב בדברים עוד הרבה ולהוכיח זאת .............
אבל הסתפק בכך.........
יש עוד מישהו שחשב ככה
המקים והמנהל של נטפרי
קשה לכם עם נטפרי בסדר מבין תעברו לחסימה אחרת אבל שאני הייתי בחסימה אחרת לפני שהוקמה נטפרי היה פותחים לבקשתך אתרי קניות וחדשות ללא כל סינון על תמונות וכדו ואם היית לוחץ יותר גם היה נפתח אתרים שמתקרים חרדים בעוד שאין ביניהם כל קשר לחרדיות והיו כאלו שסיפרו לי גם על יותר מזה שפתחו להם זה היה לפני רק בלי סינון טוב וכיום הכל מסונן הרמטי ומי שרוצה יש גם קהילות בנטפרי שיכול להצטרף.
אני מחפש איפה נטפרי שיווקו את עצמם כאינטרנט לכל בית חרדי או משהו בסגנון הא הם בכלל נגד לפרסם בשביל שלא יצטרפו מי שלא צריך.

אענה לכולכם
אין לי נטפרי, ואין לי שום דבר נגד נטפרי
דעתי היא שזה סינון מצוין, בייחוד כששומעים כמה אנשים שם מרוצים וכמה הכל נקי.
באופן אישי כרגע יש לי בהחלט עדיפות לגלישה פחות נוחה. פחות נגישה.
עם הרבה יד על הדופק- זהו אינטרנט. זהירות!

היום אפשר להבין למה אנשים מעדיפים נטפרי. בפירוש.
אבל מה שכתבתי היה מול כל הדעות הכל כך מוזרות שנשמעו כאן
הערצה עוורת, קצת מגוחכת. סתימת פיות למי שמנסה לבקש אחרת.
מה קורה לכם, אנשים!

כתבתי את זה לאחר מחשבה והתייעצות
דברים שלא חשבתי עליהם כמובן אתמול פעם ראשונה
שימו לב לתהליך שארע כאן.
בהמון בתים לולא נטפרי- היום, סביר להניח שלא היה אינטרנט.

אז נכון, כנראה הכל נעשה מכוונות טובות
אבל דעתי הפשוטה שהיה כאן כשל כלשהו שכנראה לא צפו אותו.

רוצים להתווכח?
בבקשה, אני ודאי לא אעשה זאת.
זהו דיון פתוח, סה''ע העליתי עוד צדדים
כי החד צצדיות פה פשוט הזויה בכל נושא נטפרי.

שמעתם כעת דעה שלא חשבתם עליה?
אל תרוצו לענות
קצת השתהות תמיד עושה טוב
תחשבו, אולי יש צדק בדברים?
 
נזכיר שהעמותה הזאת קמה בתחילה בלי אישור של שום רב!
שקר וכזב!!!
זו האשמה חסרת בסיס!
אולי לא התייעצו עם הרבנים שלך
אבל אותם רבנים של הציבור הליטאי ששאלו אותם אני מאמין שהם חזו בעיניהם את המהפכה שזה יוביל
ושזה יכניס אינטרנט לציבור החרדי
והחליטו בחכמתם שזה הדבר הנכון לעשות
כל השאר נתון לוויכוח
 
נערך לאחרונה ב:
בהמון בתים לולא נטפרי- היום, סביר להניח שלא היה אינטרנט.
אני ממש לא מסכים עם הנחות היסוד שלך,
אתה אולי חי ביקום מקביל או באיזו קהילה אולטרה סגורה,
המצב כיום שקשה מאוד להתנהל ללא חיבור לרשת (לא אומר בלתי אפשרי, אלא מאוד מאוד קשה, מה לעשות אנחנו דור מפונק בכל התחומים), ובעתיד זה יהיה עוד יותר מורכב,
רוב מוחלט של האנשים שאני מכיר הכניסו אינטרנט הביתה מהכרח ולא מרצון (ואם יש כבר בבית, אז לדעתי אין עבירה לקנות יותר בזול באלי אקספרס, אבל אני מבין שאתה חושב אחרת, זוהי זכותך),
בראייה שלי, ושל רבים אחרים, הסינון של נטפרי הוא הצלת הדור.

שיהיה לך ברור:
אם לא היה סינון לאינטרנט, אנשים היו גולשים ללא סינון!
אם לא היה נטפרי, אנשים היו גולשים עם חסימות גרועות יותר!
 
נערך לאחרונה ב:
אענה לכולכם
אין לי נטפרי, ואין לי שום דבר נגד נטפרי
דעתי היא שזה סינון מצוין, בייחוד כששומעים כמה אנשים שם מרוצים וכמה הכל נקי.
באופן אישי כרגע יש לי בהחלט עדיפות לגלישה פחות נוחה. פחות נגישה.
עם הרבה יד על הדופק- זהו אינטרנט. זהירות!

היום אפשר להבין למה אנשים מעדיפים נטפרי. בפירוש.
אבל מה שכתבתי היה מול כל הדעות הכל כך מוזרות שנשמעו כאן
הערצה עוורת, קצת מגוחכת. סתימת פיות למי שמנסה לבקש אחרת.
מה קורה לכם, אנשים!

כתבתי את זה לאחר מחשבה והתייעצות
דברים שלא חשבתי עליהם כמובן אתמול פעם ראשונה
שימו לב לתהליך שארע כאן.
בהמון בתים לולא נטפרי- היום, סביר להניח שלא היה אינטרנט.

אז נכון, כנראה הכל נעשה מכוונות טובות
אבל דעתי הפשוטה שהיה כאן כשל כלשהו שכנראה לא צפו אותו.

רוצים להתווכח?
בבקשה, אני ודאי לא אעשה זאת.
זהו דיון פתוח, סה''ע העליתי עוד צדדים
כי החד צצדיות פה פשוט הזויה בכל נושא נטפרי.

שמעתם כעת דעה שלא חשבתם עליה?
אל תרוצו לענות
קצת השתהות תמיד עושה טוב
תחשבו, אולי יש צדק בדברים?
תאורטית, את אולי צודקת אבל במבחן התוצאה, אם תחשבי לעומק, את בעצם באה לומר עדיף שהרבה (או קצת ,לא משנה) ישתמשו באינטרנט פחות מסונן ואולי (?) יכשלו, מאשר שכולם ישתמשו עם אינטרנט נקי לחלוטין.
מאיפה את מביאה היתר להשתמש בפחות מסונן ורק למה שחייבים, על פני נקי לגמרי לצרכים לא רק חיוניים?
(בקיצוניות אפשר להגיד, שאולי כל הקמת סינון שהיא, זו טעות
כי ככה אף אחד לא היה משתמש באינטרנט פרוץ;)...)

להזכירך, לפני כמה שנים מורות שלי בסמינר לא הזכירו ת'מילה אינטרנט והיום...
 
אני ממש לא מסכים עם הנחות היסוד שלך,
אתה אולי חי ביקום מקביל או באיזו קהילה אולטרה סגורה,
המצב קיום שקשה מאוד להתנהל ללא חיבור לרשת (לא אומר בלתי אפשרי, אלא מאוד מאוד קשה, מה לעשות אנחנו דור מפונק בכל התחומים), ובעתיד זה יהיה עוד יותר מורכב,
רוב מוחלט של האנשים שאני מכיר הכניסו אינטרנט הביתה מהכרח ולא מרצון (ואם יש כבר בבית, אז לדעתי אין עבירה לקנות יותר בזול באלי אקספרס, אבל אני מבין שאתה חושב אחרת, זוהי זכותך),
בראייה שלי, ושל רבים אחרים, הסינון של נטפרי הוא הצלת הדור.

שיהיה לך ברור:
אם לא היה סינון לאינטרנט, אנשים היו גולשים ללא סינון!
אם לא היה נטפרי, אנשים היו גולשים עם חסימות גרועות יותר!
באזור שבו אנחנו מתגוררים
רוב רובם של האנשים בלי אינטרנט
מה הם עושים?
בעבודה של האישה, אצל ההורים, בחדר מחשבים...

תפתחו קצת את הראש
העולם לא מתחיל ונגמר בדלת אמות שלכם.

בכל מקרה כמו שכתבתי
זוהי דעתי
ואין לי בעיה לכבד דעות שסוברות אחרת.
לי היה חשוב כן לכתוב עוד צד שמשום מה אנשים מעדיפים להתעלם ממנו
 
תאורטית, את אולי צודקת אבל במבחן התוצאה, אם תחשבי לעומק, את בעצם באה לומר עדיף שהרבה (או קצת ,לא משנה) ישתמשו באינטרנט פחות מסונן ואולי (?) יכשלו, מאשר שכולם ישתמשו עם אינטרנט נקי לחלוטין.
מאיפה את מביאה היתר להשתמש בפחות מסונן ורק למה שחייבים, על פני נקי לגמרי לצרכים לא רק חיוניים?
(בקיצוניות אפשר להגיד, שאולי כל הקמת סינון שהיא, זו טעות

כי ככה אף אחד לא היה משתמש באינטרנט פרוץ;)...)
להזכירך, לפני כמה שנים מורות שלי בסמינר לא הזכירו ת'מילה אינטרנט והיום...
ברמה מסוימת יש אמת במה שכתבתם
כן. יש לנו עדיפות שאולי פעם ב.. תעלה תמונת אישה לא הולמת
מאשר שהאינטרנט יהפוך לביתינו ומקום מרבצינו.
בייחוד שב''ה בסינון שלנו היום כבר יש תשובה גם לבעיות שהיו בעבר.
וכבר אין תמונות בכל מקרה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה