קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
ונ.ב. נראה לי שהוויכוח הזה מיצה את עצמו
כל צד מבוצר בעמדתו
וכל עוד שמתנגדי החיסון הם מיעוט ועל כן לא צפויה לנו המתחסנים סכנה מצידם - שייהנו

משרד הבריאות נקט בעיקרון בעמדה זהה לשלך..
היה כל כך ברור להם שמדובר בגרבובי שטויות מנוסחים כאילו הם מבוססי מחקרים ומקושרים ללינקים של מתנגדי חיסונים אחרים באותה רמה רפואית של המצוטט - שכל אדם ברמה שכלית סבירה אמור לא להתרשם..
ואפילו ויכוח עם קונפריטיבים וטיפשים הוא לדעתם - "עשן"...

בשנים האחרונות החלו להבין שגם אם מתנגדי החיסונים והקונפירטיביים הם מיעוט -
הם מצליחים להדביק אנשים "רגילים" - בפחד לא רציונלי.

רוב האנשים - אינם מדענים או בעלי ידע רפואי -
ואם מצטטים להם כביכול מחקרים באנגלית ומוסיפים כל מיני מילים לועזיות - הם נלחצים ברגש.
רובם יבואו לחסן ןלהתחסן למרות הפחד.
אבל חלק קטן ומתרחב - במיוחד מאמיני טבעיות - מפחד להתחסן... דווקא בגלל שהוא לא יודע מדעית כלום.

כרגע יש אתרים של רופאים מתנדבים שעונים על כל השאלות בנוגע לחיסונים.
כמובן שמתנגדי החיסונים מצטטים משם בלהט וכביכול "מתווכחים" איתם
אבל בהחלט לגבי האנשים הרגילים שלא יודעים מאומה - זה משפר את המצב---
 
אכן היה פחד בממשלה בגלל שהמתנגדים צעקו בקול והיה נשמע כאילו יש להם מי יודע כמה אנשים.
בסוף ההתנפלות ההמונית על החיסונים מראה שהמתנגדים האלו לא שווים כלום חוץ מרעש צורם.

נראה לי שהזחיחות מוקדמת..

אנחנו רק ב-7 אחוז
מראש היו 14 אחוז שהודיעו שירוצו להתחסן ברגע שיהיה חיסון
אולי אותם 14 אחוז - מתנפלים ??

נחכה הלאה ונראה....
 
ילדים מתחת גיל 16 הולכים להתחסן?
למה אחרי מה שקראתי הבנתי שכאילו כן הולכים גם לחסן ילדים
ה- FDA עדיין לא אישר זאת. אולם כרגע מתנהל מחקר על ילדים מגיל 12 של חברת מודרנה.
דווקא לי מובן למה לחסן ילדים.
בגלל הטענה שכתבתי קודם - אם לא נחסן את כל האוכלוסיה, יווצרו שוב ושוב מוטציות שיצריכו אותנו לחסן שוב ושוב. וזה לא נעים ולא כדאי, ואולי גם חלילה לא יהיה אפשרי בסופו של דבר.
(למשל, אם תיוווצר מוטציה שהחיסון שלה יזיק באמת)
 
שני דברים קרו בשבוע האחרון:

1. 700,000 התחסנו - מתו 4 (0.0000057 מתוכם)
2. 28,000 חלו בקורונה - מתו 157 (0.0056 מתוכם)

זאת אומרת שמקורונה מתו פי אלף מאשר מחיסון. (בהנחה שהרופאים ומשפחות הנפטרים משקרים בסיבת המוות. ובעצם אם לא מאמינים אז אפשר לטעון שכל יום מתים אלף איש מהחיסונים רק משרד הבריאות ביל גייטס מסתירים אותם מהציבור).
הם ידעו את זה ולכן הבטיחו שהנזק יקרה רק בעוד הרבה שנים כשרוב הציבור כבר ישכחו והם יהיו עסוקים אז בקונספירציה הבאה.
אז מי שהתלונן על המילה "הזויים" זה עוד מחמאה בשבילם.
 
שני דברים קרו בשבוע האחרון:

1. 700,000 התחסנו - מתו 4 (0.0000057 מתוכם)
2. 28,000 חלו בקורונה - מתו 157 (0.0056 מתוכם)

זאת אומרת שמקורונה מתו פי אלף מאשר מחיסון. (בהנחה שהרופאים ומשפחות הנפטרים משקרים בסיבת המוות. ובעצם אם לא מאמינים אז אפשר לטעון שכל יום מתים אלף איש מהחיסונים רק משרד הבריאות ביל גייטס מסתירים אותם מהציבור).
הם ידעו את זה ולכן הבטיחו שהנזק יקרה רק בעוד הרבה שנים כשרוב הציבור כבר ישכחו והם יהיו עסוקים אז בקונספירציה הבאה.
אז מי שהתלונן על המילה "הזויים" זה עוד מחמאה בשבילם.
הארבעה מתו מהחיסון,
משא"כ ה-157 מתו עם הקורונה...:)
 
ציפור הנפש של מי?
של חברות החיסונים?
או של רשויות הבריאות שמאוחר מידי בשבילם לומר "טעינו" או "הגזמנו"
ציפור הנפש של מאות אלפי מבוגרים ואלו שבקבוצות הסיכון, שחוששים מכל יציאה מהבית, שמא היא תוביל למותם.
ציפור הנפש של מאות אלפי בעלי עסקים, שעסקיהם חרבו גם בלי קשר לקורונה, כשאנשים מעדיפים לשמור את הכסף לטווח הארוך ולא להוציא אותם.
ציפור הנפש של מאות חתנים וכלות, שלא יודעים היכן יתחתנו מחר.

ובשביל כל אלו ובשביל כולנו - דרך היציאה היחידית מהקורונה היא חיסונים.
 
משטרה ישראל חילצה אותו.
איזה דרמה.
רק ההסרטה הזו חסרה שם.

משטרת ישראל לא "חילצה" אותו
היא עצרה אותו ופינתה אותו מהמקום..

כידוע לא הפעם הראשונה שכל מיני אנשים מעורערים לא בריאים מוצאים שם את המקום להתנהגות בעייתית עד כדי חשש לחיי הרב והזמנת משטרה...
וזה אחרי שבני הבית שלו הם אנשים חמים יחסית כמו הרבנית עליה השלום ומתאזרים בהרבה אורך רוח..
אם הוזמנה משטרה לפנותו מהמקום - מתבהר הענין בערך מה היה שם...
 
ציפור הנפש של מאות אלפי מבוגרים ואלו שבקבוצות הסיכון, שחוששים מכל יציאה מהבית, שמא היא תוביל למותם.
ציפור הנפש של מאות אלפי בעלי עסקים, שעסקיהם חרבו גם בלי קשר לקורונה, כשאנשים מעדיפים לשמור את הכסף לטווח הארוך ולא להוציא אותם.
ציפור הנפש של מאות חתנים וכלות, שלא יודעים היכן יתחתנו מחר.

ובשביל כל אלו ובשביל כולנו - דרך היציאה היחידית מהקורונה היא חיסונים.

וציפור הנפש של חיינו - חינוך הילדים , הישיבות , בני הנוער , בנות הסמינרים , אברכי הכוללים -
שכולם יוכלו לחזור למסגרות וללימוד בעזרת השם
ולהצלת הדור הבא מאבדון רוחני חלילה וחס.
 
לכל אלו שמאמינים לכל מילה בוואצאפ, גם כשיהיה להם ח"ו ניתוח ראש מסובך מאד
גם אז הם ישאלו בוואצפ אם לעשות את הניתוח או לא, או שילכו להרב אלימלך פירר ??
נאמנת עלי עדות אישית שהרב פירר כתב מאשר כל מיני משוגעים שמספרים שחילצו אותם מבית הרב קנייבסקי.
נס שהוא לא סיפר שהזמינו עבורו את סיירת מטכ"ל לחלצו משם... :cool: :p
השלב הבא של הקונספירציים שיקחו סרטון שרואים בו תפיסת מחבל ויגידו "הנה חילוץ מבית הרב קנייבסקי"
 
עשרות אנשים עלו אליו וקיבלו תשובה להתחסן
הוא הורה את זה גם כששאלו אותו את זה כשאלה כללית
ככה שעל מי שמוציא הסרטה כזו לא אמינה כמו הנ"ל - חובת הוכחה רצינית יותר שאפילו בתור תשובה פרטנית לנודניק שמשגע אותו, הוא ענה לו ככה...

כידוע לכל מי שמכיר את ר' חיים - אתה צודק בנוגע לאקמול...
יש אפילו מישהו שר' חיים אמר לו במפורש שאכן טוב מאד שבנות ילכו בחצאיות ארוכות עד הרצפה וצריך להגיד את זה למנהלי הסמינרים... :p

אבל במקרה ספיציפי זה - יתכן שזו אכן התשובה לגבי אדם ששטוף כל כך ומפחד בצורה אובססיבית עד חרדת מוות.
מסכים עם כל מילה.
בפרט, שאת ר' חיים לא כ"כ מעניין מה להגיד... יותר מה האיש רוצה לשמוע, כי הרי מה שר' חיים הכי רוצה זה שהאיש יעזוב אותו בשקט והוא ימשיך בלימודו, ואם הוא היה אומר לו שתתחסן האיש היה ממשיך ושואל, עד שהיה מקבל את התשובה שרוצה, אז הוא "חסך" את זה מההתחלה.
 
מסכים עם כל מילה.
בפרט, שאת ר' חיים לא כ"כ מעניין מה להגיד... יותר מה האיש רוצה לשמוע, כי הרי מה שר' חיים הכי רוצה זה שהאיש יעזוב אותו בשקט והוא ימשיך בלימודו, ואם הוא היה אומר לו שתתחסן האיש היה ממשיך ושואל, עד שהיה מקבל את התשובה שרוצה, אז הוא "חסך" את זה מההתחלה.

אבל ר' חיים לא עונה הפוך מדעתו המוצקה.
אם תנסה להוציא ממנו אישור ללכת עם שעון יד או לקצץ זקן - הוא ינפנף אותך באיזה עקיצה ולא בהסכמה...

אז אם המקרה לעיל קרה ולאור ההסרטה "האמינה" המופיעה פה אני מפקפקת בכך - כנראה שר' חיים אכן סבור שמי שמטורלל מקוספירציות - יכול לא להתחסן ...
 
אז לפי דעתך ר' חיים נגד חיסונים?

הוא לא נגד חיסונים.
הוא ענה לעשרות אנשים שצריך להתחסן .

הוא כנראה לא חושב שהחיסון הוא חובה הלכתית בשביל שמי שבחרדות ובטוח שהוא הולך למות ממנו - אכן חייב להתחסן ..
ןלכן אם מישהו כזה מטריל אותו - הוא מנפנף אותו בתשובה - "אז אל תתחסן".
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה