דרוש מידע תינוק עם קשיי אכילה- שלושת המימדים

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
לתינוק בן 4 חודשים עם קשיי אכילה (ניזון גם בזונדה) מחפשת המלצה על מטפלת בשלושת הממדים.
אשמח לכל מידע מנסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלום
לתינוק בן 4 חודשים עם קשיי אכילה (ניזון גם בזונדה) מחפשת המלצה על מטפלת בשלושת הממדים.
אשמח לכל מידע מנסיון
מאיזה אזור בארץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום
לתינוק בן 4 חודשים עם קשיי אכילה (ניזון גם בזונדה) מחפשת המלצה על מטפלת בשלושת הממדים.
אשמח לכל מידע מנסיון
אם אתם מטופלים במרפאת גסטרו בבית חולים טוב וגם רוצים המלצה על מטפלת בשלושת המימדים, ברכה והצלחה.
אם זה במקום.... אז לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא ראיתי הצלחה בשלושת המימדים בנושא הזה.
בכל מקרה מצטרפת לזה-
אם אתם מטופלים במרפאת גסטרו בבית חולים טוב וגם רוצים המלצה על מטפלת בשלושת המימדים, ברכה והצלחה.
אם זה במקום.... אז לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם אתם מטופלים במרפאת גסטרו בבית חולים טוב וגם רוצים המלצה על מטפלת בשלושת המימדים, ברכה והצלחה.
אם זה במקום.... אז לא.
לא ראיתי הצלחה בשלושת המימדים בנושא הזה.
בכל מקרה מצטרפת לזה-
@BIZZARC- עשירה ראית משהו אחר שכן עזר? אשמח לשמוע
ומטופלים במקביל בשניידר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
@BIZZARC- עשירה ראית משהו אחר שכן עזר? אשמח לשמוע
ומטופלים במקביל בשניידר
תפילה, סבלנות, לדבר עם התינוק - ועוד פעם- ועוד פעם - ועוד פעם :)
(לא מצאתי איזה פתרון קסם, אבל לדעתי שלושת המימדים ועוד שיטות מהסגנון הזה, זה בחזקת 'אם לא יועיל לא יזיק')

הרבה כח ובריאות איתנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
דבר ראשון ממש מעריכה אותך!!!
ילד עם קושי באכילה זה ממש קשה - מנסיון!
גם לבת שלי (פגית) לקח חודשיים ללמוד לאכול מבקבוק , במקביל לזונדה,
מה שעזר בסוף היה האכלה מוסמכת, הסמכנו לה מטרנה אם דיסת קורנפלור היה לה יותר קל לבלוע שזה היה סמיך היא החיסרון - שא"א להסמיך חלב אם רק מטרנה....
כמובן שהשלמנו בזונדה חלב אם...
גם כן כל פעם שהשלמתי לה בזונדה היה למינימום שהיא צריכה, שאלתי את הרופא כמה המינמום שהיא צריכה לאכול ואת זה השלמנו,
הכי חשוב זה לא להכריח אותם זה רק הורס יותר!

שמעתי מחברה שהלכה לאסטיופת על זה ועזר לה מאד!

בהצלחה,
אם יש לך עוד שאלות אני יענה לך בשמחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
סטרואידים גם במקרה של זונדה?
השאלה מהי הסיבה לקשיי אכילה
יכול להיות הפרעת אכילה (פחות שכיח)
ויכול להיות בעיה פיזית כמו EOE או משהו אחר שאני לא מכירה
במקרה שלנו- לא הגיע לזונדה, אבל כן היה שבוע מאושפז עם הזנה בוריד
ושנה שלימה שחי רק על ניאוקיט
ואחרי שנה של מאבקים אישרו לנו את הג'ל סטרואידים, וראינו שיפור עצום
לסטרואידים יש אפקט מאוד אגרסיבי, לכן הרופאים לא אוהבים לתת אותה ובמיוחד לילדים בגילאי גדילה
אבל כשאין ברירה חייבים, ועוזר גם במקרים קשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
דבר ראשון ממש מעריכה אותך!!!
ילד עם קושי באכילה זה ממש קשה - מנסיון!
גם לבת שלי (פגית) לקח חודשיים ללמוד לאכול מבקבוק , במקביל לזונדה,
מה שעזר בסוף היה האכלה מוסמכת, הסמכנו לה מטרנה אם דיסת קורנפלור היה לה יותר קל לבלוע שזה היה סמיך היא החיסרון - שא"א להסמיך חלב אם רק מטרנה....
כמובן שהשלמנו בזונדה חלב אם...
גם כן כל פעם שהשלמתי לה בזונדה היה למינימום שהיא צריכה, שאלתי את הרופא כמה המינמום שהיא צריכה לאכול ואת זה השלמנו,
הכי חשוב זה לא להכריח אותם זה רק הורס יותר!

שמעתי מחברה שהלכה לאסטיופת על זה ועזר לה מאד!

בהצלחה,
אם יש לך עוד שאלות אני יענה לך בשמחה!
לא יודעת אם רלוונטי לכם אבל למי שרלוונטי אפשר בהחלט להסמיך חלב אם. בדיוק אותו דבר על בסיס החלב אם לשים דיסה שתסמיך אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אשמח לשמוע מה עזר בסוף
האוכל המוסמך עזר לתקופה, כרגע שוקלים להכניס זונדה.
ממש דחוף לי לדעת תשובה!
תודה,
כמובן מטופלת אצל רופא גסטרו
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אשמח לשמוע מה עזר בסוף
האוכל המוסמך עזר לתקופה, כרגע שוקלים להכניס זונדה.
ממש דחוף לי לדעת תשובה!
תודה,
כמובן מטופלת אצל רופא גסטרו
כרגע אני בסדרה של שלושת הממדים- לא רואה שינוי :(
יכולה להגיד לך שהזונדה עזרה לבן שלי מאד, הוא קפץ בהתפתחות
יכולה לכתוב את המייל שלך אספר לך על התהליך שלנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
g0527606005 שטרודל
ממש תודה!
אני לא מכירה אישית מישהי עם זונדה בבית ממש יעזור לי!
אשמח אם תסמני ואמחוק את המייל...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה